Net zoiets als jouw posts over Ajax - Feyenoord?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Even database'je aanleggen, dat wordt lachen van de week.
Dan stellen we ons toch gewoon in op HMF mode. Negeren voor het leven.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Nee dat heeft vele factoren. Eerst het hele gezeik met de kaartverkoop. Het is ook 1 op 1 verkoop waardoor (in principe) alleen seizoenskaart houders kunnen gaan (uiteindelijk ook club card houders). Vele mensen kunnen misschien niet op en neer omdat het ene late wedstrijd is waardoor mensen niet meer naar huis kunnen. En nog veel meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen weinig volk. Blijkbaar spreekt Feyenoord weinig mensen wat aan.
Lukt jullie goed:quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan stellen we ons toch gewoon in op HMF mode. Negeren voor het leven.
Deze opmerking zorgde ervoor dat ik hier weer terugkwamquote:
Was je weg dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze opmerking zorgde ervoor dat ik hier weer terugkwam.
Maar meestal lopen bekerwedstrijden toch anders dan competite wedstrijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Knotsgek? De kakkies denken dat er iets te halen valt maar flikkeren kei hard op hun lange neus. Heb je ze gezien vanmiddag? Is gewoon Heracles niveau. Al maakt PSV dat niet zoveel uit, helaas.
Jij behoort tot de weinige realistische PSV supporters (Lange_Lans, Geo4kant)?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar meestal lopen bekerwedstrijden toch anders dan competite wedstrijden
Dj_Day-Vquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij behoort tot de weinige realistische PSV supporters (Lange_Lans, Geo4kant)?
Ik heb het toch over dan. Nadenken kakkie.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lukt jullie goed:
[..]
Deze opmerking zorgde ervoor dat ik hier weer terugkwam.
watquote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Zij kunnen er ook niks aan doen dat PSV de beste is.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat het zo isquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volgende week PSV - ADO, walkover lijkt me.
Lukt jullie nu al niet terwijl jullie winnaar van het weekend zijn. Laat staan als jullie wederom onderuit gaan tegen team HMF.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het toch over dan. Nadenken kakkie.
Dat denkt PSV ook. Dus wordt een nipte 1/ 2-0.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volgende week PSV - ADO, walkover lijkt me. Daarna even drie clubs uit de top 6.
Dan zit Feyenoord in de halve finale KNVB beker!!! HOE GENIAAAALquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lukt jullie nu al niet terwijl jullie winnaar van het weekend zijn. Laat staan als jullie wederom onderuit gaan tegen team HMF.
Inderdaad, staan een stuk hoger op de ranglijst en kunnen het genoeg ploegen moeilijk maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
ADO is heel anders dan PEC.
PSV kan niet nipt winnen. Is met grote cijfers of niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat denkt PSV ook. Dus wordt een nipte 1/ 2-0.
Ik schat PEC wat hoger in dan ADO, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad, staan een stuk hoger op de ranglijst en kunnen het genoeg ploegen moeilijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |