SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Kroelkip is het![]()
Hm, nee dat was wel een grapjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens, waren jullie serieus over as weekend?. Ik ga echt een weekendje chillen
. Hard nodig
.
![]()
Waarschijnlijk hoef ik niet te werken, nee. Hangt van mijn sollicitaties af.quote:Wat is er dan? Een meet bij jou?quote:
De dag erna ben ik jarig![]()
![]()
Eenschquote:Op zondag 27 januari 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te lang niet gezien, die dame.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* Huppelmuts haalt opgelucht adem!!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, nee dat was wel een grapje. Ik ga echt een weekendje chillen
. Hard nodig
.
Ook ik ben toe aan rust!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb naast Muhahaha geslapen, en dat was niet zo heel spannend.
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De lul!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.C'est la vie
JIJ GAF ME DE RUG KLOOTZAKquote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld..
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts haalt opgelucht adem!!
Ook ik ben toe aan rust!![]()
![]()
![]()
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij heeft me geen enkele keer geknuffeld.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel al
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Daarom smartphones.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Koop dan eens een keer een echte telefoon jonguhquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.![]()
Hij heeft toch 2 kanten?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel alProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En hij kan sowieso al goed masserenDat mag wel herhaald worden, maar dan met een wat nuchtere toestand aan mijn kant
Jammer ditquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde bij Huppel al naast Muhahaha slapen, maar daar sliep Engel al![]()
![]()
1.3 MPquote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koop dan eens een keer een echte telefoon jonguh
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoi pubers![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt nietquote:
WT heeft gewoon nog een oldskool telefoon, als een baas.quote:C'est la vie
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?quote:Jij was er niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toen je sliep heeft hij wel aan je pener gevoeld, dat heb ik nog gezien toen. Helaas fotocamera niet bij de hand voor blackmail purposes.
Alleen Silk was er toen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet, ik weet, maar ik ben zo blij met de patiëncemogelijkheden van mijn brontosaurus 1.7quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kreeg smsjes van WT via Joy haar telefoon. Er klopte niks van en ik snapte er geen klap van.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
WT heeft gewoon nog een oldskool telefoon, als een baas.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aah bah, toch echt wel gorgelen en je bakkus poetsen als je kitstquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt niet. Zeker met het zuurgehalte.
![]()
Had het even gezegd, ik had niks in de gatenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had staan kotsen op het balkon en kroop naast me met die geur om je heen. Was geen pretje. Echt niet![]()
![]()
Oke sorry baasje, volgende keer als ik naast je lig gaan we kroelenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?![]()
.
![]()
Dan poets je het zuur in je tanden. Erg slecht voor je glazuur.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah bah, toch echt wel gorgelen en je bakkus poetsen als je kitst. Zeker met het zuurgehalte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet een oplossing.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klootzak? Raad eens wie er niet meer naast mij mag slapen?
Jij aan mijn ene kant. Muhahaha aan mijn andere kant
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |