quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]En toch al best lang dit account, maar TR was ik nog niet tegengekomen.
quote:
quote:Rapporteer deze post aan een moderator
yvonne, mag ik een PM/DM unban? Zou het een geruime jaar geleden al krijgen ,wanneer je terug zou zijn van je werkquote:
3 januari 2012quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef utopie het volgende:
[..]
yvonne, mag ik een PM/DM unban? Zou het een geruime jaar geleden al krijgen ,wanneer je terug zou zijn van je werk
Als hij zich te erg vast heeft geluld dan negeert hij het, zoals nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je lacht erom, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig:
[..]
Flikker toch op man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan had je dat die 2e x recht in m`n bek moeten zeggen, en niet zo scheinheilig moeten doen en met m`n moeder gaan kletsen en koffie gaan drinken toen je de gitaar af kwam leverenRight?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Gitaar afgeven en weer weg. Waarom zou ik koffie gaan drinken met je moeder?
Zit niet alles bij elkaar te liegen man.
Oh wacht, je kunt niet anders...
Voor de Ninja-edit was je post beter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]Nee, dit is lekker goud eerlijk
dat zou ik wel hebben verzonnen net ja
Leuk hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
deze topic.
heerlijk hoe brad zichzelf zo tegenspreekt en nog even dacht quasi stoer hier weg te kunnen komen
Mein zolderautist <3
er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stel dan niet van die stomme vragen, kerel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Braddie het volgende:
Ik ga ook niet wegLaat me niet intimideren door wat mensen achter een scherm, als iets me niet zint laat ik dat wel merken
of juistr nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef utopie het volgende:
Braddie, dat is toch die gast die een playstation 3 verkocht via V&A ofzo ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Braddie het volgende:
Ik ga ook niet wegLaat me niet intimideren door wat mensen achter een scherm, als iets me niet zint laat ik dat wel merken
Nee ik blijf hier lekker
Ga niet weg omdat ik word afgezeken door mensen, én omdat ze dat toevallig willen.
quote:Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |