Waarom is deze user altijd zo anoniem? Braddie post tenminste nog videos waarin hij vrolijk muziek maakt, sofargone heeft niet eens een usericon.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef sofargone het volgende:
Waarom is deze user altijd zo negatief? Altijd maar weer het slachtoffer moeten zijn. Eerst is het z'n vriend die steelt, daarna een band die hem erbuiten laat, ga zo maar door. Ik begin me er echt aan te ergeren..
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
Ze mogen van mij het niet geloven, maar als ik echt was wie ik zei dat ik was. Was ik ook wel vaker actief geweest op V&A, hadden mensen van Fok! mij wel in het echt ontmoet, en was ik wel naar meets gekomen.
Daarbij ben ik trouwens helemaal niet muzikaal, sterker nog. Ik kan niet eens normaal in een toon zingen.
Gewoon een random account van iemand gepakt waarvan ik dacht. ja dat is leuk. En daar dit Fok account omheen gecreerd! Gaat zo makkelijk met google en intenet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
Juist.
Heb dus met wat vrienden een muziek projectje genaamd "NoSense"
het begon als een grap maar het word nu wel semi-serieus (We hebben laatst een nummer opgenomen voor een bekende Fillipijnse acteur "Jeff Vasquez" en die vond het helemaal top.
Nu komt het dus.
Die vriend van me die er voor zorgde dat die gast het tof vond en er naar ging luisteren doet dus net alsof ik er niks mee te maken heb..
Hij noemt constant zichzelf en Maya (Bijnaam van een vriend van me) En hij zegt ook constant " Ja, ik ga echt een keer met Maya naar je toe in de fillipijnen, en ik en Maya nemen nog meer nummers voor je op "
dat maakt me zo kwaad.. Doet me een beetje denken aan Milli Vanilli. Ik speel alle instrumenten en alle muziek in, en die 2 strijken de eer op en doen net alsof ik niet besta " Het Youtube kanaal heet ook heel leuk " MayaAndRyan" en de Facebook pagina heet óók "MayaAndRyan" Nou sorry hoor.. maar het mag dan wel begonnen zijn als grap, maar ik vind het op dit moment niet meer grappig.. Eerder énorm vervelend dat er zo gedaan word tegen mij.
Zonder mij was er helemaal geen "NoSense" (Aangezien die gasten geen instrumenten kunnen bespelen, Alles bij elkaar misschien 4 akkoorden op gitaar)
Klacht: Vrienden waar ik een leuk projectje mee heb, strijken alle eer op en doen net alsof ik niet besta, en alsof hun alles doe.
Ik maak ten minste geen 10000 topics over wat er slecht is aan m'n leven/vrienden/etc. En ja ik heb geen UI omdat ik geen leuke kan vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom is deze user altijd zo anoniem? Braddie post tenminste nog videos waarin hij vrolijk muziek maakt, sofargone heeft niet eens een usericon.
Wacht, ik snap er niks meer van. Is hij nou echt of niet?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
Ik snap er niets van. Braddie beweert niet die warharige muzikant te zijn?
Afgezien van dat roept hij de hele tijd overal dat hij weggaat. Hoe vaak was het in het Gitaristentopic ook alweer, Braddo? Twaalf keer?
Dan maak je er één, zoals Braddie doet met muziek.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef sofargone het volgende:
[..]
Ik maak ten minste geen 10000 topics over wat er slecht is aan m'n leven/vrienden/etc. En ja ik heb geen UI omdat ik geen leuke kan vinden.
Alles voor jou, lieverd.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Dan maak je er één, zoals Braddie doet met muziek.
Een echt Van Dijkje.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
Ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
Hij liegt, dat is in elk geval duidelijk. En de reden is waarschijnlijk omdat hij niet met zijn criminele familie en zijn eigen duistere zaakjes geassocieerd wil worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef sofargone het volgende:
[..]
Wacht, ik snap er niks meer van. Is hij nou echt of niet?
Wie zijn die "Van Dijkjes" dan?? Ik ben niet zo bekend in het criminele milieu..quote:
neuh kid heeft pech, maar wel een keuze. Zijn oom is heel anders bijv.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof Braddie er iets aan kan doen wie zijn ouders/familie zijn.
Hou dat zo. Doei.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zijn die "Van Dijkjes" dan?? Ik ben niet zo bekend in het criminele milieu..
Nouja hij heeft het over tot de zomer, dat is zegmaar over een half jaar. En hij heeft het over als hij afgetraind is. Dat doen ze nogal in het gevang. En hij heeft het erover als hij bekend is buiten FOK!, als ij in de bajes wordt geflikkerd dan zal dat hendig wel ergens in een regionaal krantje of website of iets staan denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Tot over een paar dagen dan maar, Bradley.
Hmm...quote:Op maandag 28 januari 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom de duim omlaag? Ik vraag slechts waar jij en anderen op doelen..
Lief hoor die aai, maar het helpt me geen steek verderquote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
![]()
*aait over bolletje van poes*
Toedels.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom de duim omlaag? Ik vraag slechts waar jij en anderen op doelen..
SHIT IS AAN NUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |