geen flauw ideequote:
Gewoon zo'n blinkend jasje kopen met een bijpassende hoedquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef Klonk het volgende:
zou de pol
[..]
geen flauw idee
had clienten beloofd morgen op de werklocatie carnaval te vieren,en vorig jaar was ik niet verkleed, dus ik heb met mijn domme kop beloofd dat ik verkleed zou zijn morgen
en carnavalskleding kopen is net als met kiespijn naar de tandarts gaan, ik stel het zolang mogelijk uit
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Klonk het volgende:
Gelukt, mijn vriendin had een blauw konijnenpak gezien, maar daar voelde ik me niet echt tof inDus maar ff bij geer vd veer gekeken en daar een wat beschaafder piratenpak gekocht
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Klonk het volgende:
Gelukt, mijn vriendin had een blauw konijnenpak gezien, maar daar voelde ik me niet echt tof inDus maar ff bij geer vd veer gekeken en daar een wat beschaafder piratenpak gekocht
quote:
En viel toch wel mee in je outfit of niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef Klonk het volgende:
Hier in Meijel is de hele gezelschap al op bezoek geweest
welja, de enige die het vreemd vond om vrijdagmorgen een piraat over straat te zien lopen was degene die dat kostuum droegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En viel toch wel mee in je outfit of niet?
Op naar stad!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:37 schreef Silenus het volgende:
Veer hubbe zin drinnnnnn, hubt geer dat auchhhhh?! Tot zo jongens!
En afgelopen nacht weer gezelligquote:Op zondag 10 februari 2013 15:26 schreef eight het volgende:
Wat was het gisteren gezellig in de stad zeg![]()
Nu eerst voetballen kijken en vanoavend nao tegele...
Det is al bijnaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef fratsman het volgende:
Brrr. Te koud vandaag! Optocht gelopen. doorgeozeld en nu lekker thuis. Morgen om 08.15 (!) in de Maaspoort zijn.![]()
Jep, ik ben weer boven waterquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef afsje het volgende:
Hebben jullie het allemaal overleefd? Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |