Yellowquote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:05:18Feyenoord verdient minstens 4 ton aan transfer Fer naar Everton. Zo'n 4% opleidingsvergoeding omdat Fer van 12e tot 22e in Rdam speelde. 1/3 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:07:02En van Geel bedong een doorverkooppercentage bij transfer boven de 5,5 mln euro. Feyenoord houdt dus veel geld over aan transfer Fer. 2/3 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:09:21Om welk percentage het gaat wil Van Geel niet zeggen. Maar in totaal dus een heel fors bedrag van zeker 5 ton en wellicht 1mln of meer. 3/3 reageer retweet
Haha nicequote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:05:18Feyenoord verdient minstens 4 ton aan transfer Fer naar Everton. Zo'n 4% opleidingsvergoeding omdat Fer van 12e tot 22e in Rdam speelde. 1/3 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:07:02En van Geel bedong een doorverkooppercentage bij transfer boven de 5,5 mln euro. Feyenoord houdt dus veel geld over aan transfer Fer. 2/3 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:09:21Om welk percentage het gaat wil Van Geel niet zeggen. Maar in totaal dus een heel fors bedrag van zeker 5 ton en wellicht 1mln of meer. 3/3 reageer retweet
hij wordt toch gewoon verkocht?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Grifte het volgende:
Ook wel geinig he, hij ferraadt die Duitsers net zo gemakkelijk. Vorig jaar was hij ongelofelijk slecht, zat hij ook nog een gedeelte van de wedstrijden op de bank. Speelde dit halfjaar een paar aardige wedstrijden, maar was ook lang geblesseerd.
Ik denk dat Twente in dit geval gewoon graag meewerkt hoor, is makkelijk verdiend zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Grifte het volgende:
Ook wel geinig he, hij ferraadt die Duitsers net zo gemakkelijk. Vorig jaar was hij ongelofelijk slecht, zat hij ook nog een gedeelte van de wedstrijden op de bank. Speelde dit halfjaar een paar aardige wedstrijden, maar was ook lang geblesseerd.
Ja klopt, maar als speler zou ik eerst een club waarvoor ik heb getekend wat willen laten zien op het veld, gedurende zeker wat seizoenen, en niet een krap halfjaartje als nu. Maargoed, walgelijke vent is het, dus mooi opgepleurt uit NL en cash voor ons.quote:
Ja, van Geel heeft Joop ongenadig hard over de knie gelegd. Elk laatste kwartje uit zijn zak geklopt.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:24 schreef tammepiet het volgende:
Joopie Munsterman concessies laten doen.
Nice.
Kunnen wij van Yellow niet kopen voor pakweg een miljoen of 5. Krijgen jullie Brands er gratis bijquote:
Laat Blijdorp die lekker verkopen - mooie zet om mensen naar het park te krijgen, lijkt me zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verkopen die incompetente mongolen op onze marketingafdeling die Ollies nou al?
Dat is inderdaad logischer.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat Blijdorp die lekker verkopen - mooie zet om mensen naar het park te krijgen, lijkt me zo.
Van Goud verkoopt Ollie voor 7 miljoen aan Twente als vervanger van Ferquote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Dekatria het volgende:
Laat Blijdorp die lekker verkopen - mooie zet om mensen naar het park te krijgen, lijkt me zo.
Heb je meteen een mooie reservedoelman.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef elCholo het volgende:
[..]
Van Goud verkoopt Ollie voor 7 miljoen aan Twente als vervanger van Fer
Het was wel de bedoeling, dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verkopen die incompetente mongolen op onze marketingafdeling die Ollies nou al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |