SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeuren tochquote:
Nu is er tenminste een goede reden om het nog eens dunnetjes over te doen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Truste liefjes. Tot morgen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Tot morgenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja dan moeten ze het wel overleven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
En her en der wat "alcohol overdosis voorzieningen" met veel stromend koud water en goede ventilatieC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Leg es uit? (Ik heb ook weer veul gemist geloofikquote:)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kom zo langs hoorquote:En drumsquote:En zang geloof ik ook
Truequote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vaak toch![]()
Muhaha wilde ook een sleutel en viro en jij en_!
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wildeGeen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUU
ik wist dat ik wat vergeten was
WAAROM zeiden jullie niets?. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
![]()
![]()
Je doet maarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom zo langs hoor
[..]
En drumsEn zang geloof ik ook
[..]
True
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wilde
[..]
Geen idee. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
ik geloof dat ik 2 weken vakantie heb![]()
![]()
ik zei in een post .... maakt lawaaiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leg es uit? (Ik heb ook weer veul gemist geloofik)
![]()
![]()
Ja, dunnetjes!quote:
I'm getting to old for this shit
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat ga ik nu geloven, in de context van al deze meets en al deze nachtelijk sportende uitspattingenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zei in een post .... maakt lawaai
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar
ik geloof dat ik 2 weken vakantie heb
Ik heb morgen alleen sollicitatiegesprek![]()
![]()
Over radio gesproken; wat is die zender "Supreme radio" oid, te ontvangen in het noord-hollandse? Met die heeeeeeelijke zalige genietmuziek?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alweer ?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik heb morgen alleen sollicitatiegesprek
Hoelaat? Dan gaan we ff duimen![]()
Klopt, men gaat er dan ook allang van uit dat jij al een sleutel hebtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom zo langs hoor
[..]
En drumsEn zang geloof ik ook
[..]
True
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wilde
[..]
Geen idee. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Over radio gesproken; wat is die zender "Supreme radio" oid, te ontvangen in het noord-hollandse? Met die heeeeeeelijke zalige genietmuziek?ik heb werkelijk geen idee
![]()
![]()
Oude Jazz en Soul enzo.. ben nl vergeten te onthouden hoe ie nou precies heette, de zender...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, om 10 uur. Zelfde bedrijf als Viroquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alweer ?
Hoelaat? Dan gaan we ff duimenMaar dat is niet zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, men gaat er dan ook allang van uit dat jij al een sleutel hebt![]()
![]()
Awesomequote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, om 10 uur. Zelfde bedrijf als Viro
[..]
Maar dat is niet zo![]()
Toch niet dat bedrijf dat hem zou terugbellen en dat niet gedaan had?![]()
![]()
Nee, niet dat bedrijf. Hij heeft dinsdag een gesprek op een andere vestigingquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome![]()
Toch niet dat bedrijf dat hem zou terugbellen en dat niet gedaan had?.
![]()
Grappigquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet dat bedrijf. Hij heeft dinsdag een gesprek op een andere vestiging.
Lachen als jullie collega's worden![]()
![]()
Getverdemme... de vaatwasser moet nog ingeruimd worden.... Meh.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
In tegenstelling tot wat gisteren werd geroepen hoop ik heus wel dat Vin snel weer werk vind!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken trouwens alleen maar Soul radioquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef fietsie het volgende:
Getverdemme... de vaatwasser moet nog ingeruimd worden.... Meh.![]()
![]()
Hoop ik ook voor Vin en Viroquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
In tegenstelling tot wat gisteren werd geroepen hoop ik heus wel dat Vin snel weer werk vind!.
![]()
Volgens mij stond eriets van Surpreme in het schermpje....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken trouwens alleen maar Soul radioProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grappig
Lachen als jullie collega's worden.
Wat werd er geroepen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
In tegenstelling tot wat gisteren werd geroepen hoop ik heus wel dat Vin snel weer werk vind!![]()
![]()
Dat ik niet wil dat jij een baan vindt want zodra je werk hebt kan je niet meer een hele week bij mij zijn ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Wat werd er geroepen dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij stond eriets van Surpreme in het schermpje....geen idee
![]()
![]()
Sowiesoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik niet wil dat jij een baan vindt want zodra je werk hebt kan je niet meer een hele week bij mij zijn ofzo![]()
![]()
Oh datquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik niet wil dat jij een baan vindt want zodra je werk hebt kan je niet meer een hele week bij mij zijn ofzo![]()
![]()
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij zei muhahaha (wie anders) datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hm, nee toch? Niet vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij zei muhahaha (wie anders) dat.
![]()
uhmquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of en hoe je mailtjes standaard door kan laten sturen van je hotmail naar je gmail?![]()
![]()
uhm.... normaal gesproken door een Rule aan te maken.... maar hotmail heeft dat volgens mij nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of en hoe je mailtjes standaard door kan laten sturen van je hotmail naar je gmail?![]()
![]()
Instellingen in gmail en dan accounts en import.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of en hoe je mailtjes standaard door kan laten sturen van je hotmail naar je gmail?C'est la vie
Je moet gewoon in je gmail opgeven dat ie je hotmail op moet halen... is veel makkelijkerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet of en hoe je mailtjes standaard door kan laten sturen van je hotmail naar je gmail?
NIEUW: Foto's!![]()
Wat moeten we toch zonder jou?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Instellingen in gmail en dan accounts en import.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij weet het dus nietquote:Ik kon zo snel niet iets vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm.... normaal gesproken door een Rule aan te maken.... maar hotmail heeft dat volgens mij nietDat is importeren wat je hebt en maximaal 30 dagen nog door laten sturen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Instellingen in gmail en dan accounts en import.Waar kan ik dat vinden dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je moet gewoon in je gmail opgeven dat ie je hotmail op moet halen... is veel makkelijker![]()
Drank,......... maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waaat? Daar weet ik niks meer van!![]()
![]()
settings, dan het tabje accounts and import.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet het dus niet
[..]
Ik kon zo snel niet iets vinden.
[..]
Dat is importeren wat je hebt en maximaal 30 dagen nog door laten sturen.
[..]
Waar kan ik dat vinden dan?
En daar vind je een optie om het op te halenNIEUW: Foto's!![]()
Ik heb wel meer foute dingen gedaan en geroepenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drank,......... maakt meer kapot dan je lief is.
![]()
Ja, maar dat is dus tot maximaal 30 dagen die nog komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
settings, dan het tabje accounts and import.
En daar vind je een optie om het op te halen![]()
De komende 30 dagen bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus tot maximaal 30 dagen die nog komen.NIEUW: Foto's!![]()
Dan kan het niet denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is importeren wat je hebt en maximaal 30 dagen nog door laten sturen.C'est la vie
Hebbes LoLa
http://www.sublimefm.nl/home/
Officieel bij ons ook te ontvangen, alleen dat werkt dus nie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet je 2 regels verder lezen...quote:
"Check mail from other accounts (using POP3):"
Die blijft constant ophalen.
Zo krijg ik ook m'n UPC en Quicknet mail allemaal in m'n gmail.
Met eigen labeltjes enzoNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel meer foute dingen gedaan en geroepen.
Vertel![]()
![]()
Oh, oepsquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet je 2 regels verder lezen...
"Check mail from other accounts (using POP3):"
Die blijft constant ophalen.
Zo krijg ik ook m'n UPC en Quicknet mail allemaal in m'n gmail.
Met eigen labeltjes enzo.
Dank je!![]()
Het was meer de chaos waarin het gezegd werd.... de een riep zus en de ander riep zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waaat? Daar weet ik niks meer van!![]()
![]()
![]()
Verkeerde kaarten opgooien bij liegen zodat ik alles moet pakkenquote:.
Vin zijn dna wel willen afnemen.
Faxie keihard betrappen op een leugen in het spel.
![]()
Whahaha GE-WEL-DIG!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkeerde kaarten opgooien bij liegen zodat ik alles moet pakken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oja, dat was echt awesomequote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkeerde kaarten opgooien bij liegen zodat ik alles moet pakken.
![]()
![]()
Next time gadget! NEXT TIME !!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was er niet bij dus dan was het niet GEWELDIG![]()
Gaan we ook wel een keer liegen als we weer bij jou zijn. En wel als de kids pitten want liegen mag nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was er niet bij dus dan was het niet GEWELDIG![]()
![]()
Ja, dat spel kan je beter niet aan je kids leren.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan we ook wel een keer liegen als we weer bij jou zijn. En wel als de kids pitten want liegen mag niet
Raken ze van in de war
[b]AirwiN schreef [/b]
Poging 2 om de vaatwasser te doen
Zulke goede oren heb ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede oren dan, ik hoor haar niet hoor. Of mijn radar werkt niet goed.
Ja daaromquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat spel kan je beter niet aan je kids leren.
Raken ze van in de warKan natuurlijk wel zo zijn dat hij naast je zit en de geluidsgolven van je af gaan, en dat hij het daarom niet hoordequote:.
![]()
Hehehehe of het was mijn strategiequote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Kan natuurlijk wel zo zijn dat hij naast je zit en de geluidsgolven van je af gaan, en dat hij het daarom niet hoorde.
![]()
![]()
![]()
Dat spel Set is te moeilijk na zoveel drank hoor!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah .... sommige zagen de setjes nog best snel.... nog niet alles, maar dat komt vanzelfquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat spel Set is te moeilijk na zoveel drank hoor!!![]()
![]()
We moeten Muhahaha wel even leren tellen hoor!!
Die sloeg regelmatig een nummer over!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed ben ik he?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Reminds me.... ik moet nog wat opzoeken![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
We moeten Muhahaha wel even leren tellen hoor!!
Die sloeg regelmatig een nummer over!!Ja, doe dat maar evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
HupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
HupsIs dat de tegenhanger van 50 tinten grijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In grijs wordt de "ideale" minnaar neergezet en in roze kan ik ontdekken hoe ik een godin in bed word?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is een parodie dus ik denk het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat de tegenhanger van 50 tinten grijs?
In grijs wordt de "ideale" minnaar neergezet en in roze kan ik ontdekken hoe ik een godin in bed word?![]()
![]()
Dolores Umbridge is een personage uit Harry Potter Hups.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat de tegenhanger van 50 tinten grijs?
In grijs wordt de "ideale" minnaar neergezet en in roze kan ik ontdekken hoe ik een godin in bed word?![]()
Jammer hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een parodie dus ik denk het niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dolores Umbridge is een personage uit Harry Potter Hups.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat plan is er alquote:![]()
De hoofdstukken worden genummerd met behulp van drank. 1 is bier, 2 is vodka enz enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem mn telefoon en Christian mee naar bed![]()
Alvast slaap lekker schatjes, ik ga me nog even vermaken in Seattle en op whatsapp
[b]AirwiN schreef [/b]
Have fun en slaap lekker alvastquote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Alvast slaap lekker schatjes, ik ga me nog even vermaken in Seattle en op whatsapp![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Alvast slaap lekker schatjes, ik ga me nog even vermaken in Seattle en op whatsapp!
Slaap lekker straks![]()
Trusten Huppelsquote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Alvast slaap lekker schatjes, ik ga me nog even vermaken in Seattle en op whatsapp![]()
![]()
GHeghe veel plezier! Seattle IRL is trouwens minstens even geil!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Alvast slaap lekker schatjes, ik ga me nog even vermaken in Seattle en op whatsapp
Lola het was SublimeFMProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alsof ik ooit voet op Amerikaanse bodem zal zettenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
GHeghe veel plezier! Seattle IRL is trouwens minstens even geil!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oow sorry toen ging e.e.a. zo snel dat ik niet meer wist of het nou wel of niet in het forum gekomen was, kon scherm nie bijlezen.... blijkbaar stond het er dus wel tussen.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als het ooit eens zo is, is Seattle een heule goede keuze....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik ooit voet op Amerikaanse bodem zal zettenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow sorry toen ging e.e.a. zo snel dat ik niet meer wist of het nou wel of niet in het forum gekomen was, kon scherm nie bijlezen.... blijkbaar stond het er dus wel tussen.....! Ja hoor
Ik ga aftaaien trouwensdouchen en mijn mandje opzoeken
![]()
trusten lolaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! Ja hoor
![]()
Douchse en slaap lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! Ja hoor
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! Ja hoor
Gut #aynil op tv...
Die Robert ten Brink is ook wel af en toe een naar mannetje....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lola gaat weg en -iedereen- peert hem?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrouw zijn zuigt!
Lig opeens al een uur te huilen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Een vrouw die zuigt?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouw zijn zuigt!
Lig opeens al een uur te huilen.
Lig je te huilen? Wats los?Rustig aan.![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouw zijn zuigt!
Lig opeens al een uur te huilen.![]()
![]()
Ja nou stom gedoe waar alleen een vrouwmensch om kan huilen.
Niks belangrijks dus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga slapen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks belangrijks dus.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niks belangrijks dus.![]()
![]()
Ik heb morgen examen, EN IK KAN GODVERDOMME NIET SLAPENC'est la vie
Spanning?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb morgen examen, EN IK KAN GODVERDOMME NIET SLAPEN![]()
Nee, we hebben twee weken geleden te horen gekregen dat dit examen niet meetelt, dus alleen mijn naam invullen is al voldoende in principe.quote:C'est la vie
Examen over wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, we hebben twee weken geleden te horen gekregen dat dit examen niet meetelt, dus alleen mijn naam invullen is al voldoende in principe.Rustig aan.![]()
Wiskundequote:C'est la vie
Als je de x weghaal krijg je 30 t/m 39quote:
Laat me het verbeteren
3xb = 15
Wat is b?
Antwoord: 5C'est la vie
Of ik zet mezelf nu ontzettend voor lul. Ik denk dat eigenlijk.C'est la vie
Ik snap niks van jouw wiskunde skills...quote:Op maandag 28 januari 2013 01:52 schreef heloef het volgende:
Of ik zet mezelf nu ontzettend voor lul. Ik denk dat eigenlijk.
Met 2 variabele kan je dat heul nie bereken
Rustig aan.![]()
Niveauverschilletje, groot verschil.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap niks van jouw wiskunde skills...
Met 2 variabele kan je dat heul nie berekenC'est la vie
Denk hetquote:Op maandag 28 januari 2013 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Niveauverschilletje, groot verschil.
Rustig aan.![]()
Over twee minuten moet ik er zijn. Kutbus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Spike City?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, maar in Spijkenisse regende het
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wakker worden was saai!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Checklistje maken maar
Het is dat ik rustig aan moet doen maar anders was de slaapkamer opknappen wel een mooie om te doen![]()
![]()
de tovenaarskamer bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Checklistje maken maar
Het is dat ik rustig aan moet doen maar anders was de slaapkamer opknappen wel een mooie om te doenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Tovenaarskamer?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de tovenaarskamer bedoel je?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 08:52:13 ]![]()
dear gawdquote:Op maandag 28 januari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
The place where the magic happens![]()
![]()
In de onzin die je uitkraamt? Yeah rightquote:Op maandag 28 januari 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je trapte er wel mooi in zeg![]()
Ben je al zenuwachtig voor je tentamen???![]()
morgen MLquote:
ik praat nooit onzinquote:Op maandag 28 januari 2013 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de onzin die je uitkraamt? Yeah right
Ben je al zenuwachtig voor je tentamen???
beetje zenuwachtig
Grmbl
Sommige mensen met hun gelurk voordat ze gaan posten
[b]AirwiN schreef [/b]
Buum! Ik ga vd week lasagna maken, eet je mee?![]()
Goedzo !quote:Op maandag 28 januari 2013 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen ML
[..]
ik praat nooit onzin
beetje zenuwachtigHeh?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
Sommige mensen met hun gelurk voordat ze gaan posten![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
Sommige mensen met hun gelurk voordat ze gaan posten?
![]()
ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 28 januari 2013 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
Sommige mensen met hun gelurk voordat ze gaan posten![]()
![]()
Zeer terecht welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmzpfffff goedemorgen waarom ben ik nog niet naar mijn werk??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Omdat maandagquote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef fietsie het volgende:
Hmzpfffff goedemorgen waarom ben ik nog niet naar mijn werk??![]()
Luiheid?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:02 schreef fietsie het volgende:
Hmzpfffff goedemorgen waarom ben ik nog niet naar mijn werk??![]()
![]()
Kun je kindjes die ziek zijn ook tijdelijk ergens stallen? Damn... 6x er uit (en mijn collega parent ook een keer of 5). Dan worden nachtjes errug kort.
(Sommige mensen doen andere dingen snachts, maar willen niet dat je dit topic terugleest voor je begint te posten, dus daar refereer ik dan maar niet naar *duikt nu onder betonplaat*)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ik me voorstellen; zo glad daar?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik gleed vanochtend bijna tegen een vrachtwagen aanWas wel even schrikken
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen; zo glad daar?![]()
![]()
Is best gevaarlijk op wegen waar nog weinig op gereden is. Lag geen sneeuw maar hele wegdek glimde, en de vrachtwagen voor me remde plots.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen; zo glad daar?![]()
En evengoed vind je een manier om bij me te zijn in deze chatquote:Op maandag 28 januari 2013 09:05 schreef Cryothic het volgende:
Dus, servers plat, Internet weg... HeerlijkLief
![]()
![]()
Jullie zijn slim he!!
Ik heb als ik op FOK! in een topic kijk geen scrollbalk meer rechts in beeld. Iemand enig idee hoe dat kan komen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt de servers van het internet platgelegd? Maar die ene van Fok! niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:05 schreef Cryothic het volgende:
Dus, servers plat, Internet weg... Heerlijk
<knip knipperdeknip knip knip>quote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn slim he!!
Ik heb als ik op FOK! in een topic kijk geen scrollbalk meer rechts in beeld. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
Scrolbalken zijn handig met teruglezen
hoezo goed?quote:Op maandag 28 januari 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Buum! Ik ga vd week lasagna maken, eet je mee?![]()
[..]
Goedzo !
[..]
Heh?
Kom maar naar huis danquote:Op maandag 28 januari 2013 09:05 schreef Cryothic het volgende:
Dus, servers plat, Internet weg... HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou me van de domme vandaagquote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn slim he!!
Ik heb als ik op FOK! in een topic kijk geen scrollbalk meer rechts in beeld. Iemand enig idee hoe dat kan komen?![]()
Ik ga maar eens iets te eten maken en dan richting Leeuwarden rijden.... eens kijken of het hier ook glad is...
(Glibberig was het wel, maar dat was gelukkig niet op de weg)
ik weet niks van computersquote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn slim he!!
Ik heb als ik op FOK! in een topic kijk geen scrollbalk meer rechts in beeld. Iemand enig idee hoe dat kan komen?![]()
![]()
Het valt mee hoor. Hou er gewoon rekening mee dat je remweg lang is en verder had ik er geen last van (op lokale gladde wegen)quote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ga maar eens iets te eten maken en dan richting Leeuwarden rijden.... eens kijken of het hier ook glad is...
(Glibberig was het wel, maar dat was gelukkig niet op de weg)
![]()
ik zit nu mobiel.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt de servers van het internet platgelegd? Maar die ene van Fok! niet?
Tot de servers weer up zijn.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar naar huis danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd bijna alleen lokale wegen omdat de snelweg naar Leeuwarden iedere ochtend vast zit vanwege het bouwen van een voorziening -tegen- files....quote:Op maandag 28 januari 2013 09:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het valt mee hoor. Hou er gewoon rekening mee dat je remweg lang is en verder had ik er geen last van (op lokale gladde wegen)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gemeen volk hier!!
[b]AirwiN schreef [/b]
A7?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik rijd bijna alleen lokale wegen omdat de snelweg naar Leeuwarden iedere ochtend vast zit vanwege het bouwen van een voorziening -tegen- files....![]()
Nog tips voor de bouw van een nieuw rekencentrum? Ik heb zometeen 1e vergadering hierover....quote:Op maandag 28 januari 2013 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zit nu mobiel.
Tot de servers weer up zijn.
700m2 met plaats voor racks.... 300m2 voor UPS en blussen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
A32quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik moet altijd mn eigen thee zettenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maandagochtend... niemand die koffie voor me pakt..
[b]AirwiN schreef [/b]
wat ben je van plan dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik de slaapkamer opknappen?
En waar dacht je t geld vandaan te halen?
edit: jeej, weer internet op de pc
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wat ben je van plan dan?
edit: jeej, weer internet op de pc![]()
![]()
![]()
kut he?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet altijd mn eigen thee zettenIk heb er ook geen zin in trouwens... dan moet er eerst een tering zooi aan dvds wegquote:Op maandag 28 januari 2013 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wat ben je van plan dan?
edit: jeej, weer internet op de pc![]()
![]()
Dat veranderde snelquote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut he?
[..]
Ik heb er ook geen zin in trouwens... dan moet er eerst een tering zooi aan dvds weg![]()
![]()
Heb je leuke dvd's?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut he?
[..]
Ik heb er ook geen zin in trouwens... dan moet er eerst een tering zooi aan dvds weg
(Wij hebben alle dvd's op harddisk gezet, en de schijfjes in zo'n DJ koffer. Ruimt lekker op....)
(En de doosjes bij de stort dus)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sinds mn scrollbalk weg is al een aantal jaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
zijn er updates gedaan waarvoor je nog moet herstarten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tuurlijk hebben we leuke dvd'squote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je leuke dvd's?
(Wij hebben alle dvd's op harddisk gezet, en de schijfjes in zo'n DJ koffer. Ruimt lekker op....)
(En de doosjes bij de stort dus)![]()
![]()
Ik vond het ook al een rare vraag van hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik ga geen stomme dvd's kopen ...quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een rare vraag van hem![]()
Wij hebben 4 planken vol en een apart kastje voor de kinder-dvd'squote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je leuke dvd's?
(En de doosjes bij de stort dus)
We kunnen het best doen, maar dan doen we het samen. (PUNT).quote:Op maandag 28 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut he?
[..]
Ik heb er ook geen zin in trouwens... dan moet er eerst een tering zooi aan dvds weg
Desnoods ruim ik woensdag die planken leeg.
Maar jij gaat niet weer in je eentje lopen klussen.
Sinds wanneer heb je zo'n problemen met je schouder? Juist... het halletje.![]()
Dus de slaapkamer in je eentje lijkt me geen goed plan.Nee, dat doe ik welquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga geen stomme dvd's kopen ...
Gut waar zit je met je hoofd? Gewoon: goede films enzo?quote:
De pornoverzameling hoef ik echt niet te hebben, daar heb ik -zat- van op de mediaspeler....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar staat nu punt punt puntquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben 4 planken vol en een apart kastje voor de kinder-dvd's
[..]
We kunnen het best doen, maar dan doen we het samen. (PUNT).
Sinds wanneer heb je zo'n problemen met je schouder? Juist... het halletje.![]()
Dus de slaapkamer in je eentje lijkt me geen goed plan.
[..]
Nee, dat doe ik wel![]()
![]()
![]()
Hier dacht ik: wat doet ie heerlijk dominant!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus de slaapkamer in je eentje lijkt me geen goed plan.Hier was die gedachte wegquote:[..]
Nee, dat doe ik wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt soms geen idee hoe stomme DVD's toch hun weg een huis in vinden.....quote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga geen stomme dvd's kopen ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dan moet je herstarten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds mn scrollbalk weg is al een aantal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja papquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
Dus de slaapkamer in je eentje lijkt me geen goed plan.Ja goede filmsquote:Op maandag 28 januari 2013 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut waar zit je met je hoofd? Gewoon: goede films enzo?
De pornoverzameling hoef ik echt niet te hebben, daar heb ik -zat- van op de mediaspeler....![]()
Porn download Cryo altijd![]()
Jep, voor de duidelijkheid.quote:Ik heb gewoon dvd's gekocht die ze niet hoeft/wil zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier dacht ik: wat doet ie heerlijk dominant!
[..]
Hier was die gedachte weg
En nee... dan heb ik t niet eens over porn.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja pap
[..]
Ja goede films![]()
Porn download Cryo altijd![]()
![]()
luisteren naar de Baasquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
We kunnen het best doen, maar dan doen we het samen. (PUNT).![]()
![]()
Met zo'n DJ koffer kun je dat makkelijk reduceren tot 1 of 2 koffertjes... heb je lekker de ruimtequote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben 4 planken vol en een apart kastje voor de kinder-dvd's
Ik schrok er zelfs van dus denk dat hij wel overkwam.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, voor de duidelijkheid.
[..]
Ik heb gewoon dvd's gekocht die ze niet hoeft/wil zien.
En nee... dan heb ik t niet eens over porn.![]()
Jij noemt dit dominant?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier dacht ik: wat doet ie heerlijk dominant!
[..]
Hier was die gedachte weg![]()
Hij zit op zijn werk, als ik die slaapkamer doe dan begin ik daar straks al mee![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je herstarten.Mag ik jou in het topic negeren vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jep... Running Man geloof ik... en nog zo'n buttfilm ergens... ooit gekregen enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt soms geen idee hoe stomme DVD's toch hun weg een huis in vinden.....
Mooie poging wel toch van hem.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij noemt dit dominant?![]()
Hij zit op zijn werk, als ik die slaapkamer doe dan begin ik daar straks al mee
Give him some credits my dear
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar dvd's uitgestald in doosjesquote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met zo'n DJ koffer kun je dat makkelijk reduceren tot 1 of 2 koffertjes... heb je lekker de ruimte![]()
Hoeveel schijfjes passen er in een dj koffer (gemiddeld denk ik) dan?NIEUW: Foto's!![]()
.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou in het topic negeren vandaag?![]()
![]()
Op alfabetische volgordequote:Op maandag 28 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dvd's uitgestald in doosjes![]()
Hoeveel schijfjes passen er in een dj koffer (gemiddeld denk ik) dan?![]()
![]()
![]()
![]()
300-1000quote:Op maandag 28 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dvd's uitgestald in doosjes![]()
Hoeveel schijfjes passen er in een dj koffer (gemiddeld denk ik) dan?
http://dvdrtoko.com/cd-dvd-blu-ray/opbergen/dj-koffers.html
Ik heb die van 300Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ok dan nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hm, van die van 300 heb ik er denk ik 3 nodig.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
300-1000
http://dvdrtoko.com/cd-dvd-blu-ray/opbergen/dj-koffers.html
Ik heb die van 300
Dan zou zo'n ding van 1000 wel uitkomst bieden jaNIEUW: Foto's!![]()
Dat is dus de reden dat ik geen DVD's meer hebquote:![]()
Ik erger me eraan dat ze niet op alfabetische volgorde staan omdat zoonlief dat dikke onzin vindt. Zijn games mag ik niet op volgorde zetten dus die staan in een kast die dicht kan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leren voor een tentamen als je een leuk feestje kan bijwonen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo... de pijnstiller werkt,. genoeg koffie, pasta van gisteravond gebunkerd.
Ik ga maar eens naar het werk
Later menschen!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leren voor een tentamen als je een leuk feestje kan bijwonen
Games leg je op volgorde van wat je het liefst speelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn games mag ik niet op volgorde zetten dus die staan in een kast die dicht kan![]()
Ik verander dan altijd expresquote:Op maandag 28 januari 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik geen DVD's meer heb![]()
Ik erger me eraan dat ze niet op alfabetische volgorde staan omdat zoonlief dat dikke onzin vindt. Zijn games mag ik niet op volgorde zetten dus die staan in een kast die dicht kan
Keertje op een meet ook gedaan![]()
![]()
Mooi, dan ga ik mij nu verder vermaken met mn boek!!quote:
Deel 2 is ook bijna uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Welterustenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik mij nu verder vermaken met mn boek!!
Deel 2 is ook bijna uit
Heb je deel 3 ook al?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deel 2 is ook bijna uit![]()
Dat wil ik je hier dan wel eens zien doen.... (sorteervolgorde NAS manipuleren.....)quote:Op maandag 28 januari 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verander dan altijd expres
Keertje op een meet ook gedaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
heb je er al eens op gesopt?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deel 2 is ook bijna uit
Ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Games leg je op volgorde van wat je het liefst speelt.
Ik zet het dus ook gerust bij anderen op volgordequote:Op maandag 28 januari 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verander dan altijd expres
Keertje op een meet ook gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je er al eens op gesopt?
Wel gaat mn fantasie behoorlijk de vrije loop!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je er al eens op gesopt?![]()
![]()
Doei!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn games zitten in zo'n map met insteekhoezen...op alfabetische volgorde.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Ik zet het dus ook gerust bij anderen op volgorde
Behalve de (gebrande) wii-games, want dat wordt toch een puinhoop met de jongens
zoals?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Wel gaat mn fantasie behoorlijk de vrije loop!
serieus?quote:
Waar game jij op dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn games zitten in zo'n map met insteekhoezen...op alfabetische volgorde.
Behalve de (gebrande) wii-games, want dat wordt toch een puinhoop met de jongens![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn games zitten in zo'n map met insteekhoezen...op alfabetische volgorde.
Behalve de (gebrande) wii-games, want dat wordt toch een puinhoop met de jongens* LovelyLady fluit
![]()
Wie ken ik die hoofdstuk 25 van deel 1 bij mij wil doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet boeken toch een beetje netjes houden... al dat stof enzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Die totaal van alle zintuigen afgesloten spank sessie?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ken ik die hoofdstuk 25 van deel 1 bij mij wil doen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga je nou echt je moeder vragen of ze lekker heeft gesopt? Geen grenzen jij
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet boeken toch een beetje netjes houden... al dat stof enzo
wat gebeurt er in hoofdstuk 25?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ken ik die hoofdstuk 25 van deel 1 bij mij wil doen
DAMN deze man weetquote:Op maandag 28 januari 2013 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die totaal van alle zintuigen afgesloten spank sessie?![]()
![]()
Ja diequote:Op maandag 28 januari 2013 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die totaal van alle zintuigen afgesloten spank sessie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zitten dus niet meer op alfabetische volgordequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ok... de jongens wisselen ook zelf de games niet... dat doen wijquote:Op maandag 28 januari 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die wii games gooi ik ook door elkaar
Maar zij spelen vaak wat anders. Er wordt meer gewisseld, en er komt sneller iets bij dan de xbox games.NIEUW: Foto's!![]()
truequote:Op maandag 28 januari 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ok... de jongens wisselen ook zelf de games niet... dat doen wij
Maar zij spelen vaak wat anders. Er wordt meer gewisseld, en er komt sneller iets bij dan de xbox games.![]()
Sinds ik van de Sint een online abo weer heb, wel weer online jaquote:
En online eigenlijk alleen Forza (4 / Horizon).
Verder heb ik weinig MP spellen geloof ik. Saints Row 3, maar die heb ik al een hele tijd niet meer gespeeld.NIEUW: Foto's!![]()
wat is je GT?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:36 schreef Cryothic het volgende:
En online eigenlijk alleen Forza (4 / Horizon).![]()
Hmm, race games speel ik nou precies niet. Laatst skyrim 100 uur in gestopt en ben nu bezig met LA Noire, supervette gamequote:Op maandag 28 januari 2013 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sinds ik van de Sint een online abo weer heb, wel weer online ja
En online eigenlijk alleen Forza (4 / Horizon).
Verder heb ik weinig MP spellen geloof ik. Saints Row 3, maar die heb ik al een hele tijd niet meer gespeeld.![]()
![]()
100 uur in Skyrim?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, race games speel ik nou precies niet. Laatst skyrim 100 uur in gestopt en ben nu bezig met LA Noire, supervette game
na 20 uur had ik het wel gehad hoor
quote:Zou je denken... maar dat ging op de een of andere manier ooit mis (jaren terug)...quote:
Lang verhaal... hij wilde m'n abo niet upgraden naar gold ofzo, en toen moest ik een nieuw account aanmaken (voor zover ik me kan herinneren).
En aangezien 'cryothic' dus al bestond, is het daarna "Cryothic_NL" geworden.Skyrim is vet jaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm, race games speel ik nou precies niet. Laatst skyrim 100 uur in gestopt en ben nu bezig met LA Noire, supervette game![]()
Hoe kom je eigenlijk aan die naam?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Zou je denken... maar dat ging op de een of andere manier ooit mis (jaren terug)...
Lang verhaal... hij wilde m'n abo niet upgraden naar gold ofzo, en toen moest ik een nieuw account aanmaken (voor zover ik me kan herinneren).
En aangezien 'cryothic' dus al bestond, is het daarna "Cryothic_NL" geworden.
Ken je LA Noire?![]()
Was 2 weken ziek. Na die 2 weken mee gestopt. Maar heb fallout 3 ook kapot gespeeld. New vegas was wat kort.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
100 uur in Skyrim?
na 20 uur had ik het wel gehad hoor![]()
Ooit ontstaan, geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die naam?
Was ooit Spikey (altijd m'n haar omhoog enzo...)
Maar ja... probeer je met zo'n naam maar eens te registreren... die bestaan altijd al.
Dus toen werd het iets dat je niet op elk forum tegen komt.
Ja, ik ken LA Noir, maar nog nooit gespeeld.
Is ook van Quantic Dream toch?NIEUW: Foto's!![]()
New vegas was bruutquote:Op maandag 28 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was 2 weken ziek. Na die 2 weken mee gestopt. Maar heb fallout 3 ook kapot gespeeld. New vegas was wat kort.
Rockstar games. Echt supervet en niet te duur. Game + alle DLC is nu 20 eu. Soort GTA als de good guy in 1950. Je bent een detective dus moet crime scenes oplossen, mensen ondervragen enzo. Veel bekende acteurs ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ooit ontstaan, geen idee eigenlijk.
Was ooit Spikey (altijd m'n haar omhoog enzo...)
Maar ja... probeer je met zo'n naam maar eens te registreren... die bestaan altijd al.
Dus toen werd het iets dat je niet op elk forum tegen komt.
Ja, ik ken LA Noir, maar nog nooit gespeeld.
Is ook van Quantic Dream toch?![]()
Ik moet Assassins Creed 2 Brotherhood nog uitspelen (qua verhaal iig).quote:Op maandag 28 januari 2013 09:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Rockstar games. Echt supervet en niet te duur. Game + alle DLC is nu 20 eu.
Zodat ik Assassins Creed 2 Revelations (geleend) kan spelen.
Zodat ik Assassins Creed 3 kan kopenKlinkt goedquote:Op maandag 28 januari 2013 09:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Rockstar games. Echt supervet en niet te duur. Game + alle DLC is nu 20 eu. Soort GTA als de good guy in 1950. Je bent een detective dus moet crime scenes oplossen, mensen ondervragen enzo. Veel bekende acteurs ook.
jaja dweilenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga maar koffie zetten .... en dan ff dweilen ofzo
![]()
boekje afstoffen zeker?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik heb serieus precies hetzelfde. Wil 3 spelen maar heb brotherhood nooit afgemaakt en revelations nog niet gespeeld. Ja is echt een aanraderquote:Op maandag 28 januari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet Assassins Creed 2 Brotherhood nog uitspelen (qua verhaal iig).
Zodat ik Assassins Creed 2 Revelations (geleend) kan spelen.
Zodat ik Assassins Creed 3 kan kopen
[..]
Klinkt goedAls je van dat soort spellen houdt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: