SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef TJV het volgende:
Wut. Ik heb een tijdje geleden een brief gestuurd naar het Ministerie van Infrastructuur en Milieu waarin ik in een soort wanhoopspoging heb uitgelegd dat de vrachtafhandeling op Schiphol finaal naar de klote gaat. Alle bedrijven gaan failliet of worden overgenomen en de prijzen zijn zo laag dat de kwaliteit kut is. Ik dacht dus gewoon een briefje te sturen om eens te peilen wat ze er daar van vinden, krijg ik net een mailtje van het ministerie van EZ dat ik een brief kan verwachten met daarin de vraag of ik een keer langs wil komen om het e.e.a. wat uitgebreider uit te kunnen leggen.
3 vragen; sinds wanneer werken ze op zondag, sinds wanneer lezen ze ingezonden brieven en sinds wanneer luisteren ze naar een studentje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef TJV het volgende:
Wut. Ik heb een tijdje geleden een brief gestuurd naar het Ministerie van Infrastructuur en Milieu waarin ik in een soort wanhoopspoging heb uitgelegd dat de vrachtafhandeling op Schiphol finaal naar de klote gaat. Alle bedrijven gaan failliet of worden overgenomen en de prijzen zijn zo laag dat de kwaliteit kut is. Ik dacht dus gewoon een briefje te sturen om eens te peilen wat ze er daar van vinden, krijg ik net een mailtje van het ministerie van EZ dat ik een brief kan verwachten met daarin de vraag of ik een keer langs wil komen om het e.e.a. wat uitgebreider uit te kunnen leggen.
3 vragen; sinds wanneer werken ze op zondag, sinds wanneer lezen ze ingezonden brieven en sinds wanneer luisteren ze naar een studentje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOM KOM MEETEN DAN IN AGGA!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dat doe ik alquote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze gaan je bruut verkrachten jonge.
Ga je echt in pak?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef TJV het volgende:
Kut, moet ik mijn pak naar de stomerij brengen.
Kom daarna ijsje etenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef TJV het volgende:
Dunno. Eerst maar eens een afspraak maken. Misschien dat ik mijn pa wel meeneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |