Daar lijkt het wel op, jaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij is de tekst gewoon door google translate gehaald en hebben ze er verder niks mee gedaan.
Ald Venlo is erg lekker, de Haen ook prima te doen. Evt. Gaudi, maar zal wel druk zijn met de bios voor de deur.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Klonk het volgende:
Vrijdag naar bertje vis toe in de maaspoortwil voor die tijd ergens lekker eten in de binnenstad. Maar heb geen zin in een schransfestijn bij de wokchinees maar ook geen bok in een `hoe vond u de biefstuk, nou met moeite' restaurant. Iemand een ideetje waar ik wel lekker kan eten?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu al 5 suggesties![]()
is het nou zo moeilijk om een beetje dezelfde mening te hebben
Daar ben ik nog nooit geweestquote:
Tja, heb slechte ervaringen met de Pan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ga haten dan
prima tent voor dat geld. het is niet modern ofzo maar wel lekker
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tja, heb slechte ervaringen met de Pan.Voor hetzelfde geld kun je net zo goed bij Schell eten en is de bediening/leiding vriendelijker.
Die ervaring heb ik inderdaad ook gemaakt. Maar elke keer als ik er voorbij kom zit 't in "de Pan" helemaal vol en bij "Schell" altijd plaats zat.quote:
ga straks de menu kaarten wel eens bekijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben dan ook niet geheel objectief.
Hou er rekening mee dat je bij de Alde Mert niet kunt reserveren! (toch, Kapitein_Schavuit?)quote:Op woensdag 13 maart 2013 06:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga straks de menu kaarten wel eens bekijken
Maar van wat ik nu gezien heb wordt het of de alde mert of central
Klopt (helaas).Althans, pas vanaf 8 personen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je bij de Alde Mert niet kunt reserveren! (toch, Kapitein_Schavuit?)
Wij gaan in het asperges-seizoen altijd zo van "AlsermaarplaatsisAlsermaarplaatsisAlsermaarplaatsis..." richting Alde Mert.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Klopt (helaas).Althans, pas vanaf 8 personen.
en als ik nou zeg dat ik klonk van FOK! ben, geen uitzondering mogelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Klopt (helaas).Althans, pas vanaf 8 personen.
Ik ga daar niet over.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als ik nou zeg dat ik klonk van FOK! ben, geen uitzondering mogelijk?
is het erg druk bij jullie als er grote namen spelen in de maaspoort?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ga daar niet over.Ik zorg wel dat het smaakt.
Ik heb er geen zicht op wanneer er grote namen staan, maar meestal is het rond 18/19 uur wel druk met theaterbezoekers.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het erg druk bij jullie als er grote namen spelen in de maaspoort?
da´s nou ook de tijd die wij in gedachte haddenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik heb er geen zicht op wanneer er grote namen staan, maar meestal is het rond 18/19 uur wel druk met theaterbezoekers.
Gewoon om 17.00 gaan en "doe maar rustig aan hoor." aan de keuken door laten geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s nou ook de tijd die wij in gedachte hadden
Of gewoon om 18 uur komen en zeggen dat je om 20 uur in de Maaspoort moet zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon om 17.00 gaan en "doe maar rustig aan hoor." aan de keuken door laten geven.
je wilt mij niet 3 uur in een restaurant laten zitten, ik ken kindjes die daar beter in zijn dan ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon om 17.00 gaan en "doe maar rustig aan hoor." doorgeven.
en dan om 5 voor 8 het eten op tafel krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Of gewoon om 18 uur komen en zeggen dat je om 20 uur in de Maaspoort moet zijn.
Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wilt mij niet 3 uur in een restaurant laten zitten, ik ken kindjes die daar beter in zijn dan ik
dat lukt je bij mij alleen met ductape, heel erg veel en sterke ductapequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"
Philippe is daar goed in, naborrelen met zinn gasten tot verplicht sluiten om 02.00 uur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat heerlijk! Lekker langzaam. Goed glas wijn erbij. Wij zijn vaker de laatste in restaurants. Bij sommige blijf je dan nog een paar uur met de leiding nababbelen, terwijl anderen heel demonstratief gaan "opruimen"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef Klonk het volgende:
Ondanks alle goede raad is het door tijdgebrek de frietkraam in Belfeld geworden. Zit nu in de maaspoort en het is afgeladen vol. Volgens mij is half venlo hier
Mijn achterbuurman. Geweldige man indd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Philippe is daar goed in, naborrelen met zinn gasten tot verplicht sluiten om 02.00 uur.Heerlijke vent.
Een 13-15 jarige jongen met capuchon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:02 schreef fratsman het volgende:
Timco in Winkelcentrum Vastenavondkamp overvallen. Vorige week zaterdag de DA al... Heb ik al eens "achterbuurt" gezegd?
't zal wel weer een bontkraagje zijn geweest. En aangezien 75% van het Vastenavondkamp uit bontkraagjes bestaat vinden ze die never nooit meer terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Een 13-15 jarige jongen met capuchon.
De hele Deken van Oppensingel staat in het zicht van camera's inclusief het park. Maar als je om 6 uur gaat inbreken en het lukt faal je toch ook als museum.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Staat er geen camera daar op die hoek keulsepoort?
Serieus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:00 schreef Klonk het volgende:
drie maal raden waar ik vanmiddag op mijn vrije middag naar toe wou gaan
jaquote:
Oke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
verborgen kant van mij, kom daar graag, hou erg van abstracte kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |