Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wilt mij niet 3 uur in een restaurant laten zitten, ik ken kindjes die daar beter in zijn dan ik
dat lukt je bij mij alleen met ductape, heel erg veel en sterke ductapequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"
Philippe is daar goed in, naborrelen met zinn gasten tot verplicht sluiten om 02.00 uur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef Klonk het volgende:
Ondanks alle goede raad is het door tijdgebrek de frietkraam in Belfeld geworden. Zit nu in de maaspoort en het is afgeladen vol. Volgens mij is half venlo hier
Mijn achterbuurman. Geweldige man indd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Philippe is daar goed in, naborrelen met zinn gasten tot verplicht sluiten om 02.00 uur.Heerlijke vent.
Een 13-15 jarige jongen met capuchon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef fratsman het volgende:
Timco in Winkelcentrum Vastenavondkamp overvallen. Vorige week zaterdag de DA al... Heb ik al eens "achterbuurt" gezegd?
't zal wel weer een bontkraagje zijn geweest. En aangezien 75% van het Vastenavondkamp uit bontkraagjes bestaat vinden ze die never nooit meer terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Een 13-15 jarige jongen met capuchon.
De hele Deken van Oppensingel staat in het zicht van camera's inclusief het park. Maar als je om 6 uur gaat inbreken en het lukt faal je toch ook als museum.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Staat er geen camera daar op die hoek keulsepoort?
Serieus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:00 schreef Klonk het volgende:
drie maal raden waar ik vanmiddag op mijn vrije middag naar toe wou gaan
jaquote:
Oke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
verborgen kant van mij, kom daar graag, hou erg van abstracte kunst
ik kom daar ook niet elke week ofzo, maar hou wel van kunst waar je je fantasie bij moet gebruiken of waar je niet gelijk ziet wat de kunstenaar ermee bedoelde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oke.Ik kan daar helemaal niks mee. Zie er ook niks in. Ik was op de basisschool tijdens de jaarlijkse excursie altijd de eerste die riep "wanneer gaan we naar het Goltziusmuseum?!?"
Echt?!?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hulde aan het nieuw aangelegde fietspad tussen de spoorbrug en de berekuil. Eindelijk asfalt ipv losliggende tegels.
En geen grote bocht meer, maar 1 rechte weg vanaf de brug. Nu nog de zwervers van de brug afhalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt?!?Binnenkort maar weer eens naar Blerick fietsen dan!
Zolang die nachtopvang daar ligt zal dat niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En geen grote bocht meer, maar 1 rechte weg vanaf de brug. Nu nog de zwervers van de brug afhalen.
Zou ik wel op tijd doen als ik jou was. op sommige punten komt ook de 10km voorbij en die begint al eerder. Dus als je dat 's ochtends om 10.00 doet zal dat geen problemen opleveren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Ik wil eigenlijk voordat de renners van start gaan op de fiets de route doen van de Venloop, lijkt me toch dat dat gewoon zou moeten kunnen?
Of zijn er stukken waar je met de fiets niet doorheen kan/mag?
iedereen blijft binnen met dit kutweer.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef fratsman het volgende:
Wauw, nog niemand die zit te kankeren dat ie door de Venloop nergens heen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |