SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Kroelkip is het![]()
Hm, nee dat was wel een grapjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens, waren jullie serieus over as weekend?. Ik ga echt een weekendje chillen
. Hard nodig
.
![]()
Waarschijnlijk hoef ik niet te werken, nee. Hangt van mijn sollicitaties af.quote:Wat is er dan? Een meet bij jou?quote:
De dag erna ben ik jarig![]()
![]()
Eenschquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te lang niet gezien, die dame.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* Huppelmuts haalt opgelucht adem!!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nee dat was wel een grapje. Ik ga echt een weekendje chillen
. Hard nodig
.
Ook ik ben toe aan rust!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb naast Muhahaha geslapen, en dat was niet zo heel spannend.
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De lul!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.C'est la vie
JIJ GAF ME DE RUG KLOOTZAKquote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld..
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts haalt opgelucht adem!!
Ook ik ben toe aan rust!![]()
![]()
![]()
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel al
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Daarom smartphones.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Koop dan eens een keer een echte telefoon jonguhquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.![]()
Hij heeft toch 2 kanten?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel alProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En hij kan sowieso al goed masserenDat mag wel herhaald worden, maar dan met een wat nuchtere toestand aan mijn kant
Jammer ditquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel al![]()
![]()
1.3 MPquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koop dan eens een keer een echte telefoon jonguh
Hoi pubers![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt nietquote:
WT heeft gewoon nog een oldskool telefoon, als een baas.quote:C'est la vie
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?quote:Jij was er niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.
Alleen Silk was er toen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet, ik weet, maar ik ben zo blij met de patiëncemogelijkheden van mijn brontosaurus 1.7quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kreeg smsjes van WT via Joy haar telefoon. Er klopte niks van en ik snapte er geen klap van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
WT heeft gewoon nog een oldskool telefoon, als een baas.
Aah bah, toch echt wel gorgelen en je bakkus poetsen als je kitstquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt niet. Zeker met het zuurgehalte.
![]()
Had het even gezegd, ik had niks in de gatenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt niet![]()
![]()
Oke sorry baasje, volgende keer als ik naast je lig gaan we kroelenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?![]()
.
![]()
Dan poets je het zuur in je tanden. Erg slecht voor je glazuur.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah bah, toch echt wel gorgelen en je bakkus poetsen als je kitst. Zeker met het zuurgehalte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet een oplossing.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?
Jij aan mijn ene kant. Muhahaha aan mijn andere kant
Jij hebt zo'n hippe HP toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, maar ik ben zo blij met de patiëncemogelijkheden van mijn brontosaurus 1.7![]()
Ja weet je hoe dichtbiij al die toetsjes bij elkaar zitten en ook nog eens geen T9 wat kan ik daar nu mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg smsjes van WT via Joy haar telefoon. Er klopte niks van en ik snapte er geen klap van.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Eerst gorgelen en DAN poetsen zei ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan poets je het zuur in je tanden. Erg slecht voor je glazuur.![]()
Had je dat niet zelf kunnen bedenken?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had het even gezegd, ik had niks in de gaten
Ik slaap liever alleen, ik pik toch altijd het hele dekbed in.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Gewoon wat water drinken en de volgende ochtend je tanden poetsen, dat is beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst gorgelen en DAN poetsen zei ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gaat lastig als ik in mijn mummy slaapzak ligquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
Ik slaap liever alleen, ik pik toch altijd het hele dekbed in..
![]()
Ja die ken ik er meerquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
Ik slaap liever alleen, ik pik toch altijd het hele dekbed in.![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat water drinken en de volgende ochtend je tanden poetsen, dat is beter.![]()
Ik rook het zelf niet hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je dat niet zelf kunnen bedenken?En zoveel kotservaring heb ik niet
![]()
![]()
Dan is het goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke sorry baasje, volgende keer als ik naast je lig gaan we kroelen![]()
.
Dat zou kunnen werken. Dan wil ik nog wel iemand anders naast me hebben liggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet een oplossing.
Jij aan mijn ene kant. Muhahaha aan mijn andere kant
Ik wil wel samen met jou in die slaapzakquote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik in mijn mummy slaapzak lig.
Een slaapzak is een ander verhaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik in mijn mummy slaapzak lig.
Ik doe het niet expres, maar ik rol mezelf altijd in een warme cocon. Alleen komt er 's ochtends een monster uit in plaats van een vlinder.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet genoeg hebben aan muhahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou kunnen werken. Dan wil ik nog wel iemand anders naast me hebben liggen.!
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Dat zou kunnen werken. Dan wil ik nog wel iemand anders naast me hebben liggen.
Dat is geen onderdeel van mijn oplossing
Ik lachte zo hard.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Een slaapzak is een ander verhaal.
[..]
Ik doe het niet expres, maar ik rol mezelf altijd in een warme cocon. Alleen komt er 's ochtends een monster uit in plaats van een vlinder.
Ik zie echt Godzilla voor me.
Ik zou het best willen passen maar ik lig alleen al behoorlijk krapjes in dat dingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil wel samen met jou in die slaapzak.
quote:.
![]()
Dan nog. Je weet dat kots stinkt. Dat mensen die kotsen stinken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik rook het zelf niet hoorEn zoveel kotservaring heb ik niet
Lekker knus dan tochquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het best willen passen maar ik lig alleen al behoorlijk krapjes in dat ding.
[..].
![]()
Oke, dan doen we 2 slaapzakken aan elkaar ritsenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het best willen passen maar ik lig alleen al behoorlijk krapjes in dat ding.
[..].
Dat jij je nog niet lam geschrokken bent 's ochtends.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard.
Ik zie echt Godzilla voor me.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zou nu een hele leuke photoshop kunnen maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo hard.
Ik zie echt Godzilla voor me.C'est la vie
Lekker knus en de ochtend erop 2 lijkenquote:.
Kan niet met zo een mummyquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dan doen we 2 slaapzakken aan elkaar ritsen. Ik wil nog zo een klassieke slaapzak hebben, daar kan het wel bij en die zijn groter
.
![]()
Ik lig dan niet naast jou! Ik lig alleen naast TGND dan. Dan heb ik een kouwe kant.quote:Ja, jij wel 2 lekkere mannen, maar ik niet 2 lekkere vrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen onderdeel van mijn oplossingEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Poppetjes
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik heb 2 klassieke slaapzakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker knus en de ochtend erop 2 lijken.
[..]
Kan niet met zo een mummy. Ik wil nog zo een klassieke slaapzak hebben, daar kan het wel bij en die zijn groter
.
De clue ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oja, goed punt wel alleen mijn luchtbed is niet zo groot dat er 5 mensen op kunnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig dan niet naast jou! Ik lig alleen naast TGND dan. Dan heb ik een kouwe kant.
[..]
Ja, jij wel 2 lekkere mannen, maar ik niet 2 lekkere vrouwen.![]()
Ik dacht dat jij ook wel van de mannen was?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig dan niet naast jou! Ik lig alleen naast TGND dan. Dan heb ik een kouwe kant.
[..]
Ja, jij wel 2 lekkere mannen, maar ik niet 2 lekkere vrouwen.
Misschien omdat ik mijn bril niet ophad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jij je nog niet lam geschrokken bent 's ochtends.Doe maar niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele leuke photoshop kunnen maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 2 klassieke slaapzakken![]()
![]()
![]()
Jij rook prima andersquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog. Je weet dat kots stinkt. Dat mensen die kotsen stinken.![]()
![]()
quote:![]()
Kroelen en knuffelen met jou lijkt mij echt leuk
Denk nu eens in oplossingen ipv problemenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, goed punt wel alleen mijn luchtbed is niet zo groot dat er 5 mensen op kunnen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kroelen en knuffelen met jou lijkt mij echt leuk![]()
![]()
Allemaal matrassen op de grond dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, goed punt wel alleen mijn luchtbed is niet zo groot dat er 5 mensen op kunnen.Goed, knappe man dan naast me. Ook goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel van de mannen was?
Ik beaam dat evenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kroelen en knuffelen met jou lijkt mij echt leuk![]()
![]()
![]()
Hebben jullie met al dat naast-elkaar-gelig nou niet dat het veeeeeeeeeeeel te warm wordt om nog lekker te kunnen slapen?
(Ik ben zo'n malloot die in de winter met open ramen en een gewoon deken slaapt....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat scheelt. Dan heb ik genoeg tijd om mijn vloeibare mensenmasker op te zetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mijn bril niet ophad.
[..]
Doe maar niet.
Ik geef alleen eerlijk de limieten aanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk nu eens in oplossingen ipv problemen. Kaneel is gewoon te veeleisend.
![]()
Ik heb geen probleem met alleen slapen, wel als ik na een aantal nachten iemand naast me weer alleen moet slapenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef Fera het volgende:
Ik slaap liever alleen, ik pik toch altijd het hele dekbed in.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
jup, de enige echtequote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Goed geregeldquote:We gaan uit dat jij al in Gorinchem zitquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
Als je richting Enschede rijdt, kom je eerst langs Amersfoort hoor. Ik zou de laatste zijn die instaptDat beslis ik zelfquote:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Amersfoort is niet ver van Enschede
No never nooit nietquote:TGND mits doordeweeks dus.... anders moet ze werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Welke dame gaat er dan naast mij slapen bij faxie?quote:quote:Op zondag 27 januari 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet een oplossing.
Jij aan mijn ene kant. Muhahaha aan mijn andere kant![]()
![]()
Ik voel mij niet aangesprokenquote:![]()
Ok, toch wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat heb je dan toch? Met muhahaha en mij? Een knappe man en een knappe vrouw. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal matrassen op de grond dan.
[..]
Goed, knappe man dan naast me. Ook goed.
Gooi er genoeg drank in en ik slaap overal.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
Hebben jullie met al dat naast-elkaar-gelig nou niet dat het veeeeeeeeeeeel te warm wordt om nog lekker te kunnen slapen?
(Ik ben zo'n malloot die in de winter met open ramen en een gewoon deken slaapt....)![]()
Ja, daar heb ik nu last van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met alleen slapen, wel als ik na een aantal nachten iemand naast me weer alleen moet slapen
Ik slaap wel ergens in een hoekje, ik ben flexibel.C'est la vie
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gooi er genoeg drank in en ik slaap overal.Echte mannen hier.
Dan moet het bij mij juist -nog- kouder als het even kan....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gooi er genoeg drank in en ik slaap overal.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij onder andere jaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken![]()
Ok, toch wel![]()
Dat zei muhahaha al jaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed geregeld
[..]
We gaan uit dat jij al in Gorinchem zit
[..]
Dat beslis ik zelf
[..]
[..]
No never nooit niet
[..]
TGND mits doordeweeks dus.... anders moet ze werken
[..]
[..]![]()
![]()
Maar dan lig ik niet naast hem, toch? Jij ligt gesandwiched.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat heb je dan toch? Met muhahaha en mij? Een knappe man en een knappe vrouw. Wat wil je nog meer?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oja. En ik drink alleen nog maar wijn. Meer niet.What you forget, you are gonna repeat.
Jij slaapt toch niet? Jij verdwijnt in het duister.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik slaap wel ergens in een hoekje, ik ben flexibel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar we kunnen wel switchen bij behoeftequote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan lig ik niet naast hem, toch? Jij ligt gesandwiched.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij slaapt toch niet? Jij verdwijnt in het duister.
Hangend in je eigen kots?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al eens op de wc wakker gewordenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Volgens mij kwam hij anders over dan hij bedoeld was.quote:
Meestal wel ja, alleen Enschede is nogal ver om opeens te verdwijnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij slaapt toch niet? Jij verdwijnt in het duister.C'est la vie
Of 2 naast elkaar, en 1 erbovenop. De liefdespyramidequote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel switchen bij behoefte![]()
![]()
Ik begrijp je, je weet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij anders over dan hij bedoeld was.C'est la vie
Dat is een mogelijkheid, natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel switchen bij behoefte
Beter komt Rokje dan ook. Die wil ik ook nog eens knuffelen. Zonder per ongeluk haar kont aan te raken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We hebben al genoeg op jouw gestapeld gisterenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of 2 naast elkaar, en 1 erbovenop. De liefdespyramide.
![]()
Die had hem toch rust voorgeschreven ivm slijtage?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker apart reagerenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True alleen ik ben te lam om op alles te gaan reageren.
misschien haal ik het eind van de maand de 100k nog![]()
![]()
Ik het liefst ook maar opeens staat zelfs de kachel op mn slaapkamer aanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
(Ik ben zo'n malloot die in de winter met open ramen en een gewoon deken slaapt....)
Ik ookquote:
quote:
Daar heb ik ook wel een paar flessen van staanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja. En ik drink alleen nog maar wijn. Meer niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon met opzet dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, natuurlijk.
Beter komt Rokje dan ook. Die wil ik ook nog eens knuffelen. Zonder per ongeluk haar kont aan te raken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij wel.quote:
Hm, daar wil ik niet aan denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker apart reageren
misschien haal ik het eind van de maand de 100k nog.
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben al genoeg op jouw gestapeld gisteren.
![]()
Jullie zijn wel zwaar hoor![]()
![]()
Voorspel? Niks van gemerkt!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoete witte?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een paar flessen van staan
Dankzij mijquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik het liefst ook maar opeens staat zelfs de kachel op mn slaapkamer aan
[..]
Ik ook
[..]
[..]
Daar heb ik ook wel een paar flessen van staan![]()
![]()
Dit keer expres natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, natuurlijk.
Beter komt Rokje dan ook. Die wil ik ook nog eens knuffelen. Zonder per ongeluk haar kont aan te raken.
Ze kruipt erbij?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en ik weten daar vast wel een oplossing voor![]()
![]()
Stelletje racisten zijn het ook.quote:C'est la vie
Op hem jaquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en ik weten daar vast wel een oplossing voor_!
Geen idee!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig is er geen twi, dus ook niemand die naar mijn lul grijpt.C'est la vie
ooow ....quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trut.. de volgende keer pak ik je![]()
![]()
![]()
![]()
Hij leert alquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een gag+handboeien gebruiken, anders zijn jouw tieten straks weer blauw
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil geen minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef heloef het volgende:
Gelukkig is er geen twi, dus ook niemand die naar mijn lul grijpt..
![]()
Twi moet komen, anders voel ik me naakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef heloef het volgende:
Gelukkig is er geen twi, dus ook niemand die naar mijn lul grijpt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je dat erg vindt wil ik misschien wel langskomen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef heloef het volgende:
Gelukkig is er geen twi, dus ook niemand die naar mijn lul grijpt.![]()
quote:dat valt toch wel mee
Ja iddquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een gag+handboeien gebruiken, anders zijn jouw tieten straks weer blauwoh dat komt wel goed dan
oooow?quote:![]()
![]()
Er is vast niks mis met je leuter, denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil geen minderwaardigheidscomplex.
C'est la vie
Lokaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat erg vindt wil ik misschien wel langskomen hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat erg vindt wil ik misschien wel langskomen hoor.!
!
!
Vergeleken met jou paardenlul welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is vast niks mis met je leuter, denk ik..
![]()
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat valt toch wel mee
[..]
Ja iddoh dat komt wel goed dan
[..]
oooow?.
![]()
Het gaat hier harder dan ik bij kan houden.
quote:
Same here!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het gaat hier behoorlijk hard inderdaad..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
Is niet leukquote:.
Het regent gaat harder dan ik hebben kan!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
![]()
Ik heb een massage nodig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Twi is wel een gangmaker op al je feesten en partijen natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi moet komen, anders voel ik me naakt.Wacht, wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat erg vindt wil ik misschien wel langskomen hoor.C'est la vie
Not really!!quote:
En waar ze de energie vandaan halen verbaast me!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een massage nodig!!Ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij kost slechts een meier per uur!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi is wel een gangmaker op al je feesten en partijen natuurlijk.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb een massage nodig!!Kom maar. Ik schijn er goed in te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een massage nodig!!Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een massage nodig!!Meh ik ben brak, sorry hupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
Blof heeft daar een nummer over gemaakt.C'est la vie
Lucyquote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar. Ik schijn er goed in te zijn.![]()
![]()
Ik voel soms gewoon een beetje een drang tot het voelen aan penissenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Twi is wel een gangmaker op al je feesten en partijen natuurlijk.
[..]
Wacht, wat?![]()
![]()
Ga maar liggen damesquote:Ik masseer wel
Allemaal elkaar aan elkaar koppelen vraagt schijnbaar om veel postsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really!!
En waar ze de energie vandaan halen verbaast me!.
Zit je al in de auto?quote:Ik ben net letterlijk de trap op gekropen!!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar. Ik schijn er goed in te zijn.
Alles doet me pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi daar.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel soms gewoon een beetje een drang tot het voelen aan penissen
Was ik Lucy maar.quote:
Mooi.... * -Engel- gaat liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga maar liggen damesIk masseer wel
![]()
Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hij kost slechts een meier per uur!C'est la vie
Ouch. Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je al in de auto?
[..]
Ik ben net letterlijk de trap op gekropen!!
Alles doet me pijn
Nee, ik zit in badquote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je al in de auto?
[..]
Ik ben net letterlijk de trap op gekropen!!
Alles doet me pijn![]()
Zou je me dan doen?quote:![]()
Nee wacht dan zou ik jou hard doen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 21:45:34 ]![]()
Ben jij al gekoppeld?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Allemaal elkaar aan elkaar koppelen vraagt schijnbaar om veel posts.
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval mag je de heilige graal wel aanraken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er maar geen mannen aanzitten komt het goed.C'est la vie
Als jij Lucy was of als ik Lucy was?quote:
Kamasutraquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij nietquote:.
Okequote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval mag je de heilige graal wel aanraken.
Als er maar geen mannen aanzitten komt het goed.![]()
![]()
AAN MIJ AAN MIJ AAN MIJquote:C'est la vie
Ohai!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En,. heb je inmiddels al 10 aanbiedingen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel soms gewoon een beetje een drang tot het voelen aan penissenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij was toch al wel gekoppeldquote:?
quote:
Waar doet het pijn?
* Fera pakt massage-olie
Wait, jij bent toch een man?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval mag je de heilige graal wel aanraken.
Als er maar geen mannen aanzitten komt het goed.
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En,. heb je inmiddels al 10 aanbiedingen?
Ik ben te verlegen om het echt te doen![]()
![]()
Allebei goed.quote:
Oh, als je naar Huppel gaat kom je langs mij op he.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar doet het pijn?
* Fera pakt massage-olie![]()
Alsof ze die nog niet had.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
En,. heb je inmiddels al 10 aanbiedingen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meaning?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, als je naar Huppel gaat kom je langs mij op he.
Voornamelijk binnenkant bovenbenenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar doet het pijn?
* Fera pakt massage-olie
Oh?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
GET LOST JIJ!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, als je naar Huppel gaat kom je langs mij op he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voornamelijk binnenkant bovenbenen
[..]
Oh?.
Het kan zijn dat ik soms uitschiet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voornamelijk binnenkant bovenbenen
[..]
Oh?
Denken dat ik haar bedel om aan mijn pener te zitten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die honderden verzoeken die jij gestuurd hebt tellen maar als 1 he
Ik heb haar 1 keer pics gestuurd. Niet zo overdrijven Roy.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet dat ik weet!quote:
Alles wat een beetje op gekoppeld leek is alweer aan iemand anders gekoppeld geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Oké.quote:
Hope you like it rough.
God I hope soquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, een adonis. Ik ben het man-level allang gepasseerd mijn vriend.quote:C'est la vie
Seks is het enige "sportieve" dat ik doequote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook spierpijn ja
met -9 hardlopen
niks geen seks![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Aha, gaat rap hierquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dat ik weet!
Alles wat een beetje op gekoppeld leek is alweer aan iemand anders gekoppeld geloof ik.
Olie genoeg hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook spierpijn ja
met -9 hardlopen
niks geen seks
Ik zal extra klunzig zijn.quote:
Opdringerige types hier toch te over die je daar wel bij willen "helpen" ?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik ben te verlegen om het echt te doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik haar bedel om aan mijn pener te zitten.
Ik heb haar 1 keer pics gestuurd. Niet zo overdrijven Roy.![]()
![]()
Ik doe beidequote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is het enige "sportieve" dat ik doe
DAMN![]()
Ja man, je gaat even je moeder ophalen en als je terugkomt ben je gewoon gepussyblockedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Olie genoeg hoor.
[..]
Ik zal extra klunzig zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man, je gaat even je moeder ophalen en als je terugkomt ben je gewoon gepussyblocked.
Ik volg het niet. En mijn humeur is meh nu![]()
Ik steek een joint op
Oh maar ik heb niet genoeg seksuele frustratie om actief te zoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Opdringerige types hier toch te over die je daar wel bij willen "helpen" ?![]()
Helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man, je gaat even je moeder ophalen en als je terugkomt ben je gewoon gepussyblocked![]()
![]()
![]()
We hebben niets meer gedaan, gisteren moest ik werken, vandaag even langs mijn moeder. Maar we hebben ook geen haast, belangrijker is dat die bank er straks is.quote:![]()
![]()
Met spierpijn valt dat vies tegenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een conditie zal jij wel niet hebben?!![]()
![]()
Ow lekker chillen dan, ik ben misschien maandag weer in Rotterdam, nieuwe storingenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben niets meer gedaan, gisteren moest ik werken, vandaag even langs mijn moeder. Maar we hebben ook geen haast, belangrijker is dat die bank er straks is.. Kan wel weer even binnenhoppen alleen wel korter
.
![]()
Schatje tochquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met spierpijn valt dat vies tegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Shit is going nasty.quote:C'est la vie
Ja, goede hoek genomen enzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mooi groot was hij op die foto. En goede belichting enzo.
Maar dan hoef ik dus nog geen nieuwe te maken.
Alles draait om de juiste hoek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mooi groot was hij op die foto. En goede belichting enzo.C'est la vie
Ik moet van 2 tot 10 werken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow lekker chillen dan, ik ben misschien maandag weer in Rotterdam, nieuwe storingen. Kan wel weer even binnenhoppen alleen wel korter
.
Dus voor die tijd ben ik een soort wervelwind met ochtendhumeur die alles kwijt is en overal op scheld.
![]()
Dat dacht Badr Hari ookquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, goede hoek genomen enzo.
Maar dan hoef ik dus nog geen nieuwe te maken.![]()
![]()
Arme Twiquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet van 2 tot 10 werken.Dus voor die tijd ben ik een soort wervelwind met ochtendhumeur die alles kwijt is en overal op scheld.
![]()
Ah als het niet kan kan het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet van 2 tot 10 werken.Dus voor die tijd ben ik een soort wervelwind met ochtendhumeur die alles kwijt is en overal op scheld.
.
![]()
Als vrouw krijg je er bijna penisnijd van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een pener om jaloers op te zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Momenteel even wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met spierpijn valt dat vies tegen![]()
![]()
*start lachband*quote:C'est la vie
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel weg hoor
Moet er alleen even rekening mee houden.
Paar keer hardlopen/veel bewegen en het is zo weg![]()
![]()
Ja echt waar?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een pener om jaloers op te zijn.![]()
![]()
Morgen ga ik wel weer hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Paar keer hardlopen/veel bewegen en het is zo weg![]()
![]()
Staat wel leuk op je C.V.quote:
"Penistaxateur"C'est la vie
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een pener om jaloers op te zijn.2 out of 3 agree.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw krijg je er bijna penisnijd van.Publiek geheim toch? Lokje was de eerste FOK!ster die mijn pener zag.quote:Goede motivatie wel.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Houd je tijdens het rennen ook het kruiende ijs in de gaten? Voor ubermooie foto's?quote:
Uw woonstede wordt getipt als kanshebber op mooie 2meter+ hoge ophopingen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is stil in huis!!
Ik mis jullie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dan pak ik de auto wel en rij ik ff naar de dijk ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Houd je tijdens het rennen ook het kruiende ijs in de gaten? Voor ubermooie foto's?
Uw woonstede wordt getipt als kanshebber op mooie 2meter+ hoge ophopingen...![]()
Kan je nagaan! Jij hebt ze 1 dag gehad!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef palawan het volgende:
Heb ik in mijn afwezigheid de afgelopen week nog wat sappige roddels gemist?
het was leuk![]()
![]()
Het was gewoon erg gezellig, en jij weet ook wel waaromquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Jij hebt ze 1 dag gehad!![]()
![]()
Ga met z'n alle in 1 groot huis wonen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Jij hebt ze 1 dag gehad!![]()
Je kunt beter vragen wie nietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Oeh vertel me de samenvatting?
Wie hebben er nu weer met elkaar in bed gelegen?![]()
Jij lag nog stiekum onder Huppel dr bed?quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was het zeker!!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was gewoon erg gezellig, en jij weet ook wel waarom
En je hoeft het maar te zeggen en we komen langs!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was het plan van Muahahah ook alquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga met z'n alle in 1 groot huis wonen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gladde vloer in dat huis dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga met z'n alle in 1 groot huis wonen.C'est la vie
Dat gaat me dan weer wat te verquote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga met z'n alle in 1 groot huis wonen.![]()
![]()
sssst....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij lag nog stiekum onder Huppel dr bed?![]()
Ik heb iets gemistquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het plan van Muahahah ook al![]()
![]()
Wanneer komen jullie weer ?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het zeker!!
En je hoeft het maar te zeggen en we komen langs!!![]()
![]()
ik ben voor..... dan kook ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het plan van Muahahah ook al![]()
![]()
En her en der wat "alcohol overdosis voorzieningen" met veel stromend koud water en goede ventilatiequote:
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anytime you want.
En dan gaan we wel Guitar Hero doen![]()
![]()
Zo vaak tochquote:![]()
Muhaha wilde ook een sleutel en viro en jij en_!
As weekend kan ik niet want eind van de maandquote:
Sowiesoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
FUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anytime you want.
En dan gaan we wel Guitar Hero doen
ik wist dat ik wat vergeten was
WAAROM zeiden jullie niets?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: