Op eventueel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef Braddie het volgende:
Nee, dat niet. Maargoed, kan hier een slotje op eventueel? om meer verwarring te doen voorkomen?
Wat heb je nou geleerd dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef Braddie het volgende:
Nee, dat niet. Maargoed, kan hier een slotje op eventueel? om meer verwarring te doen voorkomen?
Het ``I'm with noob''-vingertje wijst inderdaad de goede kant opquote:
Eerst nadenken voordat ik zo`n topic maak, tot 10 tellen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je nou geleerd dan?
Voor zover ik je kan inschatten is er volgende maand weer ditzelfde topic.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het ``I'm with noob''-vingertje wijst inderdaad de goede kant op(NFI)
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]En toch al best lang dit account, maar TR was ik nog niet tegengekomen.
quote:
quote:Rapporteer deze post aan een moderator
yvonne, mag ik een PM/DM unban? Zou het een geruime jaar geleden al krijgen ,wanneer je terug zou zijn van je werkquote:
3 januari 2012quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef utopie het volgende:
[..]
yvonne, mag ik een PM/DM unban? Zou het een geruime jaar geleden al krijgen ,wanneer je terug zou zijn van je werk
Als hij zich te erg vast heeft geluld dan negeert hij het, zoals nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je lacht erom, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig:
[..]
Flikker toch op man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan had je dat die 2e x recht in m`n bek moeten zeggen, en niet zo scheinheilig moeten doen en met m`n moeder gaan kletsen en koffie gaan drinken toen je de gitaar af kwam leverenRight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |