Verkoopt Blijdorp dan al Ollie's?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat Blijdorp die lekker verkopen - mooie zet om mensen naar het park te krijgen, lijkt me zo.
quote:Martin van Geel dolblij met de transfer van Leroy Fer
Martin van Geel is dolblij met de transfer van Leroy Fer van FC Twente naar Everton. Feyenoord kan namelijk als opleidingsvergoeding voor de middenvelder minimaal een half miljoen euro tegemoet zien. Feyenoord heeft recht op een vergoeding van ongeveer 4 procent. Omdat de transfersom van Fer 10 miljoen euro bedraagt zou dat dus om een bedrag gaan van 400.000 euro dat naar Rotterdam-zuid wordt overgemaakt.
Daarnaast heeft Van Geel destijds bedongen dat de Rotterdammers een doorverkooppercentage krijgen voor iedere euro boven 5,5 miljoen euro (dat was het bedrag dat FC Twente anderhalf jaar geleden betaalde voor Fer). Hoe hoog dat percentage is wilde Van Geel niet zeggen.
quote:Daarnaast heeft Van Geel destijds bedongen dat de Rotterdammers een doorverkooppercentage krijgen voor iedere euro boven 5,5 miljoen euro (dat was het bedrag dat FC Twente anderhalf jaar geleden betaalde voor Fer).
Ik zag 'm 1 keer een fout maken. Toen was z'n man weer los en had de rechtsbuiten of rechtshalf met een simpele pass z'n teamgenoot vrij voor de keeper kunnen zetten.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef Grifte het volgende:
Trouwens was Mathijsen gister wel een baas verdedigend, ik dacht steeds kut loop niet zo naar achter, maar dan tacklede hij steeds perfect. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ben benieuwd hoeveel we nu krijgen van Fer, zou wel geil zijn als Van Geel een (redelijk) hoog doorverkooppercentage heeft afgedongen.
In Oranje doet hij dat wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:46 schreef Slobeend het volgende:
BMI voegt aanvallend helemaal niets toe als linksback, maar dat geheel terzijde.
leek op het fischermoment van vorige week, maar BMI herstelde uitstekendquote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag 'm 1 keer een fout maken. Toen was z'n man weer los en had de rechtsbuiten of rechtshalf met een simpele pass z'n teamgenoot vrij voor de keeper kunnen zetten.
Top, eerste stap naar SCC is gezetquote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef XSbig het volgende:
Vroeger( Toen 6, 7 jaar nu 18) altijd met opa naar de kuip, begon met de jaren steeds meer te 'jeuken' vandaag dus toch maar een clubcard aangevraagd
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef XSbig het volgende:
Vroeger( Toen 6, 7 jaar nu 18) altijd met opa naar de kuip, begon met de jaren steeds meer te 'jeuken' vandaag dus toch maar een clubcard aangevraagd
Ik vind 'm sowieso voetballend niet zo sterk, wat dat betreft heb ik eigenlijk hogere verwachtingen van Kongolo.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:46 schreef Slobeend het volgende:
BMI voegt aanvallend helemaal niets toe als linksback, maar dat geheel terzijde.
Waarschijnlijk komt die er volgend jaar ja haha, alleen dan op W1 of W2 ipv vroeger op Nquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Top, eerste stap naar SCC is gezet
10% voor alles boven de 5miljoen? Is toch totaal een kleine miljoen als het inclusief die opleidingsvergoeding isquote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef PIETR het volgende:
Dat doorverkooppercentage zal wel niet zo hoog zijn, anders had van Geel wel gemeld hoeveel het is ..
Werd tijd ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef tammepiet het volgende:
Uitgesproken kakkerlak welke aan het de macht komt.
Bah.
Inderdaad, want de slechtste was met stip Lexie.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:55 schreef TN-FR het volgende:
Bmi vond ik gisteren 1 van de slechtste.Je ziet gewoon dat die vent niet op lb kan spelen, maar centraal moet komen te staan. BMI op CV= Baas.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef tammepiet het volgende:
Uitgesproken kakkerlak welke aan het de macht komt.
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |