Die kon toch niet meer winnen.quote:
Ik moest iets bedenkenquote:
Zeker.quote:
maar gewoon, omdat ik haar altijd zielig vind kijken, ze lijkt zo weinig blijquote:
en volgens mij draai je altijd wel een beetje zo als je valt, want je wil niet frontaal met je benen tegen die boardingquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt in eerste instantie wel alsof Wolf wegdraait, maar volgens mij is het gewoon de draai die ze al had door haar val.
verzin dan iets goedsquote:
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt in eerste instantie wel alsof Wolf wegdraait, maar volgens mij is het gewoon de draai die ze al had door haar val.
Heeft Nederland toch sowieso al?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Nog zoiets en NL heeft toch nog 4 startplekken volgend jaar.
Huh? Dat hebben we allang. Er moeten er maar 3 bij de beste 16 staan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Er staan al drie bij de eerste zestien?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
quote:
4 keer 4 keer. Dus 16 keer in totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel keer heeft ze zich nou overtroffen?
Onder de 1.13 was wel heel snelquote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Anders had ze onder de 1:13 gereden.
jajaquote:
inderdaad... het helpt m'n hart niet echt als hij bij van die vallen, en zelfs in herhalingen van die schreeuwen geeftquote:
Hoe zij door die bochten gaat ben ik altijd bang dat ze valt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Marcoss het volgende:
Richardson moet harder dan gisteren voor goud, maar dat was ook wel een slechte race
Hersman leest mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Marcoss het volgende:
Richardson moet harder dan gisteren voor goud, maar dat was ook wel een slechte race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |