SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
2x stappenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus nog 90 euro over
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dan heb je pechquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op de computer
maar NHL is alleen xbox of Ps3
Omdat het zo lekker isquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Kinder chocolade zo fucking lekker?
![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb je pech
[..]
Omdat het zo lekker is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wij kunnen niet zo makkelijk gratis drankjes regelen hequote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?
Waar ga je stappen dan??? Dure discotheken?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?
Waar ga je stappen dan??? Dure discotheken?quote:ik bedoelde 3x stappenquote:sorry voor de verwarring
Dit dus! Eerst gezellig met een groepje wat drinken bij iemand thuisquote:
En dan richting kroeg of whatever
Ben altijd maar 20 euro kwijt.... maar goed ik drink bier![]()
![]()
JAAAAAAAA.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou de laatste tijd gaat het hier ook wel wat moeizaamquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij kunnen niet zo makkelijk gratis drankjes regelen he
behalve als we in paddy Murphy's zijnDan gaat het wat makkelijker
![]()
![]()
Ik heb redelijk gezond gegeten vandaag. Ik ben trots op mezelf.
Gebakken aardappelen met een groenteburger als avondeten.
4 boterhammen tussen de middag.
Cornflakes als ontbijt. Nu volhouden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik drink fris en waterquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus! Eerst gezellig met een groepje wat drinken bij iemand thuis
Ben altijd maar 20 euro kwijt.... maar goed ik drink bier
Kun je nagaan hoe goedkoop ik uit ben![]()
![]()
Ja, echt hequote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en alle soorten zijn lekker
Gewoon zo simpel klein reepjeGenieten
.
Sowieso is thuis indrinken kostenbesparendquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik bedoelde 3x stappensorry voor de verwarring
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus! Eerst gezellig met een groepje wat drinken bij iemand thuis
Ben altijd maar 20 euro kwijt.... maar goed ik drink bier.
Whehehe, ja, en je bent vrouw. Dat scheelt ook nog.
![]()
Groenteburgerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cornflakes als ontbijt. Nu volhouden.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daarom kroegquote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
entree, garderobe, vervoer, 2 euro minimaal per consumptie.
Zit je zo aan 45 euro hoor.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
fris is ook niet goedkoopquote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik drink fris en water
Kun je nagaan hoe goedkoop ik uit ben
Tenzij je water uit de kraan drinkt![]()
![]()
Jajajajaja dat is waarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso is thuis indrinken kostenbesparend
[..]
Precies.
Whehehe, ja, en je bent vrouw. Dat scheelt ook nog.
![]()
![]()
Ik geef geloof ik 10 euro max. uit aan een uitgaansavond?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fris niet, maar het water is gewoon gratis ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
fris is ook niet goedkoop
Tenzij je water uit de kraan drinkt![]()
Jij toch wel met je sexy moobsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij kunnen niet zo makkelijk gratis drankjes regelen he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan kun je garderobe en entree weg laten.quote:
Als ik dan een avondje flink los ga met vrienden kom ik nog wel aan dat bedrag.![]()
Go Kaneel!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gezondigd dit weekend met avondeten. Pizza, friet en broodjes kroket. En een zak chips. Wel gezond ontbeten en geluncht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
entree: 5
garderobe: 1
Toilet a 50ct: 1
Drank: 20
Kapsalon: 5Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Go Kaneel!
Ik heb gezondigd dit weekend met avondeten. Pizza, friet en broodjes kroket. En een zak chips. Wel gezond ontbeten en geluncht.
Al je vrienden drinken water?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben per rondje 7 euro kwijt(1 bier en 1 wijn)
Ieder 3 rondjes ongeveer..... dus 21 euro
Dan nog ergens snacken 4 euro... dus ik loog... 25 euro
Vervoer merk ik niet van chipkaart![]()
![]()
Oh ik wel iets meerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik geef geloof ik 10 euro max. uit aan een uitgaansavond?![]()
Wij moeten nog bedenken waar we heen gaan in Amsterdam he![]()
Sowieso even naar The Old Sailor
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Entree; 2 euro.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf
Kapsalon: 5
Joint: 2,50
2x Redbull; 5,00What you forget, you are gonna repeat.
Gaan we naar Amsterdam?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik wel iets meer![]()
Sowieso even naar The Old Sailor![]()
als je dan aan de bar iemand aftrekt ben je gewoon gratis wezen stappenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Entree; 2 euro.
Joint: 2,50
2x Redbull; 5,00
Ik betaal voor entree, toilet en garderobe 7 euroquote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wtf
Kapsalon: 5
En anders ga ik naar een kroeg met vrij entree![]()
![]()
Bezig met afvallen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cornflakes als ontbijt. Nu volhouden.![]()
Gelijk maar flink gezondigd, dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Go Kaneel!
Mij een beetje jaloers maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Echt hequote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef Samzz het volgende:
Laten betalen voor het toilet... Echt karig.
Dan pis ik nog liever voor de deur.![]()
Ja, jij kent het in A'dam toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik wel iets meer![]()
Sowieso even naar The Old Sailor
Als het maar geen hardcore, hardstyle, trance of slager tent is vind ik alles best.What you forget, you are gonna repeat.
Als je met "we" ik en TGND bedoelt dan Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga weer een nieuwe poging wagen. Ik moet en zal dat vet kwijtraken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
The Old Sailor is leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik wel iets meer![]()
Sowieso even naar The Old Sailor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
fixedquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt he
Dan pis ik nog liever tegen de bar.
Daar hou ik niet van!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij kent het in A'dam toch?
Als het maar geen hardcore, hardstyle, trance of slager tent is vind ik alles best.
Kroegen zijn veel gezelliger
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ik dacht dat er een meet was ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met "we" ik en TGND bedoelt dan Ja![]()
En Woody'squote:
En het feest van Joop
En Knallen bij Richard
En....
En....
En....
Kan nog wel even doorgaan denk ik![]()
![]()
of die chick naast mequote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat vind die knapperd achter de bar misschien nog wel leuk ook
Helemaal goed!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van!!
Kroegen zijn veel gezelliger
Qua calorieën valt het misschien nog mee, want verder weinig gehad. Morgen weer met een schone lei.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk maar flink gezondigd, dus.
Mij een beetje jaloers maken.
Huppel, zullen we een trio met een hoer op de wallen doen?
als je tegen de bar pistquote:
bij jou die barman, bij mij de barvrouw
Ahquote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je tegen de bar pist
bij jou die barman, bij mij de barvrouw![]()
![]()
The Old Sailor. Een kroeg op de Wallen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond de dames daar niet zo mooi hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was altijd wel jaloers op het uitzicht van The Old Sailor ja.
Die ene avond bij jou was er een leukere dame.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ach soquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Old Sailor. Een kroeg op de Wallen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
en dan met je tong de resterende sneeuw oplikkenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel even naar buiten nu
Er waren wel meer leuke damesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond de dames daar niet zo mooi hoor.
Die ene avond bij jou was er een leukere dame.![]()
Oe tempting!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huppel, zullen we een trio met een hoer op de wallen doen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sneeuw is weg hier geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan met je tong de resterende sneeuw oplikken![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Het meest hou ik gewoon van Ierse Pubs
Maar geen The Old Sailorquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of gewoon naar Düsseldorf. Heb je een vrouw voor 20 euro![]()
mag ik meedoen?quote:
Waar je eerst HG anti-schimmelspray in moet spuiten zeker?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of gewoon naar Düsseldorf. Heb je een vrouw voor 20 euro
Ik heb ze niet geproefd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn smaak natuurlijk.![]()
Of gewoon een vrouw versierenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of gewoon naar Düsseldorf. Heb je een vrouw voor 20 euro.
Geen idee. Maar zo zien ze er iig niet uitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar je eerst HG anti-schimmelspray in moet spuiten zeker?![]()
![]()
Yeaaaaah.Goed voetbalweekend.
Ik ook niet. Nu ik terugdenk, was er de eerste meet natuurlijk ook een leuke vrouw bij jou.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
True.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk beter zijn, maar is niet voor iedereen weggelegd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens heen denk ik
Paddy Murphy's Rotterdam
Dan is het toch geen trio meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik pasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook toen waren er meerderequote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu ik terugdenk, was er de eerste meet natuurlijk ook een leuke vrouw bij jou.![]()
Ik ben hier erg blij mee. Plekje 7 weer terug.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond vorig weekend anders een stuk beter.
Op zeker!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut
Jij vond het daar toch ook leuk
Ook gewoon taart eten in de kroeg![]()
Met een HUGE mes door de kroeg lopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zeg niks over Feyenoord.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat die altijd verliezen. Paupers uit Venlo
Slijmjurk dat je ook bent hequote:Ik zie net dat NEC 2 spelers erbij heeft. Europees voetbal wordt ineens weer een mogelijkheid.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben hier erg blij mee. Plekje 7 weer terug.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ze kende je nog niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zeker!!
Met een HUGE mes door de kroeg lopen![]()
0-0!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
We gaan dan gewoon nergens anders heenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zeker!!
Met een HUGE mes door de kroeg lopenWe blijven daar, daar kan je roken
En daar raak jij niet kwijt
Hihihi
Zal ik weer taart maken dan? Een SEX-taart![]()
![]()
Is goed!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan dan gewoon nergens anders heenWe blijven daar, daar kan je roken
En daar raak jij niet kwijt
Hihihi
Zal ik weer taart maken dan? Een SEX-taart
Als er dan ALTIJD iemand met mij mee gaat roken!!
[b]AirwiN schreef [/b]
3 sterrenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is gewoon zo Kaneel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slijmjurk dat je ook bent he
[..]
Ik zie net dat NEC 2 spelers erbij heeft. Europees voetbal wordt ineens weer een mogelijkheid.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slijmjurk dat je ook bent he
[..]
Ik zie net dat NEC 2 spelers erbij heeft. Europees voetbal wordt ineens weer een mogelijkheid.
Dan heb jij het excelsiorstadion zeker nog nooit gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat stadion ook. Dat valt van ellende bijna uitelkaar
Uiteraardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed!!
Als er dan ALTIJD iemand met mij mee gaat roken!!
Het was te grappigquote:
En dan gaat ze de laatste 2 stukken taart nog weggeven aan mensen in de kroegZo schattig was dat
![]()
![]()
Niets kan op tegen de koelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij het excelsiorstadion zeker nog nooit gezien?![]()
![]()
Mijn papa nam mij wel eens mee naar Excelsiorquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan heb jij het excelsiorstadion zeker nog nooit gezien?![]()
En tevens:
Sparta is DE club van Rotterdam
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo in het verleden blijven hangen![]()
![]()
Whahaha ja die wilden eerst niet he!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Het was te grappig
En dan gaat ze de laatste 2 stukken taart nog weggeven aan mensen in de kroegZo schattig was dat
Ik heb moeten aandringen dat ze die taart moesten opeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ajax heeft geen sterren joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
sssstttt over voetbal met sterren enzo![]()
Succesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ssssst !!!!
Pfff ik ga mij naar buiten wagen.... leuk een trekkende hond die moet plassen![]()
![]()
En NU ga jij die taart op eten! Is zooooooooooooooooooo lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja die wilden eerst niet he!!
Ik heb moeten aandringen dat ze die taart moesten opeten![]()
![]()
Als het er voor zorgt dat het bij de tegenstander dun door de broek loopt is het goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Oud, maar blijft leuk![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 kampioenschappen= 3 sterren.![]()
![]()
Is dit een hint?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens wil ik best naar een meet in de Randstad ergens, als ik maar ergens kan pitten.
Stiekem moest ik wel lachenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Enige goeie aan Vitesse.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien kan je bij Joof pitten op de bank?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens wil ik best naar een meet in de Randstad ergens, als ik maar ergens kan pitten.
![]()
Want dat had je tot nu toe niet bij meets in de Randstad?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gorinchem is toch geen randstad?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want dat had je tot nu toe niet bij meets in de Randstad?![]()
Jawel, nog netquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een hint voor wie?quote:
Nee, meer in de zin van dat het anders geen nut heeft om daarheen te gaan als ik "vroeg" de trein weer terug moet.![]()
Vast welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien kan je bij Joof pitten op de bank?.
Ik heb nog nooit een meet gehad in de Randstadquote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want dat had je tot nu toe niet bij meets in de Randstad?.
Oh crapquote:![]()
![]()
Mijn bed is gereserveerd voor knappe vrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een hint voor wie?
Nee, meer in de zin van dat het anders geen nut heeft om daarheen te gaan als ik "vroeg" de trein weer terug moet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeh. Haiquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bed is gereserveerd voor knappe vrouwen.
Moet Joof ook wel meegaanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik heb nog nooit een meet gehad in de Randstad.
Anders is het zo lullig
Ik zeg Paddy Murphy's![]()
![]()
Zal ik de pleepot eens schoonmaken met jouw vergeten tandenborstelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik heb nog nooit een meet gehad in de Randstad.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bed is gereserveerd voor knappe vrouwen.![]()
"vergeten"quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de pleepot eens schoonmaken met jouw vergeten tandenborstel![]()
Ik ben blij dat ze weg zijn!!quote:
Die etters hadden het er al over dat ze volgend weekend weer hierheen komen!!![]()
Maar het was echt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet Joof ook wel meegaanAnders is het zo lullig
Ik zeg Paddy Murphy's.
Ik vind het prima.
Zie mijn editquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de pleepot eens schoonmaken met jouw vergeten tandenborstel
En je doet maar, koop ik wel een nieuwe![]()
![]()
He is sneak-moving-in!!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de pleepot eens schoonmaken met jouw vergeten tandenborstel
Net als zn lenzenvloeistof enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard.quote:
Wat jij boos kijken naar mijquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik vind het prima.
[..]
Zie mijn edit
En je doet maar, koop ik wel een nieuwe
Ja erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik vind het prima.
[..]
Zie mijn edit
En je doet maar, koop ik wel een nieuwe![]()
![]()
Hij probeerde ook al sneaky mn sleutels te jatten!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ie "per ongeluk" bij de gemeente ingeschreven.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehequote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ie "per ongeluk" bij de gemeente ingeschreven.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was pas om 11 uur terug uit het altijd bruisende Staphorst.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze weg zijn!!
Die etters hadden het er al over dat ze volgend weekend weer hierheen komen!!![]()
Maar het was echt![]()
Helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij probeerde ook al sneaky mn sleutels te jatten!Ik had bier voor je gehaald, dus ik had ze nog in mijn jaszak zitten
![]()
![]()
Ik bedank.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bed is gereserveerd voor knappe vrouwen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Wij reden pas rond uur of 11 weg uit Hoorn, gingen hier nog door tot 5 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was pas om 11 uur terug uit het altijd bruisende Staphorst.
Wel!!quote:
Ik was mijn sleutels kwijt en die had jij in je jas zitten nog omdat je vrijdag boodschappen had gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
En kap met dat ge-editquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal nietIk had bier voor je gehaald, dus ik had ze nog in mijn jaszak zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langzamerhand al mijn spullen "vergeten".Haha!quote:![]()
Jullie hebben gewoon een relatie zonder de stempelquote:![]()
Zodra die met een nieuw naambordje voor de brievenbus komt zou ik me toch zorgen gaan maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij probeerde ook al sneaky mn sleutels te jatten!![]()
Hier gaat iets mis!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Haha!![]()
Jullie hebben gewoon een relatie zonder de stempel
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, inderdaad, omdat ik boodschappen had gedaan. Krat moest ik met 2 handen vasthouden, want er lag nog meer zooi op. Dus ik deed de deur open en de sleutel weer in mijn zak om verder te lopenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wij reden pas rond uur of 11 weg uit Hoorn, gingen hier nog door tot 5 ofzo
[..]
Wel!!
Ik was mijn sleutels kwijt en die had jij in je jas zitten nog omdat je vrijdag boodschappen had gedaan![]()
![]()
Dan pas?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra die met een nieuw naambordje voor de brievenbus komt zou ik me toch zorgen gaan maken.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik kan ook wel met Buurmeisje in jouw bed.quote:
En als ik er zaterdag niet om had gevraagd had ik net een WhatsApp gezien waarin stond: mijn gel, tandnenborstel en lenzenspul staan nog bij jou maar dat geeft niet want ik heb jouw sleutels nog in mijn zak!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, omdat ik boodschappen had gedaan. Krat moest ik met 2 handen vasthouden, want er lag nog meer zooi op. Dus ik deed de deur open en de sleutel weer in mijn zak om verder te lopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen hè?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra die met een nieuw naambordje voor de brievenbus komt zou ik me toch zorgen gaan maken.![]()
![]()
Aww yiss!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met Buurmeisje in jouw bed.
quote:Can you feel the looooove tonight.
I would like to see you tryquote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen hè?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel, Vinieee & de kidsquote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dat gewoon doen hè?![]()
Mijn bank ligt erg comfortabel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met Buurmeisje in jouw bed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heulemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ik er zaterdag niet om had gevraagd had ik net een WhatsApp gezien waarin stond: mijn gel, tandnenborstel en lenzenspul staan nog bij jou maar dat geeft niet want ik heb jouw sleutels nog in mijn zak!![]()
![]()
Jij maakt het nog ergerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Krijg jij de elektrische deken, die hebben wij niet nodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bank ligt erg comfortabel.
Royco!! Klootzak!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet. Beneden is het lekker warm.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg jij de elektrische deken, die hebben wij niet nodig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klinkt als een TeleKids programma!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik gun jullie gewoon al het goeds.quote:
Een astra station, vouwwagen, 2,3 kinderen en een labrador.
Lekker burgerlijk![]()
![]()
Ik heb eindelijk weer een beetje mn oude figuur terug!! No way dat ik dat ga verzieken door nog 1 of 2 poepfabrieken te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gun jullie gewoon al het goeds.
Lekker burgerlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Vergeet de vinexwijk niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker burgerlijkC'est la vie
Hier op het station is het koud.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beneden is het lekker warm.
Ik dacht dat er een trio in bespreking wasquote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg jij de elektrische deken, die hebben wij niet nodig.
Maar jou alleen is ook goed
Ik las vibrator.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker burgerlijkLag je nou maar in mijn bed he?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Arm eenderde kindquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk
Die heeft ze vast alquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vibrator.
[..]
Lag je nou maar in mijn bed he?![]()
Dat vindt er één wat minder leuk, vrees ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een trio in bespreking was
Maar jou alleen is ook goedA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ruik pannekoeken![]()
Dat betekent dat ik zo lekker ga etennnn![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las vibrator.
[..]
Lag je nou maar in mijn bed he?
Guitaar kan dat niet waarderen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vindt er één wat minder leuk, vrees ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke, kwartet dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vindt er één wat minder leuk, vrees ik.
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, eten![]()
PANNEKOEKEEEEENNNN!!!!!![]()
Oh ja, das waar.quote:C'est la vie
Een trio met jou en Buuf? Wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guitaar kan dat niet waarderen?
Waarom zie ik dit voor me?quote:![]()
Je bedoelt Kaneel die Gitaar doet, en jij en buum gezellig aan een kopje thee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee wat voor relatie jullie hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een trio met jou en Buuf? Wat denk je zelf?Te makkelijk om hier een opmerking over te maken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat hij staat te juichen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een trio met jou en Buuf? Wat denk je zelf?C'est la vie
Niet zo vrij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor relatie jullie hebben.
[..]
Te makkelijk om hier een opmerking over te maken.
Gelukkig.
Misschien als PSV die dag kampioen wordt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, het zal me een worst wezen.quote:Zo, die wacht dan lang.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als PSV die dag kampioen wordt.C'est la vie
Wie staat er ook alweer bovenaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, het zal me een worst wezen.
[..]
Zo, die wacht dan lang.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarmee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie verloor er vorig week van Zwolle?quote:C'est la vie
En toch bovenaan staanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie verloor er vorig week van Zwolle?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie verloor er vorig week van Zwolle?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooierdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas wel ja...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welkom in de Eredivisie.quote:C'est la vie
Ik wil lekker op bed gaan liggen met mn boek maar dat kan niet want ik moet straks mn ouders nog even ophalen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had -toch- even vanaf de McHoorn langs moeten rijden, om dat ook eens te ervarenquote:
(al hadden jullie dan forever een beeld van mij gehad wat niet geheel ehm, representatief was....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Schrap je bed toch, en maak je er bank van?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil lekker op bed gaan liggen met mn boek maar dat kan niet want ik moet straks mn ouders nog even ophalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat hadden we al, dus zou geen verschil uitmakenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had -toch- even vanaf de McHoorn langs moeten rijden, om dat ook eens te ervaren
(al hadden jullie dan forever een beeld van mij gehad wat niet geheel ehm, representatief was....)![]()
![]()
Troost je!!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had -toch- even vanaf de McHoorn langs moeten rijden, om dat ook eens te ervaren
(al hadden jullie dan forever een beeld van mij gehad wat niet geheel ehm, representatief was....)
Na mensen die hun broek omlaag trekken, alles onderkotsen, agressief achter blijven in een park enz is eigenlijk niemand nog representatief van een meet vertrokken
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee het was -echt- heel erg... heb mijn auto vanmorgen zelfs moeten schoonmaken....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat hadden we al, dus zou geen verschil uitmakenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik heb zojuist naar The Africa Cup of Nations gekeken omdatZuid Afrika
moest spelen.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schrap je bed toch, en maak je er bank van?
Ik wil gewoon even lezen en dan slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag ik jou iets vragen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef sararaats het volgende:
ik heb zojuist naar The Africa Cup of Nations gekeken omdatZuid Afrika
moest spelen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is dan wel heel erg jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee het was -echt- heel erg... heb mijn auto vanmorgen zelfs moeten schoonmaken....![]()
![]()
Hmzja daar had een volkomen onder de bagger zittende kerel in een met staal-malienkolder-versterkt oranje doorwerkpak wat niet meer reflecteerde door de hoeveelheid bagger weinig erger aan gemaakt.....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je!!
Na mensen die hun broek omlaag trekken, alles onderkotsen, agressief achter blijven in een park enz is eigenlijk niemand nog representatief van een meet vertrokkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan had LoLa je niet eens binnen gelaten denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmzja daar had een volkomen onder de bagger zittende kerel in een met staal-malienkolder-versterkt oranje doorwerkpak wat niet meer reflecteerde door de hoeveelheid bagger weinig erger aan gemaakt.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Op een gegeven moment stond ik met de kettingzaag in mijn handen op de bodem van de sloot... boom viel en ijs hield het niet.. en dan gewoon doorwerken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie werd gewelddadig de grond in getrapt door Vitesse? Twee keer?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie verloor er vorig week van Zwolle?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ook datquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had LoLa je niet eens binnen gelaten denk ik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Had hij mooi in het tuinhuisje in de voortuin kunnen gaan zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had LoLa je niet eens binnen gelaten denk ik![]()
Nee, ik vraag me af waarom je altijd met een one-liner het topic in komt en dan eigenlijk niet meer reageert.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk? ga je me vragen of ik geschift ben?
Voor mij is dat de reden om je 9 van de 10 keer te negeren namelijk en dat vind ik ergens wel lullig van mezelf naar jou toe maar dat is dus niet zo bedoelt
[b]AirwiN schreef [/b]
Het stuk over de A7 van de afsluitdijk naar mijn huis was overigens -doodeng-Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik werd net gebeld door een van de LoLakidsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had hij mooi in het tuinhuisje in de voortuin kunnen gaan zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Of die weer binnen terecht konden, na een nachtje in dat tuinhuisje?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door een van de LoLakidsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door een van de LoLakids!
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door een van de LoLakids![]()
![]()
![]()
omdat ik nog ergens anders postquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom je altijd met een one-liner het topic in komt en dan eigenlijk niet meer reageert.
Voor mij is dat de reden om je 9 van de 10 keer te negeren namelijk en dat vind ik ergens wel lullig van mezelf naar jou toe maar dat is dus niet zo bedoelt
Werewolf
Ik had cadeautje voor ze en 1 van de 2 was uit logeren dus die kreeg zn cadeautje vandaag pas. Ging hij mij bellen om me te bedankenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of die weer binnen terecht konden, na een nachtje in dat tuinhuisje?![]()
Zo lief!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Prima, doen er wel meer!quote:
Maar dan snap je hopelijk een beetje waarom ik (en volgens mij wel meer hier) jou negeer (negeren)
[b]AirwiN schreef [/b]
Was jullie rit terug trouwens wel beetje te doen? Ik reed bewust R'dam -> DenHaag en dan de A7 om zo veel mogelijk de dooi te gebruiken.....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had cadeautje voor ze en 1 van de 2 was uit logeren dus die kreeg zn cadeautje vandaag pas. Ging hij mij bellen om me te bedanken![]()
Zo lief!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik lag heerlijk op de achterbank met mn boekquote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was jullie rit terug trouwens wel beetje te doen? Ik reed bewust R'dam -> DenHaag en dan de A7 om zo veel mogelijk de dooi te gebruiken.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vond dat hij dat wel eventjes moest doen jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had cadeautje voor ze en 1 van de 2 was uit logeren dus die kreeg zn cadeautje vandaag pas. Ging hij mij bellen om me te bedanken![]()
Zo lief!!![]()
![]()
En verder verloren we niet, boeiend.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie werd gewelddadig de grond in getrapt door Vitesse? Twee keer?C'est la vie
yepquote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima, doen er wel meer!
Maar dan snap je hopelijk een beetje waarom ik (en volgens mij wel meer hier) jou negeer (negeren)Werewolf
Altijd goed, een beetje ouderwets opvoedenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond dat hij dat wel eventjes moest doen ja(veel ouders hebben zelf da besef al nieeens meer....)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En ik vind Charlotte een veel mooiere naamquote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond dat hij dat wel eventjes moest doen ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Zolang we maar niet van NEC verliezen. Anders durf ik hier niet meer te komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie werd gewelddadig de grond in getrapt door Vitesse? Twee keer?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben niet ouderwetsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd goed, een beetje ouderwets opvoeden(veel ouders hebben zelf da besef al nieeens meer....)
![]()
Mijn schoonzus heet Charlotte dus das heel verwarrendquote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik vind Charlotte een veel mooiere naam![]()
![]()
Dat zeg ik niet; de klemtoon lag op " opvoeden " dus " ouderwets opvoeden " als in: de uitstervende kunde van het opvoeden....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Willem II dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we maar niet van NEC verliezen. Anders durf ik hier niet meer te komen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sigaren? Blikje of kistje?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus hij denkt nu dat ie een cadeautje van tante Charlotte heeft gehad ipv van mijquote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet ouderwets![]()
[..]
Mijn schoonzus heet Charlotte dus das heel verwarrend
[b]AirwiN schreef [/b]
Vond Hups dat ook?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja ... meer gewoon opvoeden.. ik vind er weinig ouderwets aanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet; de klemtoon lag op " opvoeden " dus " ouderwets opvoeden " als in: de uitstervende kunde van het opvoeden....
Tegenwoordig hebben die etters weinig manieren meer ....![]()
![]()
Alsof ik bij Vin thuis benquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah jij hebt duidelijk ook een goede pan-koeken-moederquote:
Nee hij weet nu dat jij het wasquote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij denkt nu dat ie een cadeautje van tante Charlotte heeft gehad ipv van mij![]()
![]()
het ging even over voetbal dus ik dacht: ik post het even.
ik ben niet de beroerdste maar op dit moment kan ik wel veel hebben.
de pijn in m'n neus is niet te harden maar moet wachten tot woensdag.Werewolf
quote:![]()
Ik heb vet spierpijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er woensdag dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef sararaats het volgende:
het ging even over voetbal dus ik dacht: ik post het even.
ik ben niet de beroerdste maar op dit moment kan ik wel veel hebben.
de pijn in m'n neus is niet te harden maar moet wachten tot woensdag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Vaderquote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah jij hebt duidelijk ook een goede pan-koeken-moeder
Uhuh, dat komt omdat de ouders niet meer weten wat opvoeden uberhaupt inhoudt. Stond laatst een onderzoek online welke associaties ouders het liefst bij het gedrag van hun kind hadden.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ... meer gewoon opvoeden.. ik vind er weinig ouderwets aan
Tegenwoordig hebben die etters weinig manieren meer ....
Komen dingen als "zelfstandig" , " creatief" , "initiatiefrijk", "vernieuwend" uit.
Dingen als "gehoorzaam", "ijverig", "bescheiden" stonden heeeeelemaal onderaan.
(En het ging om kids van 2-6...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |