ik kom daar ook niet elke week ofzo, maar hou wel van kunst waar je je fantasie bij moet gebruiken of waar je niet gelijk ziet wat de kunstenaar ermee bedoelde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oke.Ik kan daar helemaal niks mee. Zie er ook niks in. Ik was op de basisschool tijdens de jaarlijkse excursie altijd de eerste die riep "wanneer gaan we naar het Goltziusmuseum?!?"
Echt?!?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hulde aan het nieuw aangelegde fietspad tussen de spoorbrug en de berekuil. Eindelijk asfalt ipv losliggende tegels.
En geen grote bocht meer, maar 1 rechte weg vanaf de brug. Nu nog de zwervers van de brug afhalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Echt?!?Binnenkort maar weer eens naar Blerick fietsen dan!
Zolang die nachtopvang daar ligt zal dat niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En geen grote bocht meer, maar 1 rechte weg vanaf de brug. Nu nog de zwervers van de brug afhalen.
Zou ik wel op tijd doen als ik jou was. op sommige punten komt ook de 10km voorbij en die begint al eerder. Dus als je dat 's ochtends om 10.00 doet zal dat geen problemen opleveren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Maxbet het volgende:
Ik wil eigenlijk voordat de renners van start gaan op de fiets de route doen van de Venloop, lijkt me toch dat dat gewoon zou moeten kunnen?
Of zijn er stukken waar je met de fiets niet doorheen kan/mag?
iedereen blijft binnen met dit kutweer.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef fratsman het volgende:
Wauw, nog niemand die zit te kankeren dat ie door de Venloop nergens heen kan?
was bij mij kantje boord zat bijna ingesloten in Tegelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef fratsman het volgende:
Bus kwam niet opdagenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef fratsman het volgende:
Yupquote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zijn/Waren de winkels eigenlijk open in de binnenstad?
Kan het zo snel niet vinden maar las gisteren ergens dat alles gewoon open is. Je moest wel rekening houden met dat je niet overal zomaar kunt lopen. (gohquote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Serieus? Het centrum is onbereikbaar voor fiets- en autoverkeer!
Ik moest juist naar Tegelen maar dat lukte nietquote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
was bij mij kantje boord zat bijna ingesloten in Tegelen.
Thank god heb ik toevallig vrijdag vrij.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef fratsman het volgende:
Oh ja, vrijdag weer "Karfreitag" Venloverstopt.
Ik kon gewoon het parcours oversteken met de auto rond de middagquote:Op zondag 24 maart 2013 15:14 schreef fratsman het volgende:
ik mag vrijdag zowel het centrum van Venlo als het centrum van Roermond inquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Thank god heb ik toevallig vrijdag vrij.![]()
Was trouwens vandaag rustig in de stad. Helemaal in vergelijking met vorig jaar, toen we het terras vol hadden zitten.
Sterkte!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik mag vrijdag zowel het centrum van Venlo als het centrum van Roermond in
Lucky you!quote:
gewoon de hitlergroet doen terwijl je keihard "NEIIINNNN''!!!!!! brult, snappen ze vast het bestequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef fratsman het volgende:
Ik ga er lekker de hele dag tussen staan."Entschuldigung, aber ist das Spiel auf Deeeuuuutsch?!?"
Tjongejonge Klonk, wat een haat tegen onze oosterburen! Ik heb veel liever een Duitse feestdag dan dadelijk weer wekenlang alleen maar Hollanders die voornamelijk "kijken"quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon de hitlergroet doen terwijl je keihard "NEIIINNNN''!!!!!! brult, snappen ze vast het beste
geintjequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tjongejonge Klonk, wat een haat tegen onze oosterburen! Ik heb veel liever een Duitse feestdag dan dadelijk weer wekenlang alleen maar Hollanders die voornamelijk "kijken"
Een FRS?!?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef MPG het volgende:
Mja, das wel een voordeel aan die Pruuse, die laten de eurootjes tenminste nog rollen in de stad.
Ik was laatst bij een FRS ergens in holland, was er een kerel aan de kassa die ze op zijn flikker kreeg. Het personeel vond dat hij wel erg vaak films kwam ruilen, en zei dat hij beter een abonnement op de videotheek kon nemen.
Utrecht, HC.quote:
Dat was Sounds.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vroeger (zei Opa), zo halverwege jaren 80, had je op de hoek van de Jodenstraat en de Heilige Geeststraat ook een platenzaakje. Weet iemand daar toevallig de naam nog van? Had het er nog over met iemand. Ik dacht zelf "Odeon" of zoiets. Iemand?
Oef, nog vroeger? Nee dat durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nee, vroeger. Jaren 80 lag er een platenzaakje op de hoek waar nu Stick 'n Strings ligt. Sounds heeft daar later in de jaren 90 ook nog gezeten met een filiaaltje inderdaad.
Zullen wel de paasvuren zijn uit het oosten. Trekt allemaal deze kant op.quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hangt er bij jullie trouwens ook zo'n enorme brandlucht? Lijkt hier wel alsof de halve binnenstad in de fik staat. Of iemand hier in de buurt heeft z'n openhaard maar weer eens aangezwingelt i.v.m. het heerlijke paasweer.
ik voel me als geboren en getogen Drenthenees helemaal thuisquote:Op maandag 1 april 2013 03:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zullen wel de paasvuren zijn uit het oosten. Trekt allemaal deze kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |