Je kunt ook even normaal reageren natuurlijk enige dat ik vroeg was een bron, maar laat maar zitten johquote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker even op Ritmo. Ik ben überhaupt de enige op Fok! die al topics lang riep (dus maanden hiervoor) dat Van Geel een transferpercentage bedongen had.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt ook even normaal reageren natuurlijk enige dat ik vroeg was een bron, maar laat maar zitten joh
Dit soort reacties komen me langzamerhand de strot uit. Er zijn er weinig hier zo geïnformeerd als ik als het om de club gaat. Als het je niet bevalt, pleur dan opquote:of bazel je maar weer wat?
Altijd negatief over de club. Drie keer raden op wie dat lijkt...quote:
Ik pleur zeer zeker niet op voor jou ik maak een TR als je weer zomaar begint te schelden. .quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reacties komen me langzamerhand de strot uit. Er zijn er weinig hier zo geïnformeerd als ik als het om de club gaat. Als het je niet bevalt, pleur dan op.
Is hem niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Altijd negatief over de club. Drie keer raden op wie dat lijkt...
Happel is het met me eens. 'nuff said.
Ja want jij dacht dat ik clubdocumenten ging meevragen, inscannen, om ze vervolgens op Fok! of all places te posten?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Aldo-MC het volgende:
En je kan zoveel roepen of hebben geroepen, het gaat er wel om dat je iets kunt verifiëren dus ja dan vragen mensen een bron voor je verhaal, wen er maar vast aan
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik pleur zeer zeker niet op voor jou ik maak een TR als je weer zomaar begint te schelden. .
En je kan zoveel roepen of hebben geroepen, het gaat er wel om dat wij iets kunnen verifiëren dus ja dan vragen mensen een bron voor je verhaal, wen er maar vast aan
overigens nu niet gedaan maar dan weet je het vast als je weer eens los wilt gaan![]()
Ja want jij dacht dat ik FOK!documenten ging meevragen, inscannen, om ze vervolgens op Fok! of all places te posten?quote:
Ik. Ik heb alle Ritmo-kloons tot dusverre herkend, en ik zeg je dat Aldo-MC het niet is.quote:
Ik ben gewoon ik, geen Ritmo of iemand anders stond jaren op vak T dus als je me zou moeten kennen ik heet gewoon Pascalquote:
HMF je reactie? Ik wil graag even duidelijkheid wie van de 2 ik nu moet geloven.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ik, geen Ritmo of iemand anders stond jaren op vak T dus als je me zou moeten kennen ik heet gewoon Pascal
Laatste jaren helaas te weinig naar wedstrijden gegaan door omstandigheden.
Hij is troonafstand aan het nemen nuquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF je reactie? Ik wil graag even duidelijkheid wie van de 2 ik nu moet geloven.
troonopvolgingquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij is troonafstand aan het nemen nu
Pascal Ritmo van vak T, ben jij het?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ik, geen Ritmo of iemand anders stond jaren op vak T dus als je me zou moeten kennen ik heet gewoon Pascal
Nee, hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker even op Ritmo. Ik ben überhaupt de enige op Fok! die al topics lang riep (dus maanden hiervoor) dat Van Geel een transferpercentage bedongen had.
Maar je mag de beweringen van die sjaak niet in twijfel trekken he.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |