SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 27-01-2013 23:17:42 ]
Dat was kunst dat tevoorschijn kwam toen iets alledaags zochtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat plaatje in de OP had ik nog niet eerder gezien, wat stelt dat voor?
Ik zal een andere uitzoeken
ow........... staat me vaag iets van bijquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was kunst dat tevoorschijn toen iets alledaags zocht
ja jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef sacha het volgende:
ik probeer een android te recoveren dus ik F5 niet elke seconde hoor...
OK sterktequote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef sacha het volgende:
ik probeer een android te recoveren dus ik F5 niet elke seconde hoor...
verrekquote:
Morgen toch lekker uitslapen? Of moet je vroeg op ?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
verreknou maakt niet uit, heb geen zin meer om een andere te zoeken
ik had familiedag, wijntjes op dus ben moe
Nee ik hoef niet vroeg opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen toch lekker uitslapen? Of moet je vroeg op ?
Maar ok een familiedag kan best vermoeiend zijn ...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet vroeg op
Ja het was erg vermoeiend om eerlijk te zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ok een familiedag kan best vermoeiend zijn ...
Slaap lekker FANNquote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het was erg vermoeiend om eerlijk te zijn
Gelukkig alleen voor de oudjes....quote:Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef sacha het volgende:
[..]
rustdag voor de oudjes![]()
op maandag posten we niet
Bronquote:![]()
Guldenpostzegel tot november geldig
De guldenpostzegel is nog tot 1 november 2013 geldig. Ongeveer tien jaar na de invoering van de euro wordt de oude postzegel ongeldig als frankeermiddel.
Nederland is één van de weinige landen in de Euro-zone dat nog oude postzegels in de valuta van vóór de invoering van de euro in 2002 toestaat. Onder meer Duitsland, Spanje, Portugal en Ierland hebben dit direct bij de invoering van de euro afgeschaft.
Ook worden er steeds minder gulden zegels geplakt, terwijl de kosten voor het verwerken gelijk blijven. Dit zijn bijvoorbeeld kosten voor de techniek achter fraudepreventie in bijvoorbeeld sorteermachines of instructies voor het netwerk van PostNL postkantoren. Het beëindigen hiervan maakt de verwerking van post en pakketten eenvoudiger.
Ja, die met Wilhelmina erop kunnen we ons natuurlijk nog goed herinneren.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:46 schreef hellbound72 het volgende:
niet alleen de gulden was mooier maar de postzegel was ook al mooier
wat moet het anders zijn dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
Met al die rumours wordt het dus nu al bekend gemaakt .... Nog voor de toespraak
ja, hij was net in beeld, ik vond dat altijd een leuke manquote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er met Claus? Die is toch al jaren dood
Ja, moet z'n simpele zoontje toch z'n vrouw opvolgen als staatshoofd.quote:
straks hebben we postzegels met Willempie eropquote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, moet z'n simpele zoontje toch z'n vrouw opvolgen als staatshoofd.
Zei Claus dat ooitquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat ze gaat bekend maken dat het patat is en geen friet.
Past die dikke kop van hem wel op een zegel?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
straks hebben we postzegels met Willempie erop
Laat staan de 2 samenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Past die dikke kop van hem wel op een zegel?
Dat!! EN dat ze vooral maar besluiten om 30 april kanningendag te houden, ik kan niet wennen als mijn verjaardag voortaan op een andere dag zou vallenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
Koningsdag op 27 april vanaf volgend jaar dus
Beetje jammer, waarom niet om alle vorstinnen eren en koninginnedag in stand houden en wel op 30 aprilquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
Koningsdag op 27 april vanaf volgend jaar dus
ach, dat is vast maar voor 1 keertjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer, waarom niet om alle vorstinnen eren en koninginnedag in stand houden en wel op 30 april
niet dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, dat is vast maar voor 1 keertje
Nee hoor, het is niet meer dan een grondwettelijke traditie en heeft met status niets te maken. Grondwettelijk gezien is nederland een koninkrijk en wordt geregeerd door een koning, ongeacht het geslacht. Formeel is Bea dus onze koning, maar het staat zo raar om dat te zeggen. Laat staan dat de man van zo'n koning dan koningin genoemd zou wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef hellbound72 het volgende:
Een koning is hoger als een koningin, daarom zijn Claus en Bernard prinsen geworden.
Dat is echt uit de middeleeuwenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef hellbound72 het volgende:
Een koning is hoger als een koningin, daarom zijn Claus en Bernard prinsen geworden.
wie is Petra?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef ElizabethR het volgende:
Zal hij de troonrede zonder stotteren kunnen voorlezen? Of gaat ie dat outsourcen aan Petra??
Dat is de echte naam van Laurentien. Zij wil echter liever chic doen, en Laurentien genoemd wordenquote:
Maar als je je niets verbeeldt ben je ook nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is de echte naam van Laurentien. Zij wil echter liever chic doen, en Laurentien genoemd worden
Jawel, dan ben je iemand zonder verbeeldingquote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je je niets verbeeldt ben je ook niets![]()
Brrrrrr, stel je voor dat dat koningin wordt, als er iets met MAXLEX gebeurt. Kun je net zo goed Anky van Grunsven een kroontje opzetten, zelfde effect.quote:Toch ga ik Petra wel steeds leuker vinden
ah, oké!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is de echte naam van Laurentien. Zij wil echter liever chic doen, en Laurentien genoemd worden
Volgens mij is Amalia volgende in de lijn van de troonsopvolging, we zullen dan voorlopig wel een regentes krijgen, maar Peet krijgt voorlopig geen kroonquote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, dan ben je iemand zonder verbeelding
[..]
Brrrrrr, stel je voor dat dat koningin wordt, als er iets met MAXLEX gebeurt. Kun je net zo goed Anky van Grunsven een kroontje opzetten, zelfde effect.
Volgens Elizabeth geen beiden, het schijnt in de grondwet te staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef hellbound72 het volgende:
weer reclame, weten we al of het nou een traditie is of iets middeleeuws?
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvvr/de_koningquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Elizabeth geen beiden, het schijnt in de grondwet te staan.
Ik geloofde je zonder die link ook hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
http://www.parlement.com/id/vh8lnhronvvr/de_koning
Gewoon ter info, meer nietquote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde je zonder die link ook hoor
Ik vind in die link juist de info over de man van de koningin nietquote:
quote:Dat Claus en ook zijn schoonvader Bernhard zich als echtgenoot van de koninginnen
Beatrix en Juliana tevreden moesten stellen met de titel van prins en niet met die van
koning, vloeit voort uit de belangrijkste wet van ons land, de Grondwet. Dat Máxima bij
de troonsopvolging door Willem-Alexander wel promoveert van prinses tot koningin
staat los van die Grondwet. Het is eenvoudigweg een traditie. Want een monarchie
zonder traditie bestaat niet.
In de Grondwet staat dat Nederland een koninkrijk is met aan het hoofd een koning.
Heel formeel is Beatrix dus onze koning. Maar ja, omdat ze een vrouw is zeggen we
liever koningin tegen haar. Maar juist omdat Beatrix strikt genomen al koning is, kon
Claus geen koning worden. Want dan zou Nederland opeens twee staatshoofden
hebben: koning Claus en koning(in) Beatrix. En dat kan natuurlijk niet.
Beatrix is het enige staatshoofd en dus de enige koning of koningin. Alleen zij mag
wetten ondertekenen. Bovendien zou de combinatie van een regerend koningin met
naast haar een niet-regerende koning in het buitenland voor verwarring kunnen zorgen.
Claus moest als prins naast de koningin staan, al mocht hij ook prins-gemaal worden
genoemd. Dat (ouderwetse) woord wordt ook in andere landen wel vaker gebruikt voor
de man van de koningin. Trekken we dat laatste gebruik door, dan zou Máxima straks
prinses-gemalin worden naast koning Willem-Alexander. Enkele leden van de Tweede
Kamer voelen daar ook wel voor. Zij vinden dat prinses Máxima gewoon prinses moet
blijven als Willem-Alexander koning wordt. Dat schept in het buitenland ook
duidelijkheid: in Nederland is maar één koning of koningin.
Toch heeft een meerderheid van het parlement al laten doorschemeren er geen
bezwaar tegen te hebben als Máxima zich straks koningin gaat noemen. Want dat is
traditie. Ook de vrouwen van koning Willem I, II en III mochten zich als echtgenote van
de koning na diens installatie koningin noemen. Maar het is altijd louter een
aanspreektitel geweest, ze waren geen koning in de zin van de Grondwet. Ook voor
Máxima is de titel van koningin straks alleen maar een aanspreektitel.
Ja, dat zeg ik toch??quote:
Ach ja waarom niet. Moeten we nu weer gaan beginnen over de Zorreguieta discussie..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
Gut, jij haalt er meteen weer voetbal bij! Typisch hoor.
Als het goed is juichen ze allebei van beide teams.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Misschien dat we dan bij een volgende WK-finale tegen Argentinie wel eens een keer winnen. al is het maar voor de koningin
Zul je zien dat de eerste komende Nederlandse finale tegen de Grieken isquote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het goed is juichen ze allebei van beide teams.
Ja dan is zij natuurlijk voor Nederland, da's logischquote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zul je zien dat de eerste komende Nederlandse finale tegen de Grieken is
En dan landelijk iedereen verplicht onderzoeken op ...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst een DNA test doen voordat ie koning wordt?
heb je het over je TV?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:53 schreef APK het volgende:
Waarom zijn bijna alle monitoren zwart
Is toch lelijk, zo'n zwart hok in je woonkamer?
Wie weet is 't helemaal geen van Oranje, er schijnt iets niet te kloppen bij Willem III.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan landelijk iedereen verplicht onderzoeken op ...
Waarschijnlijk de studio monitorenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je het over je TV?
Vindt je hem eng ofzo ?
Nee, computermonitoren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je het over je TV?
Vindt je hem eng ofzo ?
Die scheen ook scheef te schaatsenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie weet is 't helemaal geen van Oranje, er schijnt iets niet te kloppen bij Willem III.
APK heeft de moederneukende TV. een heel groot zwart gat als die uit staatquote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah de computermonitoren, ik snap het , wij hebben nu twee laptops dus niet meer zo'n
groot scherm
De TV is wel een groot ''zwart gat''
ja ja dat weet ik toch, ik kan wel ''iets'' onthouden hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
APK heeft de moederneukende TV. een heel groot zwart gat als die uit staat
Gewoon aan laten staanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
APK heeft de moederneukende TV. een heel groot zwart gat als die uit staat
Dat kan toch niet? Dan moeten ze er gekleurd glas inzetten of bedoel je dat ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon aan laten staan
Maar ik zoek dus een monitor zonder lelijke brede randen die ook nog eens niet zwart is.
Je zou toch denken dat al die slimme mannetjes en vrouwtjes in het oosten na het uitkomen van de laatste iMac even na zouden zijn gaan denken over design jatten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hang er een kleedje over wanneer ie uit staat.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef APK het volgende:
Maar ik zoek dus een monitor zonder lelijke brede randen die ook nog eens niet zwart is.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hang er een kleedje over wanneer ie uit staat.
Ja, zo'n leuke gehaakte, net als bij mijn oma en destijds Queen Victoria, om nog een beetje ontopic te blijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hang er een kleedje over wanneer ie uit staat.
Het was ook maar even ter herinnering voor de restquote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja dat weet ik toch, ik kan wel ''iets'' onthouden hoor
GMTA!!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zo'n gehaakte van Oma
Voet, randen, achterkant?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat kan toch niet? Dan moeten ze er gekleurd glas inzetten of bedoel je dat ook?
Ik iets anders, maar net zo slechtquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga nog eventjes Seinfeld kijken
Wauw die bovenste is mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
televisie![]()
[ afbeelding ]
maar Philips had hem al in 2005
[ afbeelding ]
monitor![]()
[ afbeelding ]
Da's een spiegelquote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wauw die bovenste is mooi
een televisie met spiegelglas toch?quote:
Bestaat nog niet binnen mijn budgetquote:Op maandag 28 januari 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een televisie met spiegelglas toch?
Had ik nog nooit gezien, alle drie die dingen niet trouwens, wel mooi
vooral die televisie
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bestaat nog niet binnen mijn budget
Volgens mij nog helemaal niet.
Als het niet bestaat dan zou die foto er toch niet zijn? Of is het geen foto?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bestaat nog niet binnen mijn budget
Volgens mij nog helemaal niet.
Reclame:
[ afbeelding ]
Echt:
[ afbeelding ]
wel laten zien!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het niet bestaat dan zou die foto er toch niet zijn? Of is het geen foto?
Als die Griek dat ziet wil hij ook zo'n TVdus ik kan hem beter niet laten zien
Heb je ook echte pics, of hangt dit zo aan jouw muur?quote:
nee, aan mijn muur hangt een motherf*cking big 3d LG tvquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook echte pics, of hangt dit zo aan jouw muur?
ja, dat weet ik nog als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:35 schreef golfer het volgende:
Weten jullie nog dat toen Wilhelmientje haar opvolging bekend maakte.....
Nieuwerwets geneuzelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een TV aan de muur heb ik nooit gesnapt?
Mijne staat in een kast en deuren dicht wanneer ie uitstaat.
Dan heb je een kleine TVquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nieuwerwets geneuzel
Wij waren afgelopen zondag bij een nichtje die had dat ook, enorm ding aan de muur en nog iets breeds eronder (iets voor geluid?) Zoooo lelijk in je kamer!
Bij ons is de tv geintegreerd in de boekenkast
Wij zaten gisteren ook in spanning te wachten of Bea ook haar gebit zou verliezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:35 schreef golfer het volgende:
Weten jullie nog dat toen Wilhelmientje haar opvolging bekend maakte.....
dat 'iets breeds eronder' heet een soundbarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nieuwerwets geneuzel
Wij waren afgelopen zondag bij een nichtje die had dat ook, enorm ding aan de muur en nog iets breeds eronder (iets voor geluid?) Zoooo lelijk in je kamer!
Bij ons is de tv geintegreerd in de boekenkast
Onze TV heeft een diameter van 80 cm. Groot zat.quote:
Dat ook.quote:
Mijn PC heeft al 70 cm beeldiagonaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Onze TV heeft een diameter van 80 cm. Groot zat.
Heb ook geen boekenkast in de woonkamer staan, boeken staan in de bibliotheekquote:
Dus je hebt wel een boekenkast? Sacha heeft geen boekenkast.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ook geen boekenkast in de woonkamer staan, boeken staan in de bibliotheek
Kan jij ook niet lezen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een boekenkast? Sacha heeft geen boekenkast.
Dan hangt ie te hoog en krijg je stijve nek.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Een TV van tegenwoordig hangt aan de wand.
Hij zegt toch dat hij een bibliotheek heeft?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij ook niet lezen?
Hij zegt toch dat hij geen boekenkast heeft
Aan de wand, niet in het wantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan hangt ie te hoog en krijg je stijve nek.
Als je een stijve nek krijgt van tv kijken hangt je tv te hoog. Je moet je tv ook niet boven een te hoge kast hangen of zetten, boven een dressoir is al te hoog.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan hangt ie te hoog en krijg je stijve nek.
Jep, en we hebben een sleuf in de muur gefreesd, buis er in en daar de kabels door, muur gestuukt en geschilderd. Je ziet geen kabels naar de TV lopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Mijn tv hangt ook fijn nieuwerwets aan de muur, ik vind het in ieder geval een stuk mooier staan dan één met zo'n beeldbuis aan de achterkant of weggemoffeld tussen kasten.
Nee, dat zegt hij niet, hij zegt dat boeken in de bibliotheek staan, hij zegt niet dat hij een bibliotheek heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij een bibliotheek heeft?
Als ik op de bank zit, wil ik de TV op ooghoogte recht voor me, zo laag hangt niemand het ding aan de wand.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de wand, niet in het want
Dat zegt hij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet, hij zegt dat boeken in de bibliotheek staan, hij zegt niet dat hij een bibliotheek heeft
Hier zijn ook alle kabels en snoeren mooi weg gewerkt, geen gedoe met lelijke draden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, en we hebben een sleuf in de muur gefreesd, buis er in en daar de kabels door, muur gestuukt en geschilderd. Je ziet geen kabels naar de TV lopen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb een bibliotheek en daar staan mijn boeken, gedeeltelijk in boekenkasten, gedeeltelijk nog in dozen. Kastentekort.
Heb je in een kast ook geen last van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zijn ook alle kabels en snoeren mooi weg gewerkt, geen gedoe met lelijke draden.
Waar zegt hij dat dan in deze post?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ook geen boekenkast in de woonkamer staan, boeken staan in de bibliotheek
Bij mij hang de TV 58 cm van de vloerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik op de bank zit, wil ik de TV op ooghoogte recht voor me, zo laag hangt niemand het ding aan de wand.
Nu zegt hij pas dat hij een bibliotheek heeftquote:
Dan bij jij een uitzondering, bij alle mensen waar ik kom hangt ie te hoog.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mij hang de TV 58 cm van de vloer
Omdat er 'de bibliotheek' staat en niet 'mijn bibliotheek' betekent nog niet dat het dus over een openbare bibliotheek gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zegt hij pas dat hij een bibliotheek heeft
Maar dat is geen reden waarom een TV aan de muur een slecht idee is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan bij jij een uitzondering, bij alle mensen waar ik kom hangt ie te hoog.
Nee, natuurlijk niet, dat is de woonkamer en de koude kamerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Hier staan boeken in de huiskamer in 2 kasten.
Beneden in de tuinkamer staat ook nog een kast met boeken.
Kan je dat dan ook alle2 de bibliotheek noemen?
Als ie uit staat is het een lelijk ding.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar dat is geen reden waarom een TV aan de muur een slecht idee is.
Had je een mooie TV moeten kopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie uit staat is het een lelijk ding.
Maar dat betekent in dit geval ook niet altijd dat het om zijn bibliotheek hoeft te gaan, het had ook over de openbare bibliotheek kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat er 'de bibliotheek' staat en niet 'mijn bibliotheek' betekent nog niet dat het dus over een openbare bibliotheek gaat.
Een kast eromheen bouwen was goedkoper.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had je een mooie TV moeten kopen.
Alleen stond er ook 'ik heb geen boekenkast in mijn woonkamer', dus daarmee wordt geïmpliceerd dat hij die wel elders in zijn huis heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat betekent in dit geval ook niet altijd dat het om zijn bibliotheek hoeft te gaan, het had ook over de openbare bibliotheek kunnen gaan.
Zoals ik zei, dan heb je geen ambilight. Verder vind ik een woonkamer waar de muur bestaat uit kast ook erg lelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kast eromheen bouwen was goedkoper.
Dan hangt hij niet goedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan bij jij een uitzondering, bij alle mensen waar ik kom hangt ie te hoog.
Bitchfight!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen stond er ook 'ik heb geen boekenkast in mijn woonkamer', dus daarmee wordt geïmpliceerd dat hij die wel elders in zijn huis heeft.
Jep, als ik de hond uitlaat zie ik soms ook TV's die zo hoog hangen dat je er voor moet gaan staan wil je er goed op kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hangt hij niet goedMaar dat is me bij anderen ook al een paar keer opgevallen.
Dus als ik zeg "Ik heb geen vaatwasser in mijn keuken" heb ik wel een vaatwasser, maar staat die ergens anders in het huis?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen stond er ook 'ik heb geen boekenkast in mijn woonkamer', dus daarmee wordt geïmpliceerd dat hij die wel elders in zijn huis heeft.
Ja, anders is de toevoeging 'in mijn keuken' irrelevant. Dan kun je net zo goed zeggen 'ik heb geen vaatwasser'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik zeg "Ik heb geen vaatwasser in mijn keuken" heb ik wel een vaatwasser, maar staat die ergens anders in het huis?
Maar dat is vaak met schilderijen ook zo, bij sommige mensen hangen schilderen veel te hoog.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, als ik de hond uitlaat zie ik soms ook TV's die zo hoog hangen dat je er voor moet gaan staan wil je er goed op kijken.
Die heb ik wel hoog hangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is vaak met schilderijen ook zo, bij sommige mensen hangen schilderen veel te hoog.
Dat kan je inderdaad net zo goed zeggen, maar het hoeft niet, de boodschap is hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, anders is de toevoeging 'in mijn keuken' irrelevant. Dan kun je net zo goed zeggen 'ik heb geen vaatwasser'.
Nee, dat is niet zo. Dat zie je wel aan het voorbeeld van Piet. Mijn interpretatie was de juiste, mede door het 'in mijn woonkamer'-gedeelte.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad net zo goed zeggen, maar het hoeft niet, de boodschap is hetzelfde.
Ooghoogte wanneer ik sta.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooghoogte voor jou of voor je vrouw?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat is de woonkamer en de koude kamer
Bijkeuken. Ook een logische plaats voor een vaatwasser.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind een keuken een heel logische plaats voor een vaatwasser, verder hebben zeer weinig mensen er meer dan eentje. Een woonkamer is veel minder vanzelfsprekend een plek voor een boekenkast. Studeerkamer, bibliotheek, slaapkamer, en boekengekken hebben veel meer dan 1 boekenkast.
Het is opgelost trouwens begrijp ik.quote:
na, vind ik eerder iets voor een wasmachine, die sommige mensen weer in hun keuken hebben wat ik weer onlogisch vind, hooguit voor kleinbehuisde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bijkeuken. Ook een logische plaats voor een vaatwasser.
Ik heb geen ligbad in mijn badkamer. Dan vind ik het al een stuk minder aannemelijk dat er elders in het huis wel een ligbad is.
We dwalen af van de taalkundige kwestie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
na, vind ik eerder iets voor een wasmachine, die sommige mensen weer in hun keuken hebben wat ik weer onlogisch vind, hooguit voor kleinbehuisde.
We dwaalden al eerder af van de TV uit de kast kwestiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We dwalen af van de taalkundige kwestie.
Nee. 1 deel van de verwarming blijft koudquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is opgelost trouwens begrijp ik.
De winter is voorbij en de verwarming valt uit, net nu het weer wat warmer wordt, wordt het bij jullie toch kouder of alleen in de koude kamer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee. 1 deel van de verwarming blijft koudWe bellen nu weer.
Ja weet ik ook wel, maar een elfstedentocht zie ik niet komen dit jaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Deisyy het volgende:
De winter is nog lang niet voorbij, het is pas eind januari, ik voorzie nog een flinke vorstperiode met eventueel een Elfstedentocht
Dat is toch altijd als de temperatuur een paar graden onder het vriespunt komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Met alweer eventueel een elfstedentocht.
O gelukkig weet je het wel, want je schreef namelijk dat de winter voorbij is en ik wilde je behoeden voor een teleurstellingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar een elfstedentocht zie ik niet komen dit jaar
Is er tenminste iets om opgewonden over te raken.quote:
Alleen in onze tuinkamer, die alleen als studio door B. wordt gebruikt. Maar dan nog moet de verwarming het daar wel doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef chufi het volgende:
De winter is voorbij en de verwarming valt uit, net nu het weer wat warmer wordt, wordt het bij jullie toch kouder of alleen in de koude kamer?
Raak je daar opgewonden van Lien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er tenminste iets om opgewonden over te raken.
Denk jij gelijk aan seks, FANN?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Raak je daar opgewonden van Lien?
dat heeft niemand volgens het tegeltjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mét of zonder program?
boeie!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oh nee dat was het concert des levens
Ik weet het... ik zou dat klote program niet eens willenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:23 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heeft niemand volgens het tegeltje
Dat is een uitdrukking, FANN.quote:
Ga es fietsen!!! 't Is mooi geweest met de vorst.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Deisyy het volgende:
De winter is nog lang niet voorbij, het is pas eind januari, ik voorzie nog een flinke vorstperiode met eventueel een Elfstedentocht
ja ja weet ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, FANN.
Het leven is een pijp kaneel...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ga es fietsen!!! 't Is mooi geweest met de vorstin.
Dan moet je wel heel hard slaan. maar wel knapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:59 schreef sacha het volgende:
ik heb net een diamant zitten uithakken uit een zandstenen dinges
het was een pre - verjaardagsfeestjestest, niet geslaagdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel hard slaan. maar wel knap
Hoelang heb je nog om te oefenen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
het was een pre - verjaardagsfeestjestest, niet geslaagd
eeeeeeeh, goeie vraag, hangt van de bowlingbaan afquote:
*telt op vingers*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Lienekien het volgende:
Hé, we schelen niet veel. Hoe oud word je?
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Iets minder dan een jaar. Ik kan niet rekenen.
Ik moest lachenquote:
Gut Lien, ik had jou, gezien je wijsheid, al boven de 50 55 geschat.quote:
Categorie Bluezz?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut Lien, ik had jou, gezien je wijsheid, al boven de 50 55 geschat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij domme antwoorden geeft kun je dat verwachten , maar ok .. zand er over
als dit al ruzie is leef ik elke dag in een oorlogssituatiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tering
tis hier altijd ruzie
Volgens mij zijn we nu allemaal weer goed met elkaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tering
tis hier altijd ruzie
nou jah... bij wijze van sproken enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als dit al ruzie is leef ik elke dag in een oorlogssituatie
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu allemaal weer goed met elkaar
quote:
Zal dan wel vanuit het oud Neerlands komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ja, de uitdrukking is écht bij wijze van sproken![]()
zoeken jullie maar op
ja kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal dan wel vanuit het oud Neerlands komen
Nu al?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij domme antwoorden geeft kun je dat verwachten , maar ok .. zand er over
Make that the cat wise!quote:
Op de vluchtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
Katten is een vrouwending.. Ik ga even een restje eten opwarmen. Tot laters
Lief hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh![]()
ga weg Dees met die plaatjes van jonge katjes![]()
IK WIL GEEN KATTEN MEER![]()
echt niet
Ik ben de enigste die hier een beetje weerwoord biedt, al die andere mannen zijn poessiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op de vlucht![]()
gelijk heb je ook nog
Kliekjes dagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
Katten is een vrouwending.. Ik ga even een restje eten opwarmen. Tot laters
Ik ben de enigstequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de enigste die hier een beetje weerwoord biedt, al die andere mannen zijn poessies
Alsof jij lekker ruikt als je net een kakkie bah hebt gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh.. rotbeestenze stinken, verharen en zeiken de hele boel onder
Ik kon me deze keer even niet inhoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
begin jij ook al?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH 11111111
Dat verdomde dat rotbeestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je moet ze ook leren om op de bak te plassen.
Dan heb je pech, want de meeste katten zijn heel proper en doen het netjes buiten of op de bak.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat verdomde dat rotbeest
jajaja behalve die van mij danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want de meeste katten zijn heel proper en doen het netjes buiten of op de bak.
Dan vergeet ze af te treden, dat kan je haar niet kwalijk nemen.quote:
van zichzelf zijn katten hele schone beestenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jazeker wel !en jij ook als je gekakt hebt
Inderdaad, uit hun bek en uit hun ogenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
van zichzelf zijn katten hele schone beesten![]()
honden kunnen meuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |