Hier ook 50/50!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Pagan het volgende:
50/50 Sneeuw en dooi. Alle surprises die de katten in de sneeuw hebben achter gelaten komen nu boven.
Zijn deze nieuw?quote:
Ja belachelijk snel weerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Yo, zo nog ff aflevering 3 van AHS the Asylum kijken en dan is het weekend weer voorbij
Jaaaaaaa ik vind het heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat de ergste nattigheid ook al weg is, normaal lopen FTW!
Frankenweenie is leukquote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor
Oh ik heb net Frankenweenie gekeken![]()
Vrijdag Life of Pi, gisteren Django Unchained, vorig weekend Cloud Atlas, lekker bezig
Ik had wel natte oogjes op t eindquote:Op maandag 28 januari 2013 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Frankenweenie is leuk
toen met Dinges in de bios wezen kijken![]()
Yo, mogge!quote:
Oeh, ik zie logeermogelijkheden voor Thessa en je nichtjesquote:
Ja, ogen die ik het liefst dicht zou tapen, maar dat trekt wel bij deze dagen nu de droge lucht bijna weg isquote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het met je ogen en luchtwegen en spul?
Dat ik goed ga op weinig slaap wil niet zeggen dat ik dol ben op kinderen die om 6 uur wakker zijn, think againquote:Op maandag 28 januari 2013 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik zie logeermogelijkheden voor Thessa en je nichtjes
Ja, moeten we niet hebben hoor. De dooi maakt iedereen blij.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gister even het idee dat ik weer grieperig zou worden, snel wat magic pillz genomen
Ik was ook blij met sneeuw, het is alleen zo gruwelijk onpraktisch. Nu weer lekker op de fietsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, moeten we niet hebben hoor. De dooi maakt iedereen blij.
Hier zijn de wegen weer goed te doen. Zaterdag zag ik wel mensen op de fiets, toen het nog flink aan het sneeuwen was, dat lukt mij nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Hier schoven ze vanmorgen met de bosjes onderuit die fietsers
Aiks Bos! Heb je je hard bezeerd?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben donderdag met de fiets 1 keer echt uitgegleden en even later half uitgegleden.![]()
Gelukkig kon ik bij de eerste keer mijn val al een klein beetje breken door mijn voeten nog op de straat te plaatsen, maar uiteindelijk moest ik toch de gladheid de overwinning geven...
Neuh. Wat ik al zei, ik kon mijn val enigszins breken, dus was het geen Tuitertjestuitertje in dit geval.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aiks Bos! Heb je je hard bezeerd?
Neuh, twee van deze is eerst voldoende. Een ereader bevalt wel prima, een aanrader.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw, mocht er hier nog iemand een e-reader willen:
V&A / [TK]Kindle 3 wifi
Goede deal dit !
Oeh nice! Was de oude kaduuk of ga je voor een groter of blitser model?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een hele erge basic en ik hoef al die extra's niet maar dit is wel een leuke prijs.
Ik heb net een nieuwe koelkast besteld, werd es tijd, nu nog even vrijdag vrij nemen
Maar je gaat wel wat bewuster kopen en je kan alles lezen, ik raad het echt ten zeerste aanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Soms, als ik loop te hengelen met een boek in bed, dan wens ik wel eens zo'n e-reader, maar ja. Bepaalde boeken koop je toch, dus die moeten dan toch gelezen worden
Ja maar bepaalde titels wil ik origineel en bij de kringloop pak ik alles wat los en vast zitquote:Op maandag 28 januari 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je gaat wel wat bewuster kopen en je kan alles lezen, ik raad het echt ten zeerste aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |