Precies, en je deed anders ook gewoon aardig tegen mij via DM en toen je hier was. Dus ja.. maargoed, ik snap het wel hoor, via het internet doe je sneller onaardig tegen iemand dan in het echt.quote:
Zou jij niet optyfen per vandaag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb net een DM ontvangen van onze Frank_Dreblin, die zei dat ik maar even moest mailen met uitleg.
Dus bij deze.
Dat had gekund als jij op het afgesproken tijdstip thuis was en hij niet voor niks een pokke end had geredenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en je deed anders ook gewoon aardig tegen mij via DM en toen je hier was. Dus ja.. maargoed, ik snap het wel hoor, via het internet doe je sneller onaardig tegen iemand dan in het echt.
Had dan gewoon direct toen je aan de deur stond gezegd dat je me niet mocht
Ja.. dat is waarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat had gekund als jij op het afgesproken tijdstip thuis was en hij niet voor niks een pokke end had gereden
Nee, ik heb ook nog zoiets als fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en je deed anders ook gewoon aardig tegen mij via DM en toen je hier was. Dus ja.. maargoed, ik snap het wel hoor, via het internet doe je sneller onaardig tegen iemand dan in het echt.
Had dan gewoon direct toen je aan de deur stond gezegd dat je me niet mocht
En dan achteraf gaan klagen dat je me niet magquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog zoiets als fatsoensnormen.
Er worden geen accounts verwijderd. Vul in de instellingen een niet-bestaand e-mailadres in, dan ben je ook van je account af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eergister alMaar ik doe dat liever even *Officieel* door het verwijderen van Account. net een mailtje gestuurd naar Fok op aanraden van Frank_Dreblin.
Trouwens, laat me lekkerBen geen hondje.
Je draait de boel om. Dat was gitaar afgeven en weer weg want je was niet thuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.. dat is waarMaargoed, mijn fout, en dat was uiteindelijk ogpelost, en hij kwam later nog eens langs, en we hebben een kop koffie gedronken en gepraat
Er worden geen accounts verwijderd. Vul in de instellingen een niet-bestaand e-mailadres in, dan ben je ook van je account af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eergister alMaar ik doe dat liever even *Officieel* door het verwijderen van Account. net een mailtje gestuurd naar Fok op aanraden van Frank_Dreblin.
Trouwens, laat me lekkerBen geen hondje.
Ja klopt, je hebt 1x aan de deur gestaan voor niks, de 2e x was ik er niet, maar dit is toch allemaal gewoon opgelost achteraf en is gewoon geregeld? Gitaar is afgeleverd, ik heb m`n excuses gemaakt. Lijkt me meer dan voldoende toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je draait de boel om. Dat was gitaar afgeven en weer weg want je was niet thuis.
En op dat moment was ik je goed zat.
1 keer voor niks aan de deur gestaan en een 2e keer dat we een afspraak hebben ben je er niet.
Beetje jammer dat je de boel weer gaat verdraaien. Maar ja, daar denk je goed in te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan achteraf gaan klagen dat je me niet magDoe ik ook niet man
Als ik iemand niet mag zeg ik dat gewoon en ga ik niet scheinheilig aardig lopen doen. Beetje jammer.
Nee, je komt gewoon tot 2x toe een afspraak niet na.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt 1x aan de deur gestaan voor niks, de 2e x was ik er niet, maar dit is toch allemaal gewoon opgelost achteraf en is gewoon geregeld? Gitaar is afgeleverd, ik heb m`n excuses gemaakt. Lijkt me meer dan voldoende toch?
Dan had je dat die 2e x recht in m`n bek moeten zeggen, en niet zo scheinheilig moeten doen en met m`n moeder gaan kletsen en koffie gaan drinken toen je de gitaar af kwam leverenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, je komt gewoon tot 2x toe een afspraak niet na.
Hoezo, jij bent Braddie toch niet, dit is toch een verzonnen account?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt 1x aan de deur gestaan voor niks, de 2e x was ik er niet, maar dit is toch allemaal gewoon opgelost achteraf en is gewoon geregeld? Gitaar is afgeleverd, ik heb m`n excuses gemaakt. Lijkt me meer dan voldoende toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent Braddie toch niet, dit is toch een verzonnen account?
Waarom word je afgezeken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk. Of ik hou het hier gewoon bijDat kan ook.
Wat doe ik trouwens verschrikkelijk moeilijk, de enige reden dat ik weg wilde is omdat iedereen me hier maar loopt af te zeiken, maar waarom zou ik eigenlijkBen geen hond.
Merk het vaak genoeg door Users dat ze mij gewoon zat zijn.. Sommige Users (porsche 1, Niels9611, jahrOOn) maken me belachelijk buiten Fok én op Fok met Youtube filmpjes... oude foto`s, foto`s van m`n ouders.. en écht privacy schendend materiaal (Dus niet dat stuk text wat iedereen al kan lezen over bepaalde familie leden, maar écht dingen uit m`n jeugd enzo)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom word je afgezeken?
Ik zit al jaren op dit forum, en ik heb nooit niet-willen posten door anderen. Het kwam omdat ik geen zin meer had, maar niet door anderen dus.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Merk het vaak genoeg door Users dat ze mij gewoon zat zijn.. Sommige Users (porsche 1, Niels9611, jahrOOn) maken me belachelijk buiten Fok én op Fok met Youtube filmpjes... oude foto`s, foto`s van m`n ouders.. en écht privacy schendend materiaal (Dus niet dat stuk text wat iedereen al kan lezen over bepaalde familie leden, maar écht dingen uit m`n jeugd enzo)
Iedereen wacht hierop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Ga dan. Maak je account onklaar en ga.
Nee. Boeiend echt, ik ga gewoon posten, en blijf ook gewoon posten. Ga niet wegblijven voor wat mensen achter een computer scherm natuurlijkquote:
Wat een probleem is dat hij aan nieuwe leden die informatie nodig hebben in het Gitaristen topic bijvoorbeeld "advies" geeft. Hij heeft dan geen idee waar hij over praat en roept maar wat 9 van de 10x en die mensen geven een vermogen uit op aanraden van andere mensen. Dan wordt hij daar op aangesproken en dat gaat hij huilen dat hij niet serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom word je afgezeken?
Ik zit al jaren op dit forum, en ik heb nooit niet-willen posten door anderen. Het kwam omdat ik geen zin meer had, maar niet door anderen dus.
quote:
En hoe komen ze daaraan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Merk het vaak genoeg door Users dat ze mij gewoon zat zijn.. Sommige Users (porsche 1, Niels9611, jahrOOn) maken me belachelijk buiten Fok én op Fok met Youtube filmpjes... oude foto`s, foto`s van m`n ouders.. en écht privacy schendend materiaal (Dus niet dat stuk text wat iedereen al kan lezen over bepaalde familie leden, maar écht dingen uit m`n jeugd enzo)
De écht prive dingen? geen idee.. Maar dingen zoals shit over m`n oom.. ja, dat heb ik hier gepost.quote:
Is dit waar, Braddie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een probleem is dat hij aan nieuwe leden die informatie nodig hebben in het Gitaristen topic bijvoorbeeld "advies" geeft. Hij heeft dan geen idee waar hij over praat en roept maar wat 9 van de 10x en die mensen geven een vermogen uit op aanraden van andere mensen. Dan wordt hij daar op aangesproken en dat gaat hij huilen dat hij niet serieus genomen wordt.
Dan zegt hij dat hij weg gaat uit het topci en nooit meer terug komt
En dan begint het weer opnieuw
(...)
En dan gaat hij weer weg en komt nooit meer terug
En je snapt niet waarom mensen jou zat worden? Echt niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee. Boeiend echt, ik ga gewoon posten, en blijf ook gewoon posten. Ga niet wegblijven voor wat mensen achter een computer scherm natuurlijkMaar ik was álles gewoon zat. Dus ik reageerde wat heftig.
Jij bent zo dom om te veel info op het internet te zetten waardoor mensen je makkelijk kunnen vinden. En trouwens, alsjeblieft zeg, je voelt je geïntimideerd door een paar personen op een forum? Lolquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, begin daar eens mee. Bedenk wat je post, vóórdat je post.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
De écht prive dingen? geen idee.. Maar dingen zoals shit over m`n oom.. ja, dat heb ik hier gepost.
Ben een té grote flap-uit helaas..
Kun je hier eens wat "Bewijsch" posten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een probleem is dat hij aan nieuwe leden die informatie nodig hebben in het Gitaristen topic bijvoorbeeld "advies" geeft. Hij heeft dan geen idee waar hij over praat en roept maar wat 9 van de 10x en die mensen geven een vermogen uit op aanraden van andere mensen. Dan wordt hij daar op aangesproken en dat gaat hij huilen dat hij niet serieus genomen wordt.
En je hebt ook nog zoiets als een edit-knop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, begin daar eens mee. Bedenk wat je post, vóórdat je post.
Ja.. misschien is dat wel het beste ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, begin daar eens mee. Bedenk wat je post, vóórdat je post.
Dus nu ineens blijf je toch wel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee. Boeiend echt, ik ga gewoon posten, en blijf ook gewoon posten. Ga niet wegblijven voor wat mensen achter een computer scherm natuurlijkMaar ik was álles gewoon zat. Dus ik reageerde wat heftig.
Je twijfelt nog?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja.. misschien is dat wel het beste ja.
Ja, ik kende hem eerst niet, maar heb een paar topics bekeken en het is echt 100% zeker dat die stakker wat hulp moet zoeken.quote:
Nee, dit moet opgehelderd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:36 schreef Braddie het volgende:
Nee, dat niet. Maargoed, kan hier een slotje op eventueel? om meer verwarring te doen voorkomen?
Bovendien is mijn popcorn nog niet op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |