Die neger hebben ze later wel goed te pakken gehad.quote:
Jan van Halst zijn cluppie is nog altijd Eanske héquote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
Jan van Halst is aan het schreeuwen omdat zijn clubje heeft verloren
Heb je dat op hardcorehooligans gelezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die neger hebben ze later wel goed te pakken gehad.
Net zo als Picornie?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rustig aan man, ik gun het je als je wint. Even goeie vrienden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je van mij wint was de meet bij FL_Freak wel onze laatste frituur party kan ik je vertellen
Vertel.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was jij er zelf bij met je grote bakkes?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was je er zelf bij dan met je grote bakkes?
Valt wel mee toch? Hij geeft toe dat Twente aanvallend incompetent was maar dat Douglas prima speelde? Of vind jij Mathijssen wel beter dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
eerste infantiele reactie alweer gespot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus de politie moest het vuile werk weer opknappen voor de wegrennende Ajax supportersquote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was als één van de eerste opgepakt volgens mij
Vind het eerder treurig dan vermakelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
Die Rens, wat een vermakelijke droeftoeter.
Jij begon over bommen op Rotterdam hoor teringmongoolquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegdquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij begon over bommen op Rotterdam hoor teringmongool. En hoe de F-side ons even kwam aanpakken enzo.
Het is de ultieme internethooligan man. Altijd leuk tochquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind het eerder treurig dan vermakelijk.
Houd ons vooral op de hoogte.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die RedTukker heeft er geen kaas van gegeten met zijn Feyenoord had je vandaag kunnen opvreten. Twente niet gezien.
Wat was het, 65ste minuut eerste poging?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die RedTukker heeft er geen kaas van gegeten met zijn Feyenoord had je vandaag kunnen opvreten. Twente niet gezien.
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat was het, 65ste minuut eerste poging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |