Ik had deze ook gekocht voor als proef, anders zou ik voor een duurdere gaan, maar de ritsen lopen als een dure, beter dan mijn vorige. 6 eurquote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Portemonnee vind ik nou altijd zoiets wat ik wel graag duur koop. Ik heb een joekel nu, en de poedelsticker is er helaas al vanaf gesleten, maar hij is toch nog wel leuk en heel handig
auwquote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik stootte net zo hard mijn knie in de punt van een la van mijn ijzeren bureau dat ik eigenlijk het liefste jammerend over de grond wilde rollen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh men, het is écht de hondenvariant van mijn Vince![]()
Hoin!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik stootte net zo hard mijn knie in de punt van een la van mijn ijzeren bureau dat ik eigenlijk het liefste jammerend over de grond wilde rollen![]()
![]()
quote:
Lafbekje hea?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Oei.
En die Sjon, schijtluisje zeg.
Ja waar moet zo'n beest ze anders laten he?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik word schijtziek van die stalker met dr lelijke schilderij. Bij elke foto waarop een hondenpiempie te zien is post ze "oh he is showing of his goods".
Flikker ff op of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |