SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 27-01-2013 23:17:42 ]
Dat was kunst dat tevoorschijn kwam toen iets alledaags zochtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat plaatje in de OP had ik nog niet eerder gezien, wat stelt dat voor?
Ik zal een andere uitzoeken
ow........... staat me vaag iets van bijquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was kunst dat tevoorschijn toen iets alledaags zocht
ja jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef sacha het volgende:
ik probeer een android te recoveren dus ik F5 niet elke seconde hoor...
OK sterktequote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef sacha het volgende:
ik probeer een android te recoveren dus ik F5 niet elke seconde hoor...
verrekquote:
Morgen toch lekker uitslapen? Of moet je vroeg op ?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
verreknou maakt niet uit, heb geen zin meer om een andere te zoeken
ik had familiedag, wijntjes op dus ben moe
Nee ik hoef niet vroeg opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen toch lekker uitslapen? Of moet je vroeg op ?
Maar ok een familiedag kan best vermoeiend zijn ...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet vroeg op
Ja het was erg vermoeiend om eerlijk te zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ok een familiedag kan best vermoeiend zijn ...
Slaap lekker FANNquote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het was erg vermoeiend om eerlijk te zijn
Gelukkig alleen voor de oudjes....quote:Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef sacha het volgende:
[..]
rustdag voor de oudjes![]()
op maandag posten we niet
Bronquote:![]()
Guldenpostzegel tot november geldig
De guldenpostzegel is nog tot 1 november 2013 geldig. Ongeveer tien jaar na de invoering van de euro wordt de oude postzegel ongeldig als frankeermiddel.
Nederland is één van de weinige landen in de Euro-zone dat nog oude postzegels in de valuta van vóór de invoering van de euro in 2002 toestaat. Onder meer Duitsland, Spanje, Portugal en Ierland hebben dit direct bij de invoering van de euro afgeschaft.
Ook worden er steeds minder gulden zegels geplakt, terwijl de kosten voor het verwerken gelijk blijven. Dit zijn bijvoorbeeld kosten voor de techniek achter fraudepreventie in bijvoorbeeld sorteermachines of instructies voor het netwerk van PostNL postkantoren. Het beëindigen hiervan maakt de verwerking van post en pakketten eenvoudiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |