SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte hadquote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja dweilen![]()
boekje afstoffen zeker?![]()
Vind dat zonde, want dan speel ik sowieso die andere niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef rival het volgende:
na AC1 ben ik gewoon met 3 verder gegaan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een ban krijgen voor wat ik in gedachte had
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 09:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb alleen een first world problem. Zoveel xbox spellen dat me plankje vol isIk heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb serieus precies hetzelfde. Wil 3 spelen maar heb brotherhood nooit afgemaakt en revelations nog niet gespeeld. Ja is echt een aanraderAls je van dat soort spellen houdt
Das ook vet.NIEUW: Foto's!![]()
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die heb ik dus uiteindelijk in zo'n hoes-mapje gedaan
[..]
Ik heb een boek ervan gekregen voor m'n verjaardag, paar jaar terug.
Das ook vet..
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.![]()
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is zonde joh, moet me collectie trots tonen.
Dat is idd wel vet, ik twijfel alleen of ik ga beginnen bij 1 weer en dan 1-2-BH-R-3 ga spelen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Ken de collectie van charmed angel nietquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een mooiere/grotere collectie dan charmed_angel?Heb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
Wanneer kom je lasagne eten?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Pff ik moet nog woensdag maar ik doe heeeeeeelemaal niks meer. Kan me er ook niet toe dwingen want het interesseert me allemaal niet meer.![]()
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?quote:![]()
![]()
ik verkoop / gooi het wegquote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ken de collectie van charmed angel nietHeb hele collectie van favo tv series-films en games.
![]()
![]()
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.quote:![]()
Is okequote:Op maandag 28 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als de rust is wedergekeerd. Heb het deze week druk. Volgende week ben ik klaar met alles (denk ik) dus ergens begin februari?geef je dan zelf een seintje?
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is okegeef je dan zelf een seintje?
Leuk
![]()
![]()
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zitquote:![]()
![]()
Even quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over je leuke kids en jij en Cry zijn 2 van de leukste mensen hier dus ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed zit![]()
![]()
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik koop ook alleen spellen en films waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Slechte dvds die ik kado krijg gooi ik meestal weg.
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht![]()
![]()
Als ik een spel verkoop krijg ik 2 weken later zin om het te spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar speel ik een spel uit dan ben ik er meestal ook wel klaar mee. dan verkoop ik hem weer..
alleen gta / racespellen kan ik online blijven spelen, de rest wordt toch al snel saai....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |