Nou die heeft nog wat gepresteerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En van Rotterdam, zijn voorouders hebben immers de stad gesticht![]()
Lijkt V Gaal wel die kerel.
Gezien zijn recentelijke uitlatingen richting de supporterlijke evenknie van Graziano Pellè valt dit niet uit te sluiten.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
- knip -
Feijenoord winst van Fer: 6,5 miljoen
Twente winst van Fer: 2,5 miljoen
Kijk, hierdoor weet ik dus dat het Ritmo is. Ik heb namelijk gepost dat onze stamboom tot 1600 teruggaat, terwijl Rotterdam in 1340 gesticht is. VROEGER heb ik het wel gepost dat het stichters waren (lang verhaal maar het klopt), ik deed dat nu expres niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En van Rotterdam, zijn voorouders hebben immers de stad gesticht![]()
Lijkt V Gaal wel die kerel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, hierdoor weet ik dus dat het Ritmo is. Ik heb namelijk gepost dat onze stamboom tot 1600 teruggaat, terwijl Rotterdam in 1340 gesticht is. VROEGER heb ik het wel gepost dat het stichters waren (lang verhaal maar het klopt), ik deed dat nu expres niet.
Kortom: deze user liep hier al eerder rond. Kortom: het is ritmo.
Zie:quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker toch op idioot, mijn familie woont al sinds 1600 in Rotterdam en waarschijnlijk daarvoor ook al, alleen zo ver gaat de stamboom niet terug..
Ik kan een hoop zelfspot hebben en veel grappen waarderen, maar van Coentje blijf je af.
Ik ben familie van sinterklaasquote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, hierdoor weet ik dus dat het Ritmo is. Ik heb namelijk gepost dat onze stamboom tot 1600 teruggaat, terwijl Rotterdam in 1340 gesticht is. VROEGER heb ik het wel gepost dat het stichters waren (lang verhaal maar het klopt), ik deed dat nu expres niet.
Ik ben familie van Bruno Martins Indiquote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben familie van sinterklaas
Je moet godverdomme niet zo tof doen ja, anders maak ik even een TRquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zie:
[..]. Daar staat dus NIETS over stichten. Dat was rond topic 700-zoveel. Kortom, OWNED RITMO.
Echt, wow cool man. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben familie van Bruno Martins Indi
Heel eventjes danquote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt, wow cool man. Mag ik je aanraken?
Haha betrapt manquote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even snel bij Mikey in Enschede langs, voordat Lerra weg isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
Ik realiseer me zojuist: Fer is het "Ferrader" zo zat, dat hij binnen 24 uur maar vertrekt.Hebben we goed gedaan medeFeijenoorders
.
Nu bij Everton massaal Ferrader scanderen. Welke Fok!-Feijenoorders doen mee aan een internationale meet bij Everton?![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha betrapt man![]()
Verklaar anders eens hoe je bij 'stichters van Rotterdam' komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn wijf heeft een paardensmoel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou hij in Liverpool wel ruimte voor een paard hebben
Pics?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn wijf heeft een paardensmoel.
quote:
Ik zou der niet doenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Xenia. Net zo'n grote neus als een paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |