geen flauw ideequote:
Gewoon zo'n blinkend jasje kopen met een bijpassende hoedquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef Klonk het volgende:
zou de pol
[..]
geen flauw idee
had clienten beloofd morgen op de werklocatie carnaval te vieren,en vorig jaar was ik niet verkleed, dus ik heb met mijn domme kop beloofd dat ik verkleed zou zijn morgen
en carnavalskleding kopen is net als met kiespijn naar de tandarts gaan, ik stel het zolang mogelijk uit
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Klonk het volgende:
Gelukt, mijn vriendin had een blauw konijnenpak gezien, maar daar voelde ik me niet echt tof inDus maar ff bij geer vd veer gekeken en daar een wat beschaafder piratenpak gekocht
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Klonk het volgende:
Gelukt, mijn vriendin had een blauw konijnenpak gezien, maar daar voelde ik me niet echt tof inDus maar ff bij geer vd veer gekeken en daar een wat beschaafder piratenpak gekocht
quote:
En viel toch wel mee in je outfit of niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:27 schreef Klonk het volgende:
Hier in Meijel is de hele gezelschap al op bezoek geweest
welja, de enige die het vreemd vond om vrijdagmorgen een piraat over straat te zien lopen was degene die dat kostuum droegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En viel toch wel mee in je outfit of niet?
Op naar stad!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:37 schreef Silenus het volgende:
Veer hubbe zin drinnnnnn, hubt geer dat auchhhhh?! Tot zo jongens!
En afgelopen nacht weer gezelligquote:Op zondag 10 februari 2013 15:26 schreef eight het volgende:
Wat was het gisteren gezellig in de stad zeg![]()
Nu eerst voetballen kijken en vanoavend nao tegele...
Det is al bijnaquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef fratsman het volgende:
Brrr. Te koud vandaag! Optocht gelopen. doorgeozeld en nu lekker thuis. Morgen om 08.15 (!) in de Maaspoort zijn.![]()
Jep, ik ben weer boven waterquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef afsje het volgende:
Hebben jullie het allemaal overleefd? Haha.
Ah, we zijn niet de enigen die dat gisteren is opgevallenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef fratsman het volgende:
Alleen dat motto.Iemand bij de P&P kemissie heeft zitten slapen tijdens het ontwerp
[ afbeelding ]
"Laot maar ôs gewaere"
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef afsje het volgende:
Allen, gecondoleerd met het overlijden van dit topic!
Is daar al een datum van bekend eigenlijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:23 schreef Luxuria het volgende:
Idd..Geen nieuws meer?
De bios gaat bijna open!
Ja, 13 maart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Is daar al een datum van bekend eigenlijk?
Apartquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, 13 maart.
Maar op de site staat dat er nu al films draaien, beetje vreemd.
Aprés-vastelaovend. Dan is er standaard niks loos in Venlo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef afsje het volgende:
Allen, gecondoleerd met het overlijden van dit topic!
Ik ben benieuwd.. Kunnen we in ieder geval éindelijk in ons eigen stadje naar de bioscoopquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, 13 maart.
Maar op de site staat dat er nu al films draaien, beetje vreemd.
Nu staat er ook testquote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:54 schreef afsje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. Kunnen we in ieder geval éindelijk in ons eigen stadje naar de bioscoop
Maar ik zie op de site helemaal nergens staan dat er al films draaien? Haha..
Alde Mert of Central. Ik zou voor het eerste gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Klonk het volgende:
Vrijdag naar bertje vis toe in de maaspoortwil voor die tijd ergens lekker eten in de binnenstad. Maar heb geen zin in een schransfestijn bij de wokchinees maar ook geen bok in een `hoe vond u de biefstuk, nou met moeite' restaurant. Iemand een ideetje waar ik wel lekker kan eten?
de panquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Klonk het volgende:
Vrijdag naar bertje vis toe in de maaspoortwil voor die tijd ergens lekker eten in de binnenstad. Maar heb geen zin in een schransfestijn bij de wokchinees maar ook geen bok in een `hoe vond u de biefstuk, nou met moeite' restaurant. Iemand een ideetje waar ik wel lekker kan eten?
Ik zou voor de tweede gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Alde Mert of Central. Ik zou voor het eerste gaan.![]()
Ooh en ik ga donderdag, ben benieuwd.
Bij de Luif in de Maaspoort is het ook lekker eten.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Klonk het volgende:
WTF!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze bij de 2 Brüder een beetje Duits kunnen. Gebruiken ze google-translate in hun nieuwsbrief ofzo?
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze bij de 2 Brüder een beetje Duits kunnen. Gebruiken ze google-translate in hun nieuwsbrief ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
ja, maar wat is er vaker dan een keer?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:07 schreef Klonk het volgende:
Vis fressen und vaker als één keer. Is toch volkomen duidelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |