Koninginnedag is de viering van de verjaardag van de koningin. Hoe kan dat vieren op de daadwerkelijke verjaardag nergens op slaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat het nu koningdag wordt op 27 april..
Echt he, ik heb zn geboorte datum namelijk..quote:
ssst bobber is gek op dat soort dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef -Datdus- het volgende:
WTTTFf.... woonnet is echt debiel. Ik vraag mijn pw op. Staat er "Er is geen email adres bekend, het standaard wachtwoord is je geboorte datum in dd/mm/yyyy". Dus je hoeft alleen maar mijn nummer en geboorte datum te weten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ssst bobber is gek op dat soort dingen.
-edit- te laat.![]()
jh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb wel een txt. bestand met namen van jullie + achternaam
Bij gebrek aan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb wel een txt. bestand met namen van jullie + achternaam
Jepquote:
je kan op facebook zoeken, skillsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:33 schreef Ame_thyst het volgende:
whywaarom wil je namen weten van mensen op een onlineforum
Jij bent een van de lastige, ik weet je naam niet eensquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou spill die details over mij dan maar
Johan van Hogevliet-Hearsmalen de IIIquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij bent een van de lastige, ik weet je naam niet eens
Zoon van Annie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Johan van Hogevliet-Hearsmalen de III
dafuckquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef TJV het volgende:
Ach, die bobbernaut denkt dat hij alles weet maar ik heb alle AIVD-rapporten van jullie. Wisten jullie dat de gemiddelde teennagel van de MCSC'ers 3.2cm lang is?
pagiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
5 euro (meen ik) voor degene die Berends achternaam geeft
har har. Niet die van mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef TJV het volgende:
Ach, die bobbernaut denkt dat hij alles weet maar ik heb alle AIVD-rapporten van jullie. Wisten jullie dat de gemiddelde teennagel van de MCSC'ers 3.2cm lang is?
Die is al zo oud, ze hebben ook wel leuke van Harry Potter en die van Titanic 3d was ook wel goedquote:
Dat ligt er aan wat er na de if komt om eerlijk te zijn. De zin zoals die nu staat is gewoon correct.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef shaderon het volgende:
groepje vmbo'ers start een t-shirt bedrijfje staat op facebook. Alleen een beetje jammer dat de engelse tekst die erop staat verkeerd isStaat er : Nobody smile if - moet natuurlijk smiles zijn. Fail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |