Die kon toch niet meer winnen.quote:
Ik moest iets bedenkenquote:
Zeker.quote:
maar gewoon, omdat ik haar altijd zielig vind kijken, ze lijkt zo weinig blijquote:
en volgens mij draai je altijd wel een beetje zo als je valt, want je wil niet frontaal met je benen tegen die boardingquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt in eerste instantie wel alsof Wolf wegdraait, maar volgens mij is het gewoon de draai die ze al had door haar val.
verzin dan iets goedsquote:
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt in eerste instantie wel alsof Wolf wegdraait, maar volgens mij is het gewoon de draai die ze al had door haar val.
Heeft Nederland toch sowieso al?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Nog zoiets en NL heeft toch nog 4 startplekken volgend jaar.
Huh? Dat hebben we allang. Er moeten er maar 3 bij de beste 16 staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Er staan al drie bij de eerste zestien?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
quote:
4 keer 4 keer. Dus 16 keer in totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel keer heeft ze zich nou overtroffen?
Onder de 1.13 was wel heel snelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Anders had ze onder de 1:13 gereden.
jajaquote:
inderdaad... het helpt m'n hart niet echt als hij bij van die vallen, en zelfs in herhalingen van die schreeuwen geeftquote:
Hoe zij door die bochten gaat ben ik altijd bang dat ze valt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Marcoss het volgende:
Richardson moet harder dan gisteren voor goud, maar dat was ook wel een slechte race
Hersman leest mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Marcoss het volgende:
Richardson moet harder dan gisteren voor goud, maar dat was ook wel een slechte race
Het ziet er ook niet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe zij door die bochten gaat ben ik altijd bang dat ze valt.
Ja, dat is wel zuur.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef Aguero het volgende:
Die kruising kan wel eens het verschil tussen brons en niks geweest zijn.
Wel een stuk moeizamer dan verwacht.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Dikverdiende Wereldtitel voor Richardson.
Scheelde wel veel hoor. Ze miste wel echt slagen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze komt toch wel 2 tienden te kort, ik weet niet of dat het verschil was geweesrt
Denk het wel, ze had het nadeel dat ze schrok van de valpartij en een slag liet lopen en ze miste het voordeel dat ze had door het jagen op Kodaira op de kruisingquote:Op zondag 27 januari 2013 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze komt toch wel 2 tienden te kort, ik weet niet of dat het verschil was geweesrt
Neejoh, gewoon op een enkele afstand olympische plakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:47 schreef MiLalaa het volgende:
jammer zeg voor Thijsje, rij nog maar eens zo'n supertoernooi...
op de 500 Sosjie iddquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon op een enkele afstand olympische plakken
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon op een enkele afstand olympische plakken
Tis ook meer drugs gewoon... Cocaine.quote:
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef MiLalaa het volgende:
na al die panische valpartijen en mislukte wissels durf ik niet meer zo goed de mannen te kijken hoor![]()
sprinttoernooien, wat een stress
Jorrit heeft het prima voorelkaarquote:Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef Felagund het volgende:
Je kan je RIchardson toch niet echt met Bergsma voorstellen:
[ afbeelding ]
Had hij ruzie?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jorrit heeft het prima voorelkaar
Afgelopen weekend zo'n 4 keer.quote:
Wat doe jij precies dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zo'n 4 keer.![]()
En ik weet dat het niet op hetzelfde niveau is, maar het is wel kut
Ongelukje op het ijs.quote:
kan ik me voorstellen,, Ook met schaatsen?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zo'n 4 keer.![]()
En ik weet dat het niet op hetzelfde niveau is, maar het is wel kut
Nee, zwemmen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen,, Ook met schaatsen?
ha, ha! zelf bedacht?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:11 schreef Zorro het volgende:
Nee, maar gelukkig zag ik net op tijd dat het nu de beurt van Artur Was.
Bij lange na niet gok ik.quote:
Hij liet het gaan.. tja.quote:
Eerder een nicht IMO.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef MiLalaa het volgende:
die Dubreuil lijkt wel een neef van Elgersma
Heb ik gelukkig ook gedaan hoor. Dat is het voordeel met zwemmen, dan heb je vaak niet van die klassementen met meerdere afstandenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
KT was me voor
Dat je in de toekomst wel een medaille mag pakken .. Sterkte
Dit dus. Super onprofessioneel!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fucking dom als je weet dat er een startplek op het spel staat.
Bah.
Moeten wel al die rijders top 16 rijden...anders hebben we in 2015 geen 4 startplekken op het WK.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:17 schreef Ericr het volgende:
Volgend jaar Nagano laten toch weer rijders forfait gaan met de OS in het verschiet. Zo boeiend is die startplek waarschijnlijk niet.
Mulder, Groothuis en Mulder is genoeg voor 2014.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:17 schreef Szura het volgende:
Mooi kut ook nu we zo'n brede sprinttop hebben
Als hij nou gewoon achteruit had geschaatst was er niks aan de hand geweest. Maar nee, hij moest weer zo nodig normaal doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fucking dom als je weet dat er een startplek op het spel staat.
Bah.
Als daar alleen de Aziaten op afkomen moet dat wel haalbaar zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moeten wel al die rijders top 16 rijden...anders hebben we in 2015 geen 4 startplekken op het WK.
Dat hoeft geen probleem te zijn, als ze allemaal fit zijn tenminste.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moeten wel al die rijders top 16 rijden...anders hebben we in 2015 geen 4 startplekken op het WK.
Dit idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon achteruit had geschaatst was er niks aan de hand geweest. Maar nee, hij moest weer zo nodig normaal doen.
Een ongeluk zit bij het sprinten in een klein hoekje.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn, als ze allemaal fit zijn tenminste.
Groothuis/Mulder (welke dan wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mulder, Groothuis en Mulder is genoeg voor 2014.
Die kan geen bochten rijden.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groothuis/Mulder (welke dan wel?)? Waarom niet Otterspeer?
In Nagano wel, als hij zich daar voor plaatst tenminste.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan geen bochten rijden.
Hanninen is al een tijdje gestopt.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig trouwens.. Zijn er verder nog goede/belangrijke Finse schaatsers(sters) op dit moment? Volgensmij zijn zij de enige twee?
Of let ik niet op
Misschien krijgt Koskela nog last van zijn lies.quote:
Elina Riskuquote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef DeLuna het volgende:
Wel grappig trouwens.. Zijn er verder nog goede/belangrijke Finse schaatsers(sters) op dit moment? Volgensmij zijn zij de enige twee?
Of let ik niet op
quote:
Toch knap 30e bij de vrouwenquote:
Schaatsers vermoeid na 4 afstanden, maar Snoeks mag ook wel aan het infuus hierna inderdaad...quote:
1:08.02quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |