SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dus?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
Vinnie, omdat die detacheerder geld van je gaat pikken toch![]()
![]()
Per definitie gaat die detacheerder wat van de strijkstok halen, maar daar staat vaak tegenover dat de inhuurder meer gaat betalen dan ie ooit bereid zou zijn aan salaris te betalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
Vinnie, omdat die detacheerder geld van je gaat pikken toch
In alle jaren dat ik gedetacheerd ben geweest (12,45 jaar...) verdiende dat echt beter dan dezelfde functies in vaste dienst, bij die opdrachtgevers....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alweer?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik kon 3 keer bij een klant aan de slag en 3x kreeg ik veel meer aangeboden dan dat de detacheerder mij betaaldequote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Per definitie gaat die detacheerder wat van de strijkstok halen, maar daar staat vaak tegenover dat de inhuurder meer gaat betalen dan ie ooit bereid zou zijn aan salaris te betalen.
In alle jaren dat ik gedetacheerd ben geweest verdiende dat echt beter dan dezelfde functies in vaste dienst, bij die opdrachtgevers....
maar inderdaad, nog niet de bedragen die ze anders betalen![]()
![]()
Hier ook niet; werkplek is wel prive maar niet -zo- privequote:
En ook geen dame in de buurt met hoge nood....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wil jij jezelf aub geen opa voelen!!quote:
Dan voel ik mij meteen zo oud
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat is dat madam ? aangeven en als mensen happen zo een sarcasme smilie?quote:
wel heel goedkoop teasing wat je doet Evie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Joh kop op, begin 30 toch? Dan ben je nog piep!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij jezelf aub geen opa voelen!!
Dan voel ik mij meteen zo oudProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik houd ook enorm van teasen.. of het nou goedkoop is of nietquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dat madam ? aangeven en als mensen happen zo een sarcasme smilie?
wel heel goedkoop teasing wat je doet Evie.
Het was een vraag.. of borsten of kont he?! Dan moet je wel kiezen
dus![]()
Doe die kont maar danquote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik houd ook enorm van teasen.. of het nou goedkoop is of niet
Het was een vraag.. of borsten of kont he?! Dan moet je wel kiezen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FUCKING HELL ZO EINDIG JE EEN BOEK NIET GODVERDOMME!!
TEASEN OP EEN HEEL NIEUW NIVEAU DIT![]()
* Huppelmuts pakt deel 3If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts pakt deel 3
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Herkende je je kamer nog wel terug?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Echt, wat is het een teringzooi in m'n kamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede keuze wel! (ps sarcastische smile was meer om mijn eigen opmerking dan om jouw reactiequote:)
dus![]()
Jup, de zooi herkende ik gelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkende je je kamer nog wel terug?Nu is het nog erger.
Ik heb een bank, maar daar kan je niet op zittenBureau is een zooi
Zooi op de grond
![]()
![]()
Hahahaha *grinnik* en jij maar hopen dat deel 3 dan wel gesloten eindigt?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts pakt deel 3
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik kan wel passief meedoen mocht het nodig zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook niet; werkplek is wel prive maar niet -zo- prive
En ook geen dame in de buurt met hoge nood....![]()
![]()
Dan is het goed kom maar hier met die kontquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede keuze wel! (ps sarcastische smile was meer om mijn eigen opmerking dan om jouw reactie)
tijd voor anale kunsten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ga opruimen danquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, de zooi herkende ik gelijkNu is het nog erger.
Ik heb een bank, maar daar kan je niet op zittenBureau is een zooi
Zooi op de grond
Ik loop krom ik mag datquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij jezelf aub geen opa voelen!!
Dan voel ik mij meteen zo oud![]()
![]()
Mannen zijn zo niet mijn dingquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel passief meedoen mocht het nodig zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga zo douchen (eerst even dit nummer afluisterenquote:), naar de stad, pc fixen en dan ga ik weer de hort op.
Inb4: naar Huppel.![]()
You've got to be kidding mequote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hahahaha *grinnik* en jij maar hopen dat deel 3 dan wel gesloten eindigt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Scared now?!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kappen nou met die editsquote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen (eerst even dit nummer afluisteren), naar de stad, pc fixen en dan ga ik weer de hort op.
Inb4: naar Huppel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel als je reageert op een uitspraak van mijquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je rug?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet zo'n bekkie jij hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had niet gezegd dat het mijn kont wasquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is het goed kom maar hier met die konttijd voor anale kunsten.
![]()
En dan zal je even moeten wachten.. aaah vooruit een beetje van beiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
quote:
niet als dat weer een quote is op mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel als je reageert op een uitspraak van mij![]()
En wat dan?quote:Whehehehehhequote:Op maandag 28 januari 2013 13:24 schreef Cryothic het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)uto-ter-wereld-13979![]()
![]()
beter, kon zo uit bed komenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je rug?
denk dat het morgen weer over is![]()
![]()
speel je trouwens nog weleens forza horizon?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:24 schreef Cryothic het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)uto-ter-wereld-13979![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:24 schreef Cryothic het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)uto-ter-wereld-13979
[b]AirwiN schreef [/b]
Demo van gedownload op de XBOX, de game zelf ga ik denk ik kopenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
speel je trouwens nog weleens forza horizon?Ja, je vroeg het niet aan mij
![]()
![]()
Oh ik verzin dan wel ietsquote:
Gelukkig!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
beter, kon zo uit bed komen
denk dat het morgen weer over is
Hoop het voor je
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, wel eensquote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
speel je trouwens nog weleens forza horizon?
Laatste tijd bezig met een website-ideetje dat ik heb
NIEUW: Foto's!![]()
Hou je armen wijd he!!quote:
We willen niet dat je door het doucheputje wegspoelt
[b]AirwiN schreef [/b]
Deed ik bij jou ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou je armen wijd he!!
We willen niet dat je door het doucheputje wegspoelt![]()
![]()
![]()
Ik heb een klein doucheputjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmmquote:GERUCHT... Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo staat Kenneth Vermeer bovenaan het lijstje van Barcelona om Victor Valdes op te volgen. Naar verluidt wil Barcelona komende zomer 5 miljoen voor hem betalen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
koop dan. kunnen we samen de co-op dingen doenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Demo van gedownload op de XBOX, de game zelf ga ik denk ik kopenJa, je vroeg het niet aan mij
![]()
![]()
misschien kunnen we binnenkort eens een keertje naar die co-op dingen kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, wel eens
Laatste tijd bezig met een website-ideetje dat ik heb![]()
![]()
Vaak wil lichte en niet geforceerde beweging ook wel helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel het minder worden dus komt goedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
koop dan. kunnen we samen de co-op dingen doen. Vandaag niet meer
![]()
![]()
thnx, ik draai en rek en strek ook de hele tijdquote:Op maandag 28 januari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vaak wil lichte en niet geforceerde beweging ook wel helpen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
misschien kunnen we binnenkort eens een keertje naar die co-op dingen kijken
2x gas geven en je bent de stad rondquote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, voor een verloopstekker. Gameshop zit helemaal aan de andere kant![]()
![]()
www.budgetgaming.nlquote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, voor een verloopstekker. Gameshop zit helemaal aan de andere kant
altijd van te voren ff checken, of hun app op je telefoon gooien.NIEUW: Foto's!![]()
Wel gekeken, niet boeiend genoeg bevonden om erop te reageren.quote:
Next!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel gekeken, niet boeiend genoeg bevonden om erop te reageren.
Next!
Zout en peper erbij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Aldo had toch zo'n hekel aan aandacht? Vind 'm best een aandachtshoer..What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aldo had toch zo'n hekel aan aandacht? Vind 'm best een aandachtshoer..![]()
![]()
Er staat ook GERUCHT!!quote:
En ik heb ook moeite om het te geloven.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Issie ookquote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aldo had toch zo'n hekel aan aandacht? Vind 'm best een aandachtshoer..![]()
![]()
Nou niet gaan haten hequote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aldo had toch zo'n hekel aan aandacht? Vind 'm best een aandachtshoer..
zelfs een gerucht erover kan ik al niet bevattenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat ook GERUCHT!!
En ik heb ook moeite om het te geloven.![]()
![]()
Doe ik nog steeds. Ik help de rest even herrinneren.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Wie heeft er hier ervaring met jarretels?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nietquote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met jarretels?Willik ook
![]()
Het is wel echt heerlijk weer overigens!What you forget, you are gonna repeat.
Ik ook!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt! Eindelijk die rotsneeuw-ijs wegquote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel echt heerlijk weer overigens!![]()
![]()
met uittrekken jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met jarretels?
jarretels![]()
![]()
Te brede heupen... Flubberbuik..quote:Gaat em niet worden ben ik bang.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 13:51:13 ]![]()
Maar dan wel van die elegant sexy jarretels.
Niet van die hoi-ik-ben-een-geile-slet-neuk-me-nu dingen
[b]AirwiN schreef [/b]
heerlijk hequote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt! Eindelijk die rotsneeuw-ijs weg
Maar volgens de weersverwachting gaat het over 10 dagen weer sneeuwen
Dan kan ik je niet helpenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet van die hoi-ik-ben-een-geile-slet-neuk-me-nu dingen![]()
![]()
![]()
wat zijn jarretels?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet van die hoi-ik-ben-een-geile-slet-neuk-me-nu dingen
Ik wilde meer weten waar ik mooie niet te dure kan kopenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te brede heupen... Flubberbuik..Gaat em niet worden ben ik bang.
![]()
Ik heb tegenwoordig weer een taille, ik wil mijzelf sexy en sensueel voelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Google is je vriend, echt waar!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen met losmakenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met jarretels?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wil ik ook...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde meer weten waar ik mooie niet te dure kan kopen
[..]![]()
Ik heb tegenwoordig weer een taille, ik wil sexy en sensueel voelen![]()
![]()
Jij bent zelfs met roze oorwarmers op nog sexy en sensueelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google is je vriend, echt waar!Dankquote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=jarretelsIk was te lam om het zelf in te typen
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zelfs met roze oorwarmers op nog sexy en sensueel![]()
![]()
Weet ik, daarom deed ik het even voor jequote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
DankIk was te lam om het zelf in te typen
![]()
![]()
![]()
Maar al met al ben ik dus nog niks wijzer
[b]AirwiN schreef [/b]
die kennis heb ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde meer weten waar ik mooie niet te dure kan kopen
maar Jarretels![]()
![]()
Hunkemoller heeft nu uitverkoop?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar al met al ben ik dus nog niks wijzer![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom deed ik het even voor je
Ik doe mijn eigen onderzoek wel!!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
die kennis heb ik niet.
maar Jarretels
Heb niks aan jullie!
Ik baalde zaterdag wel enorm dat mn holdups kapot waren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb echt een enorme schurfthekel aan de hunkemollerquote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hunkemoller heeft nu uitverkoop?
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme schurfthekel aan de hunkemoller![]()
![]()
pabo?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme schurfthekel aan de hunkemoller![]()
![]()
ik zit met een probleem
ik moet iets bestellen, wat ik eigenlijk moet passen. Bij bestellen lukt dat dus nietNu kunnen mijn ouders het vanuit zwitserland meenemen, van een winkel dus, maar dan is het wel meteen 50E duurder
![]()
wat zal ik doen
Omdat ik al bij 3 verschillende winkels van hen een overijverige verkoopster te pakken had die mij even fijntjes vertelde dat een e of f cup te hoog gegrepen was voor me en dat ik beter bij de B kon kijken.quote:
Ja, ik doe daar al glurenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan betaal je 50 euro meer en weet je nog niet of het past, aangezien je het pas hier aan kunt trekkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit met een probleem
ik moet iets bestellen, wat ik eigenlijk moet passen. Bij bestellen lukt dat dus nietNu kunnen mijn ouders het vanuit zwitserland meenemen, van een winkel dus, maar dan is het wel meteen 50E duurder
![]()
wat zal ik doen![]()
![]()
Das wel dom dan jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik al bij 3 verschillende winkels van hen een overijverige verkoopster te pakken had die mij even fijntjes vertelde dat een e of f cup te hoog gegrepen was voor me en dat ik beter bij de B kon kijken.
[..]
Ja, ik doe daar al gluren![]()
![]()
klopt, maar dan kan het bij die winkel geruild worden mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dan betaal je 50 euro meer en weet je nog niet of het past, aangezien je het pas hier aan kunt trekken
zelf bestellen dan kan je terugsturen als het niet past?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zit met een probleem
![]()
wat zal ik doen![]()
En linkje in uw dmquote:Op maandag 28 januari 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik al bij 3 verschillende winkels van hen een overijverige verkoopster te pakken had die mij even fijntjes vertelde dat een e of f cup te hoog gegrepen was voor me en dat ik beter bij de B kon kijken.
[..]
Ja, ik doe daar al gluren![]()
![]()
Ik zag hetquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
http://www.lingeriebestellen.nl/jarretel_setjes
http://www.vipa-lingerie.(...)/jarretels/jarretels
Kwam ik zo even snel tegen op google
Niet gekeken of het wat is btw![]()
![]()
Dit lijkt me het beste als dat kan jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
zelf bestellen dan kan je terugsturen als het niet past?![]()
![]()
niet returnable als ik het bestelquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
zelf bestellen dan kan je terugsturen als het niet past?
Andere winkel ?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet returnable als ik het bestel![]()
![]()
Waarom denk ik meteen aan buttplugs en dergelijke?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet returnable als ik het bestel
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is domquote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet returnable als ik het bestel![]()
oh maar dan gewoon 1 maat groter kopen, dat rekt welquote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan buttplugs en dergelijke?![]()
![]()
leren string ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet returnable als ik het bestelNIEUW: Foto's!![]()
zoveel winkels zijn er niet voor ijshockeyspulquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 28 januari 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan buttplugs en dergelijke?
Waarmee moet ik gas geven dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
2x gas geven en je bent de stad rond![]()
![]()
Truequote:Op maandag 28 januari 2013 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoveel winkels zijn er niet voor ijshockeyspul
[..]
a dirty mind is a joy forever
[b]AirwiN schreef [/b]
Thanks. Charmed gaf mij die ook al.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
www.budgetgaming.nl
altijd van te voren ff checken, of hun app op je telefoon gooien.![]()
Verstopt in de schuur want pekelquote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, waar is je brommer?
c_a de gamenerdquote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Charmed gaf mij die ook al.
[b]AirwiN schreef [/b]
In de schuur. Ligt nog te veel pekel.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, waar is je brommer?![]()
![]()
Zulke slechte bandjes onder dat ding?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de schuur. Ligt nog te veel pekel.
Of heb ik gewoon te weinig verstand van motoren?NIEUW: Foto's!![]()
we hebben al 2 dagen regen, straten zijn schoonquote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de schuur. Ligt nog te veel pekel.
ik rij ook alweer met de cabrio hoor![]()
![]()
Goed nieuwsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest aan joof denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel materialen aan een motorfiets die achterlijk beginnen te corroderen door de pekelwaterstromen op de weg...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zulke slechte bandjes onder dat ding?
Of heb ik gewoon te weinig verstand van motoren?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met zo'n cabrio opgehaald worden na het stappen is veel leuker dan met de bus gaan!!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben al 2 dagen regen, straten zijn schoon
ik rij ook alweer met de cabrio hoor
Dat vindt TGND ook vast wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Door mijzelf, ja. En de fysio was het ermee eensquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest aan joof denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest aan joof denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
mensen die voorzichtig met hun spullen zijn rijden liever niet door de pekel, dat is slecht voor ons. goed voor roest.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of heb ik gewoon te weinig verstand van motoren?![]()
Mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door mijzelf, ja. En de fysio was het ermee eens.
![]()
![]()
Ik moest aan joof denkenWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, pekel tast de motor aanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of heb ik gewoon te weinig verstand van motoren?.
Dat er geen sneeuw meer ligt wil niet zeggen dat alle pekel weg isquote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben al 2 dagen regen, straten zijn schoon
ik rij ook alweer met de cabrio hoor![]()
![]()
Als je mij wakker krijgt om de deur open te doen heb je al een goede avondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zo'n cabrio opgehaald worden na het stappen is veel leuker dan met de bus gaan!!
Dat vindt TGND ook vast wel![]()
![]()
Dan kom ik voor we gaan stappen wel ff sleutel halen bij jequote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij wakker krijgt om de deur open te doen heb je al een goede avond![]()
Yeah, like that's gonna happen
[b]AirwiN schreef [/b]
goed wassenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
Dat er geen sneeuw meer ligt wil niet zeggen dat alle pekel weg is![]()
![]()
Ik had een licht lamme kaak toen iedereen de deur uit was.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rock chick
[..]
ik jou ook![]()
bijgekomen van het lachen?
![]()
Had ik van te voren ook niet echt verwacht
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rock chick
[..]
ik jou ook![]()
bijgekomen van het lachen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik voor we gaan stappen wel ff sleutel halen bij je![]()
Yeah, like that's gonna happen![]()
![]()
Ik had in tijden niet meer zo'n lachstuip gehad als met LoLaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had een licht lamme kaak toen iedereen de deur uit was.
![]()
Had ik van te voren ook niet echt verwacht
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Cryothic het volgende:
Had ik van te voren ook niet echt verwacht![]()
![]()
Ik moet bij pekel altijd denken aan pekelvlees.
zonde man!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf bezig
Moet overigens wel weer eens gebeuren. Mijn witte achterwiel is zwart geworden
ik laat het meestal doen![]()
![]()
beter dan aan een pekineesquote:Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Samzz het volgende:
Dat doe ik dus
Ach ja, verlegen, allemaal mensen op bezoek die je niet kent (op een enkeling na)... van te voren niet mijn beste utigangspositiequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Samzz het volgende:
Een jaar lang woon-werk verkeer gereden, 100km per dag. Dan nog plezierritjes en motorvakantie erbij. Dan ga ik echt niet elke keer mijn motor wassenquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo ik ben S en ik doe donald duck na
[b]AirwiN schreef [/b]
minimaal 1x in de week toch!!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een jaar lang woon-werk verkeer gereden, 100km per dag. Dan nog plezierritjes en motorvakantie erbij. Dan ga ik echt niet elke keer mijn motor wassen![]()
Ik ben J en ik doe woody woodpecker naquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo ik ben S en ik doe donald duck na![]()
![]()
Dan moet ik altijd weer denken aan Achterwerk in de Kast.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo ik ben S en ik doe donald duck naNIEUW: Foto's!![]()
Het is niet koud in ieder geval.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Het ziet eruit alsof het 15 graden buiten is. Zo ga ik me maar niet kleden![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben J en ik doe woody woodpecker na
En dingetje... miepmiepdie was wel tof altijd
![]()
Zo voelt het ook! Het is echt lekker in de zonquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Het ziet eruit alsof het 15 graden buiten is. Zo ga ik me maar niet kleden
What you forget, you are gonna repeat.
zon schijnt godverdomme op mijn smoelquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Het ziet eruit alsof het 15 graden buiten is. Zo ga ik me maar niet kleden
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat jij niet koud noemt is bij mij vast niet hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het is niet koud in ieder geval.Ben benieuwd danquote:Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo voelt het ook! Het is echt lekker in de zon.
![]()
Waarom? Ik ben blij dat de sneeuw weg is, kan ik weer veilig m'n suede laarsjes aanquote:.
Geen ideequote:Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat jij niet koud noemt is bij mij vast niet hetzelfde
[..]
Ben benieuwd dan.
Maar het is best lekker buiten hoor![]()
![]()
Bij deze presenteren we u: Vinnie II ... geklaag ende nooit goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zon schijnt godverdomme op mijn smoel![]()
Met ons weet je het nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had een licht lamme kaak toen iedereen de deur uit was.
![]()
Had ik van te voren ook niet echt verwacht![]()
![]()
Ik ook, maar dan wel gewoon een centimeter of 40... niet die prut-laagjes van afgelopen week.quote:NIEUW: Foto's!![]()
gelukkig woon ik nog altijd gewoon in een huisquote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij deze presenteren we u: Vinnie II ... geklaag ende nooit goed.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij deze presenteren we u: Vinnie II ... geklaag ende nooit goed.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat niet alleen. Pekelquote:Gladheid
Ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee
Maar het is best lekker buiten hoorBWHAHAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij deze presenteren we u: Vinnie II ... geklaag ende nooit goed.![]()
![]()
Inderdaad. Of gewoon goed weer of echte winter (halve meter sneeuw en -25 graden)quote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel gewoon een centimeter of 40... niet die prut-laagjes van afgelopen week.![]()
![]()
Huppel toch ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig woon ik nog altijd gewoon in een huis
niet haten hups![]()
Tijdens mijn redelijk geile droom over boeien en blinddoeken kwam er opeens een kalkoen voorbij zettenquote:![]()
Ik voelde pure haat!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Want mooi en frisquote:Op maandag 28 januari 2013 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben blij dat de sneeuw weg is, kan ik weer veilig m'n suede laarsjes aan.
![]()
![]()
Vinniee 1 woont toch onder een steenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel toch ook?
niet haten hups
Bwehehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens mijn redelijk geile droom over boeien en blinddoeken kwam er opeens een kalkoen voorbij zetten![]()
Ik voelde pure haat!!![]()
![]()
Het is een flat!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel toch ook?
niet haten hups
Ik geef het op
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker door de bochten driften manquote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat niet alleen. PekelGladheid
[..]
Ben benieuwd
[..]
BWHAHAHA![]()
![]()
Je snapt de grap nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee 1 woont toch onder een steen![]()
![]()
Ik hoorde dat de adreswijziging al gedaan wasquote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee 1 woont toch onder een steen![]()
![]()
Het naamplaatje schijnt ook al besteld te zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de adreswijziging al gedaan was
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snapte hem wel, de rest ook, Aldo niet denk ik...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat
Nou ben ik niet de scherpste vandaag dus dat mag![]()
Alleen als het net gevallen is. Als het aangevroren en bereden is, is er geen flikker meer aan en is het glad en ranzig.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het naamplaatje schijnt ook al besteld te zijn![]()
Mooi want ik vind de "C & Y" op de deur best leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je wel genoeg vermogen hebben om dat te kunnen doen. En in sneeuw lijkt het me wat moeilijker om te controlerenquote:![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik vind de "C & Y" op de deur best leuk![]()
![]()
Als de zon een paar dagen goed schijnt is alles droog en stoffig, je punt?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als het net gevallen is. Als het aangevroren en bereden is, is er geen flikker meer aan en is het glad en ranzig.![]()
![]()
elke motor kan dat wel, denk dat de bestuurder hier de wisselende factor isquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens mijn redelijk geile droom over boeien en blinddoeken kwam er opeens een kalkoen voorbij zetten![]()
Ik voelde pure haat!!![]()
![]()
tentje opgezet en een kan thee voor de deur gekampeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik stond al om kwart voor 9 bij de Kruidvat hier. Ging ie pas om 9 uur open
Nee, gewoon nee!!quote:
Mijn droom was echt te fijn om zo ruw verstoord te worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Naaisquote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik stond al om kwart voor 9 bij de Kruidvat hier. Ging ie pas om 9 uur openNee dat is slechtquote:![]()
![]()
Vin moet gewoon een permanent marker pakken en zijn naam erbij schrijven.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik vind de "C & Y" op de deur best leukWhat you forget, you are gonna repeat.
Voor dat kwartiertje jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tentje opgezet en een kan thee voor de deur gekampeert?![]()
![]()
Goed ideequote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin moet gewoon een permanent marker pakken en zijn naam erbij schrijven.!
![]()
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel genoeg vermogen hebben om dat te kunnen doen. En in sneeuw lijkt het me wat moeilijker om te controlerenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
elke motor kan dat wel, denk dat de bestuurder hier de wisselende factor is
Ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin moet gewoon een permanent marker pakken en zijn naam erbij schrijven.
En dan ga ik hem te lijf met die permanent marker
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat als die lui die winkel opdoen zo denken van WTF!quote:
Ik ga even zoeken voor jequote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Evie het volgende:
o huppel ik moet het auberginefilmpje kan hem niet vinden ooooh
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb iemand dat eens voor het eerst zien proberenquote:
nadat we hem weer rechtop hadden gezet voelde ik zelf die drang niet echt![]()
![]()
Hehe jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat als die lui die winkel opdoen zo denken van WTF!![]()
![]()
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Evie het volgende:
o huppel ik moet het auberginefilmpje kan hem niet vinden oooohIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms....quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon LL bellen, dan is het net alsof jullie samen boodschappen halen![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon LL bellen, dan is het net alsof jullie samen boodschappen halen
What you forget, you are gonna repeat.
Moet je wel een permanent marker hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
En dan ga ik hem te lijf met die permanent marker![]()
Vin!!
Ik heb vrienden die tatoeëren, wat ik op jou teken met een marker zullen zij in inkt op je donder zetten!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Gisteren kwam iemand al met het idee (Royco volgens mij) om er "Huppel, Vinniiee & de kids" op te zettenquote:![]()
![]()
Het had erger kunnen uitlopen als iedereen aan het zuipen zou zijn geweest. Dan had je meer dan een lamme kaak gehadquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga wel weer naar de super om de hoek![]()
![]()
Boodschappen doen is leukquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan![]()
Sowieso boodschappen doen
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel een permanent marker hebben.
[b]AirwiN schreef [/b]
Cool.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin!!
Ik heb vrienden die tatoeëren, wat ik op jou teken met een marker zullen zij in inkt op je donder zetten!!![]()
Hij mag idd blij zijn dat we zo nuchter warenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het had erger kunnen uitlopen als iedereen aan het zuipen zou zijn geweest. Dan had je meer dan een lamme kaak gehad![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Last van zijn zuigreflex?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het had erger kunnen uitlopen als iedereen aan het zuipen zou zijn geweest. Dan had je meer dan een lamme kaak gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Uh nee?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: