SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pfff eindelijk es geen kaap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Van je hoge hakken?quote:Bizar welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, dat komt omdat de ouders niet meer weten wat opvoeden uberhaupt inhoudt. Stond laatst een onderzoek online welke associaties ouders het liefst bij het gedrag van hun kind hadden.
Komen dingen als "zelfstandig" , " creatief" , "initiatiefrijk", "vernieuwend" uit.
Dingen als "gehoorzaam", "ijverig", "bescheiden" stonden heeeeelemaal onderaan.
(En het ging om kids van 2-6...)
Al zou ik gehoorzaam niet willen kiezen.. maar eerder voor respect en normen en waarden gaan
eerlijkheid enzo. Dat staat bij mij wel erg hoog![]()
![]()
Spannend!!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan weet ik of ik onder het mes moet.Ja en dat gehoorzame wilden ze vooral bij andermans kinderen zien ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, dat komt omdat de ouders niet meer weten wat opvoeden uberhaupt inhoudt. Stond laatst een onderzoek online welke associaties ouders het liefst bij het gedrag van hun kind hadden.
Komen dingen als "zelfstandig" , " creatief" , "initiatiefrijk", "vernieuwend" uit.
Dingen als "gehoorzaam", "ijverig", "bescheiden" stonden heeeeelemaal onderaan.
(En het ging om kids van 2-6...)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Onder anderequote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van je hoge hakken?
[..]
Bizar wel
Al zou ik gehoorzaam niet willen kiezen.. maar eerder voor respect en normen en waarden gaan
eerlijkheid enzo. Dat staat bij mij wel erg hoog![]()
Al heb ik daar niet echt veel op gelopen gisterenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarbij zijn kinderen initiatiefrijk en creatief van zich zelf en dat zelfstandige komt ook wel ... dus wel raar onderzoek![]()
![]()
Hoofdstuk 25?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Al heb ik daar niet echt veel op gelopen gisteren![]()
![]()
Die stonden ook onderin....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Bizar wel
eerlijkheid enzo. Dat staat bij mij wel erg hoog
Oow trouwens: danku voor de laars-review: ze werden bijzonder gewaardeerd en ehm de dank was dan ook uitbundig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Opvoeden. Daar wil ik me dus in gaan verdiepen in mijn nieuwe studie, want er lopen teveel kutkinderen rond
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja maar als ouders dat tegengaan door bijvoorbeeld overdreven beschermend te zijn dan gaat het helemaal mis met de zelfstandigheid!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Daarbij zijn kinderen initiatiefrijk en creatief van zich zelf en dat zelfstandige komt ook wel ... dus wel raar onderzoekIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoiets jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je loopt dan vooral tegen jezelf te spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willem II thuis, altijd lastig.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
De conclusie van de onderzoeker was dat de huidige generatie ouders vooral naar het hier-en-nu kijkt, en niet naar waar hun kinderen in hun leven "naartoe moeten"quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Daarbij zijn kinderen initiatiefrijk en creatief van zich zelf en dat zelfstandige komt ook wel ... dus wel raar onderzoekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, een duidelijk waardeoordeel!quote:
Kutkinderen zijn niks anders dan een afgeleide van kutouders. Beter focus je daar op.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opvoeden. Daar wil ik me dus in gaan verdiepen in mijn nieuwe studie, want er lopen teveel kutkinderen rond
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik ga hondeneigenaren leren hun hond op te voeden. Ook broodnodig soms.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmz spierpijn van een zweep??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Helaas was dat niet mogelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus hoe beter je bent, hoe moeilijker de wedstrijd is.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je loopt dan vooral tegen jezelf te spelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die stonden ook onderin....
Oow trouwens: danku voor de laars-review: ze werden bijzonder gewaardeerd en ehm de dank was dan ook uitbundig! Geweldig en natuurlijk graag gedaan
Daar is toch ook zo'n faalprogramma van.. over kinderen die niks mogenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar als ouders dat tegengaan door bijvoorbeeld overdreven beschermend te zijn dan gaat het helemaal mis met de zelfstandigheid!![]()
![]()
Ik wil eigenlijk niet naar details vragen maar ik ben fukkin nieuwsgierigquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 19:20:41 ]![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kutkinderen zijn niks anders dan een afgeleide van kutouders. Beter focus je daar op.Ja, kloptquote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga hondeneigenaren leren hun hond op te voeden. Ook broodnodig soms.Wacht, wat? Was Vin bij zn ouders?quote:
Gewoon net als in Amerika.... School in lopen en afknallenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opvoeden. Daar wil ik me dus in gaan verdiepen in mijn nieuwe studie, want er lopen teveel kutkinderen rondDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, ik heb het hoofdstuk niet gelezenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht, wat? Was Vin bij zn ouders?.
![]()
Voetbal op een raar geschreven manier denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik google en kan niks vinden, wat is een voebbel?![]()
Nee. De ouders.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon net als in Amerika.... School in lopen en afknallen
Maar een wees van kinderen maken maakt het er niet beter op. Geloof me.What you forget, you are gonna repeat.
Heeft ze je ook niet verteld waar het over ging?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hoofdstuk niet gelezen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet naar details vragen maar ik ben fukkin nieuwsgierig![]()
Nee, maar zie jij Vin al voor je als een Dominante stoere man die een vrouw met een zweep bewerkt? Ik niet namelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wacht, wat? Was Vin bij zn ouders?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat dacht ik eerst ook.... in het fries ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voetbal op een raar geschreven manier denk ik.![]()
![]()
Voor mijn eigen veiligheid ga ik het niet nader specificerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik google en kan niks vinden, wat is een voebbel?
Wellicht, de wijze opvoeden va kinderen vloeit m.i. voort uit de normen en waarden die de ouders er op na houden. Als die basis niet in orde is, dan heft het weinig nut om ze de kunst van het opvoeden aan te leren.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nou, opzich..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, maar zie jij Vin al voor je als een Dominante stoere man die een vrouw met een zweep bewerkt? Ik niet namelijk
Ik denk dat 'ie dat best kan.What you forget, you are gonna repeat.
Niet tot in de details nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ze je ook niet verteld waar het over ging?Ik mezelf ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, maar zie jij Vin al voor je als een Dominante stoere man die een vrouw met een zweep bewerkt? Ik niet namelijkZoiets jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook.... in het fries ofzo![]()
![]()
Zeer zeker waarquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gewoon awesome, en heb dan ook awesome kinderen![]()
![]()
Hij weigert het hoofdstuk ook te lezenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, opzich..
Ik denk dat 'ie dat best kan.
Daaromquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet tot in de details nee.
[..]
Ik mezelf ook niet
[..]
Zoiets ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja iedereen wel, ik zie mijn vent het ook niet doen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, opzich..
Ik denk dat 'ie dat best kan.![]()
![]()
Ach in Engeland is een verkrachter vrijgesproken omdat het zijn opvoeding (moslim) was dat vrouwen waardeloos zijn en hij dus geen kennis van de Engelse normen en waarden hadquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, de wijze opvoeden va kinderen vloeit m.i. voort uit de normen en waarden die de ouders er op na houden. Als die basis niet in orde is, dan heft het weinig nut om ze de kunst van het opvoeden aan te leren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Pedagogiek, draait om de algehele opvoeding. Daaronder valt ook het aanpakken van ouders en ze te leren hoe ze met kinderen moeten omgaan. Precies wat jij zegt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, de wijze opvoeden va kinderen vloeit m.i. voort uit de normen en waarden die de ouders er op na houden. Als die basis niet in orde is, dan heft het weinig nut om ze de kunst van het opvoeden aan te leren.What you forget, you are gonna repeat.
Ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid ga ik het niet nader specificeren![]()
![]()
True that!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gewoon awesome, en heb dan ook awesome kinderenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet perse... Mijn oom en tante zijn echt geweldig als persoon, hun kinderen zijn echt zwaar kut. Ze kunnen het niet overbrengen, of zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kutkinderen zijn niks anders dan een afgeleide van kutouders. Beter focus je daar op.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik moet zeggen dat het naspelen van 50 Shades tot nu toe nog niet ehm, momenten heeft opgeleverd waarvan we zeiden: vernieuwend en stukken beter dan het voorgaande...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soms kunnen mensen je verbazen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, maar zie jij Vin al voor je als een Dominante stoere man die een vrouw met een zweep bewerkt? Ik niet namelijk![]()
Graagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
50 shades nodig hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef fietsie het volgende:
Ik moet zeggen dat het naspelen van 50 Shades tot nu toe nog niet ehm, momenten heeft opgeleverd waarvan we zeiden: vernieuwend en stukken beter dan het voorgaande...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo had ik nooit gedacht dat jij graag iets in je billetjes ontving.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je moet ook niet naspelenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef fietsie het volgende:
Ik moet zeggen dat het naspelen van 50 Shades tot nu toe nog niet ehm, momenten heeft opgeleverd waarvan we zeiden: vernieuwend en stukken beter dan het voorgaande...
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien moet ie dan toch een start maken met een baan, zakelijk succes, een appartementje en een mooi ingericht speelkamertjequote:
Niemand kan jou toch weigerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo had ik nooit gedacht dat jij graag iets in je billetjes ontving.![]()
Waar staat dat? Je kunt ook gewoon besluiten eens te kijken of het wat is...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan doen ze het schijnbaar prima als oom en tante en niet goed als ouder. Geen zaken die elkaar uitsluiten wat mij betreft.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Samzz het volgende:
Niet perse... Mijn oom en tante zijn echt geweldig als persoon, hun kinderen zijn echt zwaar kut. Ze kunnen het niet overbrengen, of zo.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat wist ik daarom niks gezegdquote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd dan, de zwepen lagen in de la van het donkerbruine dressoir.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee duh, niet in letterlijke zin.... de concepten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik snap de motivatie wel. Al gaat vrijspraak wel heel erg veel te verquote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach in Engeland is een verkrachter vrijgesproken omdat het zijn opvoeding (moslim) was dat vrouwen waardeloos zijn en hij dus geen kennis van de Engelse normen en waarden had.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geïnspireerd zijn door of het naspelen van, is toch wel echt een mega verschilquote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die het van de daken af schreeuwt dat je hoofdstuk 25 wilt doen
Maar dan klopt je argument dus niet altijd. Dat is wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doen ze het schijnbaar prima als oom en tante en niet goed als ouder. Geen zaken die elkaar uitsluiten wat mij betreft.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja ik ga ook een religie verzinnen met rare normen en waarden.....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de motivatie wel. Al gaat vrijspraak wel heel erg veel te ver.
Blijkbaar kan je er een eind mee komen....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zie jou het al lezen, met rode wangetjes en een grote glimlach om je mond.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja ik moet ook maar eens opnieuw beginnen aan dat boek
alleen zo geen tijd ervoorIk voelde me vereerd.quote:
Voelt toch speciaal, als je zo iemand zijn eerste bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, oke. Maar zo kwam het wel over op mijquote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geïnspireerd zijn door of het naspelen van, is toch wel echt een mega verschil.
![]()
Alsof dat nieuws is.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik ga ook een religie verzinnen met rare normen en waarden.....
Blijkbaar kan je er een eind mee komen....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weleens vastgebonden en geblinddoekt geweest?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die het van de daken af schreeuwt dat je hoofdstuk 25 wilt doen
Enige toevoeging vanuit het boek is dat zij ook nog eens muziek van iPod moet luisteren en dus ook niets hoort.
Ik weet nog hoe gek ik werd van alleen vastgebonden en geblinddoekt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was al begonnen, ik vond het alleen niet boeiendquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jou het al lezen, met rode wangetjes en een grote glimlach om je mond.
[..]
Ik voelde me vereerd.
Voelt toch speciaal, als je zo iemand zijn eerste bent.
Maar ik moet doorlezen blijkbaar![]()
![]()
Ik kreeg er vooral drang door een R8 te gaan kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja ik moet ook maar eens opnieuw beginnen aan dat boek
alleen zo geen tijd ervoor
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weleens vastgebonden en geblinddoekt geweest?
Enige toevoeging vanuit het boek is dat zij ook nog eens muziek van iPod moet luisteren en dus ook niets hoort.
Ik weet nog hoe gek ik werd van alleen vastgebonden en geblinddoekt![]()
![]()
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze met plezier even gebruikt hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil weeeer....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn dus mensen die dat dus -echt- niet kunnen ondergaan. Die volkomen flippen!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe gek ik werd van alleen vastgebonden en geblinddoektProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja nou uhm dat was mn eerste hyperventilatie-orgasmequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geblinddoekt niet nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt![]()
![]()
Toen ik Kushiel's Legacy las (veel vrouw op vrouw seks, veel SM) waren er toch wel wat hete scènes.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, ik vond het alleen niet boeiend
Maar ik moet doorlezen blijkbaar
Ik denk niet dat ik daarvan ga flippenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die dat dus -echt- niet kunnen ondergaan. Die volkomen flippen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie het causale verband niet tussen een prima persoon zijn en een prima ouder zijn. Het gegeven dat je oom en tante prima personen zijn, maakt ze daarmee niet automatisch geschikt als ouder.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Samzz het volgende:
Maar dan klopt je argument dus niet altijd. Dat is wat ik wil zeggen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Jij bent Rayne Degre?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm dat was mn eerste hyperventilatie-orgasmeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm dat was mn eerste hyperventilatie-orgasmeAan de ene kant lijkt me dat dus wel echt enorm opwindend maarja
anderzijds ... dus![]()
Schat zodra je mij vastgebonden hebt en een zweep in je handen komt er een shitload aan woede bij je naar boven hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie?quote:
Ik snap jequote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorAan de ene kant lijkt me dat dus wel echt enorm opwindend maarja
anderzijds ... dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezien het feit dat je de blinddoek en het vastbinden al eens met plezier hebt ondergaan is een goede sensuele toevoeing vast alleen meer feest.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daarvan ga flippenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Belangrijkst is dat je iig heeeeeeeel veel vertrouwen hebt in de ander.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorAan de ene kant lijkt me dat dus wel echt enorm opwindend maarja
anderzijds ... dusProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat zodra je mij vastgebonden hebt en een zweep in je handen komt er een shitload aan woede bij je naar boven hoor![]()
Ik heb geen DMquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat verklaart meerquote:
Verdomme nu wel DM en ik opende en mn zoon zit naast me
[b]AirwiN schreef [/b]
Vastgebonden en geblinddoekt is wel
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh ik heb daar nooit zo'n moeite mee geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Belangrijkst is dat je iig heeeeeeeel veel vertrouwen hebt in de ander.![]()
![]()
Alsof je zoon nooit porno kijkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nu wel DM en ik opende en mn zoon zit naast meEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nu wel DM en ik opende en mn zoon zit naast me![]()
![]()
Iig niet samen met zn moederquote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je zoon nooit porno kijkt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij zegt o.a. dit:quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het causale verband niet tussen een prima persoon zijn en een prima ouder zijn. Het gegeven dat je oom en tante prima personen zijn, maakt ze daarmee niet automatisch geschikt als ouder.De normen en waarden van m'n oom en tante zijn meer dan prima. Ze kunnen het alleen niet overbrengen of zo. Dus het is niet per se waar dat kutkinderen van ouders komen die niet sociaal geaccepteerde normen en waarden hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, de wijze opvoeden va kinderen vloeit m.i. voort uit de normen en waarden die de ouders er op na houden. Als die basis niet in orde is, dan heft het weinig nut om ze de kunst van het opvoeden aan te leren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan kan het heel fijn zijn....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik heb daar nooit zo'n moeite mee geloof ikProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bwehehehequote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nu wel DM en ik opende en mn zoon zit naast me![]()
![]()
Goede normen en waarden zijn belangrijk. Ik wilde daarmee niet veronderstellen dat dat de enige voorwaarde is tot succes.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Samzz het volgende:
De normen en waarden van m'n oom en tante zijn meer dan prima. Ze kunnen het alleen niet overbrengen of zo. Dus het is niet per se waar dat kutkinderen van ouders komen die niet sociaal geaccepteerde normen en waarden hebben.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Er zit een meisje met glazige poppenogen en een eeuwige glimlach tegenover me. Creepy as fuck.
Living dolls, helemaal inquote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
Er zit een meisje met glazige poppenogen en een eeuwige glimlach tegenover me. Creepy as fuck..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee.quote:
Ik kijk geen porno. Eerlijk waar
Denk dat de kern (zoals ook in het beok wel een beetje doorschemert) moet zitten in het diepere verlangen om genot te geven en genot te ontvangen, zonder daarbij grenzen te trekken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog niet daarin de juiste persoon getroffen geloof ik
Dat is iets wat je natuurllijk nooit zomaar met iedereen kunt hebben, en wat zelfs niet eens parallel aan "relatiegevoelens" hoeft te lopen.
Want het vereist behoorlijke investeringen, ook in onzekerheden en grenzen....
Grenzen die een partner soms anders heeft liggen (hier iig wel)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zelf doen is veel leuker jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk geen porno. Eerlijk waar![]()
Even een doek over de spiegel gooien....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
Er zit een meisje met glazige poppenogen en een eeuwige glimlach tegenover me. Creepy as fuck.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het maar ingewikkeldquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk dat de kern (zoals ook in het beok wel een beetje doorschemert) moet zitten in het diepere verlangen om genot te geven en genot te ontvangen, zonder daarbij grenzen te trekken.
Dat is iets wat je natuurllijk nooit zomaar met iedereen kunt hebben, en wat zelfs niet eens parallel aan "relatiegevoelens" hoeft te lopen.
Want het vereist behoorlijke investeringen, ook in onzekerheden en grenzen....
Ik hoef echt niet bont en blauw geslagen te worden hoor![]()
Ik vertrouw geen mensen die altijd glimlachen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het maar ingewikkeld
Ik hoef echt niet bont en blauw geslagen te worden hoor
Jij bepaald hoe ver je wil gaan he.![]()
Euhw het draait nie om het bont en blauw..quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet bont en blauw geslagen te worden hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah ik ook niet hoor!!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet bont en blauw geslagen te worden hoor
Maar ja, ik krijg al een blauwe plek als je verkeerd naar mij kijkt dus dat bont en blauw gebeurt toch wel
[b]AirwiN schreef [/b]
bepaaltquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet.
Jij bepaald hoe ver je wil gaan he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Glimlachen is niet mijn ding.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even een doek over de spiegel gooien....
Ik soms.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk geen porno. Eerlijk waar
Ik heb der geen kaas van gegeten johquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet.
Jij bepaald hoe ver je wil gaan he.
/leek![]()
Ik wil wel je eerste zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb der geen kaas van gegeten joh
/leek![]()
Ik ben dominant, maar met respect
Nu heb ik zin in tostiquote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/leek.
![]()
Nee klopt, jij maakt je eigen pornoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk geen porno. Eerlijk waar![]()
![]()
Toch een aparte man dan, als hij maar soms kijkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar jij bent man. Jij mag dat.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel je eerste zijn![]()
Ik ben dominant, maar met respect![]()
![]()
Met wat bondage en een blinddoek zijn er genoeg dingen om te doen zonder dat daar pijn aan te pas komt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/leek![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lag je nu maar hier vastgebonden en had ik maar een zweep in mijn handen_!
OE!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel je eerste zijn![]()
Ik ben dominant, maar met respect
DUDE!!quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee klopt, je maakt je eigen porno
Wacht. Hoe weet jij dat?!En als jij stop zegt, stop ik. Echt waarquote:
Vertelde je op de meet bij huppelquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
Wacht. Hoe weet jij dat?!
[..]
En als jij stop zegt, stop ik. Echt waar![]()
![]()
Ik heb gisteren echt een topavond gehadquote:![]()
Heb in tijden niet meer zo gelachen, dank je daarvoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga het weekend denk ik maar eens met een seksvrije avond afsluiten....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rust is ook belangrijkquote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ga het weekend denk ik maar eens met een seksvrije avond afsluiten....![]()
![]()
Of een pannekoek met kaasquote:en spek en stroop
![]()
Voor je het weet zijn er smeerseltjes enzow nodig om vellen eraan te voorkomen...quote:
.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik mijn eigen porno maak?Nu al vergeten?
![]()
Het praat ook zelden terugquote:
Was dat voor, tijdens of na de wasbak?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Omnomnomquote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of een pannekoek met kaasen spek en stroop
![]()
![]()
.
![]()
quote:quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na de wasbak?What you forget, you are gonna repeat.
Gut was de wasbak ook al nodig??quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na de wasbak?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na de wasbak?![]()
![]()
Voor de wasbakquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na de wasbak?![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt een topavond gehad![]()
Heb in tijden niet meer zo gelachen, dank je daarvoor![]()
bier was te lekker![]()
Dat heb ik net ook echt wel enorm gedaanquote:![]()
Ik knap nu nog uit elkaar
Als het maar gesmaakt heeftquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook echt wel enorm gedaan![]()
Ik knap nu nog uit elkaar![]()
![]()
Oh, ik wil nog meerquote:
Het is dat het niet past, maar anders
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Thats what she saidquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wil nog meer
Het is dat het niet past, maar anders
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Voor morgenochtend als ontbijt?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wil nog meer
Het is dat het niet past, maar anders![]()
![]()
Het binden zelf is ook leuk om te doen, maar -alleen- als de gebondene het -echt- leuk en lekker vind... geen twijfelaar....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik
Alhoewel... het best spannend om te zien is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohaiquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vastbinden lijkt me ook nog wel wat...
Is echt leuk om te doen hoor, voor zowel binder als gebondenequote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vastbinden lijkt me ook nog wel wat...
quote:
That's what she saidquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wil nog meer
Het is dat het niet past, maar anders![]()
![]()
Misschien moeten we maar eens datenquote:
Dat dus. Ik zou het niet leuk vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het binden zelf is ook leuk om te doen, maar -alleen- als de gebondene het -echt- leuk en lekker vind... geen twijfelaar....Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vastbinden lijkt me ook nog wel wat...14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat durf ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens daten![]()
![]()
Ik zou niet willen vastbinden, ben veel te onderdanig in bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn mensen genoeg die dat andersom zien, dat maakt het leukquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nee dat bedoel ik ook, vastgebonden wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben van slag![]()
![]()
Waarom niet?quote:Ik bijt niet
Tenzij jij dat wil
Ik wil jou wel vastbindenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Vorige keer dat ik dat probeerde bij een vrouw stribbelde ze heel veel tegenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Vastbinden lijkt me ook nog wel wat...![]()
![]()
De 7de?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgende keer het eerst even bespreken voor je haar vastbindt?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat probeerde bij een vrouw stribbelde ze heel veel tegenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beter africhten.. en straffenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat probeerde bij een vrouw stribbelde ze heel veel tegen![]()
Brb, even taxi spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Inruilen voor een onderdanig typequote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat probeerde bij een vrouw stribbelde ze heel veel tegen
14 SHADES OF GREY
Voortaan eerst drogerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat probeerde bij een vrouw stribbelde ze heel veel tegenDit account is niet meer in gebruik.![]()
CASSIS MET GHB!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je te veel doet dan doen ze helemaal niets meer en daar is ook niets aanquote:
14 SHADES OF GREY
Dus volgende keer moet ik haar eerst van straat afplukken met casis + GHB en daarna vragen of ze het oke vindt om vast gebonden te worden?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgende keer het eerst even bespreken voor je haar vastbindt?Dat moet je aan haar ouders vertellen, niet aan mijquote:![]()
Of alleen vrouwen van de fiets aftrekken die net zijn weggereden bij een bondagestudio.....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dus volgende keer moet ik haar eerst van straat afplukken met casis + GHB en daarna vragen of ze het oke vindt om vast gebonden te worden?
[..]
Dat moet je aan haar ouders vertellen, niet aan mijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb ze liever jongquote:Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of alleen vrouwen van de fiets aftrekken die net zijn weggereden bij een bondagestudio.....![]()
![]()
Jongen meisjes 18+ kunnen ook aan BDSM doen enige zacht dwangquote:14 SHADES OF GREY
Let op mijn woorden: het is een hele ervaring als je voor het eerst een xbox360 aanzet. Iets wat je niet vaak meemaakt onder die steen van jequote:Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even scherm wisselen en XBOX aansluiten![]()
![]()
Tssss vrouwen worden verfijnder naarmate hun levenservaring toeneemt....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whehehequote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: het is een hele ervaring als je voor het eerst een xbox360 aanzet. Iets wat je niet vaak meemaakt onder die steen van jeO haiquote:![]()
![]()
Mompelt iets over: dichter bij de nul, zit strakker om je lulquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongen meisjes 18+ kunnen ook aan BDSM doen enige zacht dwang
Je had het moeten zien aankomen, we hebben het over mijquote:![]()
![]()
Ik ben nog wild en ongeremd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tssss vrouwen worden verfijnder naarmate hun levenservaring toeneemt....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sorry Martijn is verbodenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mompelt iets over: dichter bij de nul, zit strakker om je lul
14 SHADES OF GREY
Waarom durf je niet met mij te daten?quote:
Sjah jij legt aanbiedingen om al genietend nieuwe dingen te ervaren ook struktureel naast je neerquote:
Durf ik wel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom durf je niet met mij te daten?![]()
![]()
Wie zegt dat ik geen nieuwe dingen ervaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah jij legt aanbiedingen om al genietend nieuwe dingen te ervaren ook struktureel naast je neerA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig maar. Ik was al bangquote:![]()
Daten dan?
uhquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was al bang![]()
Daten dan?Oke
![]()
![]()
Volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome
ik had meer bier moeten halen![]()
![]()
maar er waren kinderen bij las ik?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome
ik had meer bier moeten halen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
De jongste was erquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar er waren kinderen bij las ik?Dank jequote:![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt voor het eerst in een paar maanden dat ik een nieuwe meme zie.quote:
C'est la vie
Inderdaad! Belachelijk!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer helemaal niet![]()
DM!What you forget, you are gonna repeat.
En daarna kan je nog altijd zeggen niemand zei dat het niet mocht, etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is pas verboden als je op heterdaad wordt betrapt. Tot die tijd ben je onschuldig14 SHADES OF GREY
mooi tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is echt voor het eerst in een paar maanden dat ik een nieuwe meme zie.
quote:
14 SHADES OF GREY
whehehehequote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna kan je nog altijd zeggen niemand zei dat het niet mocht, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
wheheheheOf je kan een vader vragen met puberdochter om haar onderdanig op te voeden en dan als 16 aan jouw zorg over te dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
godverdomme![]()
Op zo'n ander forum reageert niemand op een vraag van mij
Dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je kan een vader vragen met puberdochter om haar onderdanig op te voeden en dan als 16 aan jouw zorg over te dragen![]()
![]()
Wat gaat er toch in dat hoofd van je om, echt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je kan een vader vragen met puberdochter om haar onderdanig op te voeden en dan als 16 aan jouw zorg over te dragenC'est la vie
Jij begon je ook al een beetje zorgen te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat gaat er toch in dat hoofd van je om, echt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme![]()
Op zo'n ander forum reageert niemand op een vraag van mij
Dat wisselt met de minuut, dat kan ik echt niet bijhouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat gaat er toch in dat hoofd van je om, echt.Echt niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht14 SHADES OF GREY
zelfdequote:
Inderdaadquote:En ik kan hem niet op FOK! stellen omdat niemand er wat vanaf weet (hockeyding ditdat
)
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga weer in bed liggen, voel me nog niet 100%
![]()
Rustig aan.![]()
Sterktequote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga weer in bed liggen, voel me nog niet 100%
![]()
![]()
![]()
Max is de hong van hups.. Koen is mijn zoontjequote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zelfde
[..]
InderdaadEn ik kan hem niet op FOK! stellen omdat niemand er wat vanaf weet (hockeyding ditdat
)
Dat is niet hetzelfde
Als jij morgen faalt voor je tentamen weet ik waarom![]()
![]()
Dat zei ze gisteravond ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Oude TFT-monitoren. Stomme VGA-aansluiting
. Moet ik eerst een verloopstukje zoeken
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Max is de hong van hups.. Koen is mijn zoontje
Dat is niet hetzelfde
Als jij morgen faalt voor je tentamen weet ik waarom
Nee dat niet, meer hoe hij er op kwam.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij begon je ook al een beetje zorgen te maken?
The human mind, never stops to fascinate.C'est la vie
Succes morgenquote:
14 SHADES OF GREY
Damn nu zijn er al 2 lui om een beetje zorgen over te hebben....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer hoe hij er op kwam.
The human mind, never stops to fascinate.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik denk dat hij nog wel een update moet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: het is een hele ervaring als je voor het eerst een xbox360 aanzet. Iets wat je niet vaak meemaakt onder die steen van je![]()
![]()
Dat je een verlengstukje nodig had?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog wel een update moet doen
PC beneden heeft nu alleen geen beeld![]()
![]()
en daarom moest ik lachenquote:
dat ze gagde op vga aansluitingenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je een verlengstukje nodig had?
Maar je hebt dus een jong-gebruikte niet-voor-de-volle-mep XBox op de kop getikt?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
's avonds hoop ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje
Heb examen om half 7 godverdomme
Zorgen om mij? Hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn nu zijn er al 2 lui om een beetje zorgen over te hebben....14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
PC beneden heeft nu alleen geen beeld![]()
![]()
ja s'avondsquote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
's avonds hoop ik
[..]
Zorgen om mij? Hoezo?Maar van half 7 tot half 10 tentamen vind ik echt niet normaal
6 atten en we praten verderquote:
Jup.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een jong-gebruikte niet-voor-de-volle-mep XBox op de kop getikt?Kan nergens zo'n verloopstukje vindenquote:. Dan morgen maar even halen
![]()
![]()
Damn dat is wel kut inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja s'avondsMaar van half 7 tot half 10 tentamen vind ik echt niet normaal
[..]
6 atten en we praten verder14 SHADES OF GREY
Er zat een los dingetje bijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Kan nergens zo'n verloopstukje vinden. Dan morgen maar even halen
Weet alleen niet hoe het heet.
Of bedoel je dat niet?![]()
En ik eet normaal altijd zo rond 7 uur, maar nu dus niet, dus stressquote:![]()
grapje
Dat is RGB naar Scartquote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zat een los dingetje bijWeet alleen niet hoe het heet.
Of bedoel je dat niet?![]()
Tentamen in 25 minuten maken en dan gaan etenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En ik eet normaal altijd zo rond 7 uur, maar nu dus niet, dus stress![]()
grapje
14 SHADES OF GREY
6 biertjes van 11% atten.. Hmm...
Geen geld voor sorry.
Tevens heul nie lekker om dit bier te atten.Rustig aan.![]()
moet minimaal 1 uur blijven zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tentamen in 25 minuten maken en dan gaan eten
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
6 biertjes van 11% atten.. Hmm...
Geen geld voor sorry.
Tevens heul nie lekker om dit bier te atten.
Ik doelde op het verloopstukje voor de pc beneden. Die moet van DVI -> VGA, ik heb alleen VGA -> DVI.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zat een los dingetje bijWeet alleen niet hoe het heet.
Of bedoel je dat niet?
Heb nog niet in die tas gekeken.
![]()
Tsja dan moet je wat anders verzinnen, wat voor een tentamen is het eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moet minimaal 1 uur blijven zitten14 SHADES OF GREY
Dat is een verloopstuk voor de tvquote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok?
Ja weet ik veelSluit die dingen nooit aan
Wat hij nodig heeft is vga naar dvi om xbox op een monitor aan te sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok hou maar opquote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op het verloopstukje voor de pc beneden. Die moet van DVI -> VGA, ik heb alleen VGA -> DVI.
Heb nog niet in die tas gekeken.
Snap er niks van![]()
![]()
accountingquote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja dan moet je wat anders verzinnen, wat voor een tentamen is het eigenlijk?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is een verloopstuk voor de tv
Wat hij nodig heeft is vga naar dvi om xbox op een monitor aan te sluitenNee, XBOX aansluiten lukt denkt ik wel. Maar beneden bij de pc heb ik DVI kabel, en die moet naar VGASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, kan gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok hou maar op
Snap er niks van![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is een verloopstuk voor de tv
Wat hij nodig heeft is vga naar dvi om xbox op een monitor aan te sluitenNu ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die zit er niet bij![]()
![]()
kopen kopen koopavondquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, XBOX aansluiten lukt denkt ik wel. Maar beneden bij de pc heb ik DVI kabel, en die moet naar VGA
Jij liever dan ikquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, XBOX aansluiten lukt denkt ik wel. Maar beneden bij de pc heb ik DVI kabel, en die moet naar VGA![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: