1.60quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zonder je Matsoe Matsoe stekeltjes?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren fresh van de kapper man. Heb het weer aardig kort nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik snap de hint nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
Ja, maar die sleutelbossen die ik zag dan?
Ik denk dat je die even moet uitleggen aan sommigen hierquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
Ja, maar die sleutelbossen die ik zag dan?
Ik hoop dat ze Schaken schorsen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat willen ze daar in godsnaam tegen gaan doen.
quote:
Die TwenteFC hier met zijn 'Rotterdam, kankerstad'. Had even mooi niet terug van 'Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof.'quote:
nee ben 1,90+ oidquote:
Hoofdmassage gekregen zoals bij mijn luxe kapper?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren fresh van de kapper man. Heb het weer aardig kort nu.
Ik weet wel dat het ooit heeft plaats gevondenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat Stijn dit nooit bewust meegemaakt heeft...
HI HA HO!quote:Als het lente wordt, dan gooien wij,
bommen OP rotterdam (3x).
Duizend gele, duizend rode
Veel gewonden, nog meer doden,
Wat de Luftwaffe niet kan
Doet de F-Side in rotterdam
Doet de èèF-Side in rotterdam
Mag de anne frank stichting ook niet janken over kankerjoden en andere verwensingen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Vind het trouwens niet heel hinderlijk, alleen moeten ze dan ook niet janken over Bommen op Rotterdam.
nee man wel Turkse thee.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoofdmassage gekregen zoals bij mijn luxe kapper?
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Een tante van mij is overleden daar.
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat Stijn dit nooit bewust meegemaakt heeft...
Ja inderdaad, jullie zijn aardig goed in de Feijenoordertjes aanpakken. Vooral in weilanden bij jullie in de buurt, waar jullie nog eens met meer komen ook, en we met kettingsloten wapperen.quote:
Waar zitten ze in het Abe Lenstra stadion dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds 2 jaar weer helemaal terug van weggeweest
Oh oké. Apart.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds 2 jaar weer helemaal terug van weggeweest
De F-side?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar zitten ze in het Abe Lenstra stadion dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |