Die kan ze toch niet meer editten nu...quote:
TR gemachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kan ze toch niet meer editten nu...
En om nou alleen voor Frans P. een abo aan te schaffen...
quote:
Ik vind hem ook niks aan, maar hij maakt wel goeie liedjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef vosss het volgende:
Ik mag die hele Pollux voor geen meter, maar qua cultuur en vereniging en dergelijke heeft ie toch best wat betekend voor Venlo en Limburg dacht ik zo, dus hij hoort er zeker wel bij
twitter:Staekelboks twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 23:11:564 x in de finale. 1, 2, 3 en 4. Wie gruuets kinse zien. Dankewaal!!!!!!!!!!!! #lvk reageer retweet
Gank örges anders näöle, zeikdieëm.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Brr naar taaltje dat Venloos. Lelijkst van alle Limburgse dialecten naar mijn mening.
Vinden jullie het zelf eigenlijk mooi?
Die zeurderige klank:
"Geej ziet lilik en het is heej vuuls te kalt."
Als ik dit willekeurige Venlose zinnetje in mijn hoofd afspeel lopen al de rillingen over mijn rug. Vreselijk dialect.
Mijn roots liggen in Maastricht (pa van Maastricht en ma van Brunssum). Zelf woon ik mn hele leven al in Heitse, maar ik spreek vloeiend Maastrichts, Weerts, Roermonds, Heitsers en Venlo's.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Brr naar taaltje dat Venloos. Lelijkst van alle Limburgse dialecten naar mijn mening.
Die zeurderige klank:
Als ik dit willekeurige Venlose zinnetje in mijn hoofd afspeel lopen al de rillingen over mijn rug. Vreselijk dialect.
Rot dan op uit dit topic.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Die zeurderige klank:
Ik vond Hout-Blericks het mooistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in Maastricht (pa van Maastricht en ma van Brunssum). Zelf woon ik mn hele leven al in Heitse, maar ik spreek vloeiend Maastrichts, Weerts, Roermonds, Heitsers en Venlo's.
Het mooiste dialect (afgezien van Mestreechs) vind ik Grubbenvrors
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Die zeurderige klank:
"Iemand vindt mijn dialect niet mooi dus diegene moet oprottenquote:
Uh ja? Als je alleen maar wat te zeiken hebt, wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef Micson het volgende:
[..]
"Iemand vindt mijn dialect niet mooi dus diegene moet oprotten". Doe even normaal man.
Mijn pa is zelf van Blerick, en mijn hele familie van zijn kant. Ik ben hier dus niet aan het trollen, maar ik vind het gewoon oprecht een zeurderig kutdialect. Die nasale klanken in combinatie met het oprekken van de klinkers, en het gebruik van -K- waar veel Limburgse dialecten een -G- zeggen, dat vind ik allemaal lelijk. Was benieuwd wat jullie er zelf van vonden.
Mijn ma komt uit Beegden, dus ik spreek ook dat dialect. Roermonds maar dan iets anders. Verder kan ik het Maastrichtse en Sittardse dialect ook waarderen, Heerlens vind ik dan weer helemaal niks.
Want je mag alleen in dit topic komen als je enkel positieve dingen te zeggen hebt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Uh ja? Als je alleen maar wat te zeiken hebt, wat doe je dan hier?
Nee, maar het is ook de manier waarop je het brengt en je kwam zo in één keer binnenvallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Want je mag alleen in dit topic komen als je enkel positieve dingen de zeggen hebt?![]()
Jij moet in Noord Korea gaan wonen, daar voel je je vast thuis.
Ik begrijp wat je bedoelt maar als Venlonaar zijnde hou ik gewoon van ons taaltje en is er voor mijn gevoel ook geen mooier dialect.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef Micson het volgende:
Die zeurderige klank:
Slechte zin vandaagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook de manier waarop je het brengt en je kwam zo in één keer binnenvallen.
Dat is nog de normaalste post van de driequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar als Venlonaar zijnde hou ik gewoon van ons taaltje en is er voor mijn gevoel ook geen mooier dialect.
[..]
Slechte zin vandaag
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is nog de normaalste post van de drie
Haha ik vond zijn post niet zo tof, net zoals meerderen hier in het topicquote:
En terecht, zo'n graekmörf dat hier binnen komt vallen en meteen op uiterst lompe wijze begint te näöle moet zich niet meteen unne dieke meine.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ik vond zijn post niet zo tof, net zoals meerderen hier in het topic
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
als Venlonaar zijnde hou ik gewoon van ons taaltje en is er voor mijn gevoel ook geen mooier dialect.
twitter:prinsegarde twitterde op zondag 03-02-2013 om 10:08:11"Hald 't röstig, maak 't neet te dol. Maar hald in iére die Venlose Vastelaoveslol" waas geteikend, @Jocus3span2013 reageer retweet
Geen idee. W-Dreej was in ieder geval niet door L1 gevraagd voor de Zoepkoel. Vreemd. Voor de rest zal het me jeuken. Ik ga lekker naar de Blauwe Zaoterdaag op de Kwartelemert. Alderwetse Venlose Vastelaovend!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Keauning het volgende:
Ligt het aan mij of komen er dit jaar minder bekende artiesten naar Venlo aanstaande zaterdag?
Nee, gewoon omdat je polsbendjes hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:54 schreef Joysa het volgende:
Ik ga wel naar de zoepkoelGewoon, omdat het kan.
Zelfdeeeequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat je polsbendjes hebt.
Zelfde prijs als vorig jaar nog ja?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef fratsman het volgende:
Sowieso is de zaterdag een zuid-Limburgs feestje. Door die BBB betalen we de gehele vastelaovend 2.20 voor een glas bier.![]()
Wat ik begrepen had, wel...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelfde prijs als vorig jaar nog ja?
Hm, had eigenlijk wel gedacht dat ze duurder zouden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet...![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef fratsman het volgende:
NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet...
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef fratsman het volgende:
Sowieso is de zaterdag een zuid-Limburgs feestje. Door die BBB betalen we de gehele vastelaovend 2.20 voor een glas plestik beker bier.![]()
Me dunkt. Das duur zatquote:
Bel de krant!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
Ik ga zometeen een carnavalspakkie kopen
Dat is optijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
Moet ik al een FP-bericht tikken of komt er eerst een foto?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |