En terecht, zo'n graekmörf dat hier binnen komt vallen en meteen op uiterst lompe wijze begint te näöle moet zich niet meteen unne dieke meine.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ik vond zijn post niet zo tof, net zoals meerderen hier in het topic
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
als Venlonaar zijnde hou ik gewoon van ons taaltje en is er voor mijn gevoel ook geen mooier dialect.
twitter:prinsegarde twitterde op zondag 03-02-2013 om 10:08:11"Hald 't röstig, maak 't neet te dol. Maar hald in iére die Venlose Vastelaoveslol" waas geteikend, @Jocus3span2013 reageer retweet
Geen idee. W-Dreej was in ieder geval niet door L1 gevraagd voor de Zoepkoel. Vreemd. Voor de rest zal het me jeuken. Ik ga lekker naar de Blauwe Zaoterdaag op de Kwartelemert. Alderwetse Venlose Vastelaovend!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Keauning het volgende:
Ligt het aan mij of komen er dit jaar minder bekende artiesten naar Venlo aanstaande zaterdag?
Nee, gewoon omdat je polsbendjes hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:54 schreef Joysa het volgende:
Ik ga wel naar de zoepkoelGewoon, omdat het kan.
Zelfdeeeequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat je polsbendjes hebt.
Zelfde prijs als vorig jaar nog ja?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef fratsman het volgende:
Sowieso is de zaterdag een zuid-Limburgs feestje. Door die BBB betalen we de gehele vastelaovend 2.20 voor een glas bier.![]()
Wat ik begrepen had, wel...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelfde prijs als vorig jaar nog ja?
Hm, had eigenlijk wel gedacht dat ze duurder zouden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet...![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef fratsman het volgende:
NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet...
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef fratsman het volgende:
Sowieso is de zaterdag een zuid-Limburgs feestje. Door die BBB betalen we de gehele vastelaovend 2.20 voor een glas plestik beker bier.![]()
Me dunkt. Das duur zatquote:
Bel de krant!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
Ik ga zometeen een carnavalspakkie kopen
Dat is optijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
Moet ik al een FP-bericht tikken of komt er eerst een foto?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Klonk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |