Heh; hoe gaat hij die dingen bezorgen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef MineraalWater het volgende:
UHUM klachtwaardige site plaatsing direct van mijn DM naar bob:
Iemand die bij mij op de opleiding zit heeft een site gemaakt. Verkoopt hij chinees spul op. ten eerste de site ziet er helemaal NIET uit. Ten tweede, Hij verkoopt SCOOTERS. Kerel is pas 17/18 jaar.
http://e-movement.nl/index.php?
gewoon veilig en snel BETAALEN
http://e-movement.nl/modu(...)f8e3eab6c2a58e7d.jpg
Idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Tof programma dat wel, Jeremy Wade is een baas.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef drumstickNL het volgende:
ONZ / Input voor grap #10 Bert de grootste troll van 2013
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[Upd] FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef shaderon het volgende:
The shotbow network. tering wat een server zeg. 10000 slots. en nu 1815 mensen online
Die poste ik 15 topic geleden al!!!!!!!!111quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://bangwithfriends.com/
nou nou bedankt voor de invite aldie
january 27th is oud?quote:
altijd als ik speel smokkel ik spullen van high sec naar lowsecquote:
Hoe denk je dat ik die spullen ben kwijt geraakt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[b]Haha ja totdat je in een bubble vliegt.[/b]
Ben ook al lang gestopt met EVE. Je moet gewoon met andere spelen, actief zijn in een corp/alliance om het meeste uit het spel te halen. En dat heeft mij eigenlijk nooit erg aangetrokken. Kost teveel moeite voor wat je er voor terug krijgt.
okay soz je kon m niet openenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef drumstickNL het volgende:
suggesties voor dit stukje gitaarspel?
ja misschien moet je het geluid vervangen door iets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef drumstickNL het volgende:
edit:
suggesties voor dit stukje gitaarspel?
ah is er weer een nieuw seizoen voor de nieuwe avatar (niet de blauwe)?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef drumstickNL het volgende:
ga je server eens fiksen boii; dunno ik kijk uit naar GoT
Ik volg nu ook cartoons, die nieuwe avatar ( niet de blauwe ) en tron uprising
oja en spartacus (geen cartoon)
legend of korra; volledig seizoen andere avatarquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah is er weer een nieuw seizoen voor de nieuwe avatar (niet de blauwe)?
ja die ja, die heb ik allang gezienquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
legend of korra; volledig seizoen andere avatar
zit nu op season 2 te wachten
trouwens, jij speelde toch ook gitaar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja misschien moet je het geluid vervangen door iets anders
waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef drumstickNL het volgende:
kan hij niet zien he; die alerts staan nu uit
ah ja maar nee ik speel haast niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
trouwens, jij speelde toch ook gitaar?beter kunnen = filmpje uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |