Zo zielig zijn Feyenoorders toch niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was
Neej hoor, het zijn skatjusssssquote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo zielig zijn Feyenoorders toch niet?
natuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo zielig zijn Feyenoorders toch niet?
Galatasarayquote:Galatasaray chairman Ünal Aysal revealed today that Galatasaray debts had been reduced by over $100 million.
Aysal told members attending the September Galatasaray board meeting that debt increases had halted for the first time in over a decade.
Aysal said, "For the first time in the last 12 years debt has stopped spiraling out of control and is being reduced. Our debt has decreased from $315 million to $207 million.
"As a Galatasaray supporter I'm delighted with having reduced debts by such a significant amount.
"We project debt to reduce even further in the future and will be taking measures to ensure our financial policies continue to be implemented."
"Galatasaray has showcased itself as one of the best examples of debt management in Turkey over the past one and a half year.
"We pay our debts on time and are reducing the amount we owe. We have been making smart investments, the money we have been spending has given us a higher return and brought us successes as a club.
"We have a strict budget management policy, we are in the process of cutting our wage bill and general outgoing costs, we will start seeing the results of these measures soon, however, we are still only at the beginning of the road."
Ik vind het vergeljkbaar met verwijzingen naar de bombardementen etc. Slaat nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef Saind het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n probleem met vuurwerkgeluiden.
Maar dat ben ik.
Het is beide een extreem gebrek aan creativiteit, maar kan mij om beide niet druk maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het vergeljkbaar met verwijzingen naar de bombardementen etc. Slaat nergens op.
Lintworm nummer 20, maar wel lekkerquote:
Datzelfde brentford die in de finale zit?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De FA cup zit elk jaar vol verrassingen mede door de B ploegen, maar wat is er dit jaar aan de hand![]()
[ afbeelding ]
van de league cup?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Datzelfde brentford die in de finale zit?
Dat is Bradford.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Datzelfde brentford die in de finale zit?
lopen daar nog talenten rond?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg e als er duizenden klasses zijn in het engelse voetbal.
Voor die kleinere ploegen zijn dat de wedstrijden van het jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De FA cup zit elk jaar vol verrassingen mede door de B ploegen, maar wat is er dit jaar aan de hand![]()
[ afbeelding ]
demouge gaat naar rodaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
E
[..]
En of. Er lopen daar gewoon grootheden als Demouge op het derde niveau rond.
geen idee, eet alleen sate en bamiquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die deegballen met vlees erin ook alweer? Koeliejoek ofzo
Ik vreet straks rijst met wokgroenten kip en waus pittig sausjequote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geen idee, eet alleen sate en bami
Bapao?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heten die deegballen met vlees erin ook alweer? Koeliejoek ofzo
Gewoon nederlands dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
geen idee, eet alleen sate en bami
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja boeie het komt bij de chinees vandaan
die andere zooi hoef ik niet
Op mijn G-toetsen heb ik gewoon dingen als bepaalde folders openen of bepaalde progs.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Welke games speel je dan en wat heb je gekoppeld aan die G toetsen?
Je hebt pillen opquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
niemand had me verteld dat kauwgom wel een strak plan was
Nee man, wat jij bedoelt is koeliakie, dat is wat jij hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij bedoelt die dingen wss van de chinees, koeliejoek dacht ik ja,.
Vind je dat niet kkduur? Vind je het dat nu echt waard?quote:
g9 is prima en g19 heb ik gekregen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je dat niet kkduur? Vind je het dat nu echt waard?
Zit te kijken naar de G110 of G510 maar vind het maar veel geld voor een tobo.
Godver..quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wat jij bedoelt is koeliakie, dat is wat jij hebt.
Waar was je dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, verder was het wel tof. zeker voor iemand die normaal niet verder gaat dan bier
Gekregen nog welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
g9 is prima en g19 heb ik gekregen.
zijn ook belachelijk duur ja eigenlijk. G15 (en de rest in de lijn) typen wel fijn. Ook handig is dat je zonder heel veel moeite de toetsen kan loshalen. Zit toch af en toe wat eten er inquote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je dat niet kkduur? Vind je het dat nu echt waard?
Zit te kijken naar de G110 of G510 maar vind het maar veel geld voor een tobo.
'wel tof' ... weet je zeker dat 't geen pepermuntjes waren die je vrienden je gaven?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, verder was het wel tof. zeker voor iemand die normaal niet verder gaat dan bier
Oude tobo gewoon in bad geweekt en met een tandenborstel gepoetst zonder de toetsen los te hoeven halenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn ook belachelijk duur ja eigenlijk. G15 (en de rest in de lijn) typen wel fijn. Ook handig is dat je zonder heel veel moeite de toetsen kan loshalen. Zit toch af en toe wat eten er in
Mwah,quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gekregen nog weltoe maar. Maar vind je het waard, zou je opnieuw zo'n tobo kopen voor dat geld?
Mechanische toetsenborden, beetje overrated.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef TwenteFC het volgende:
Qpad mk-85, Mechanische toetsenborden.
En dan last van je kaken hebben =/ ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
geen idee, daar ga ik me niet in verdiepen. 1 1/4 iig
Typen tering fijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mechanische toetsenborden, beetje overrated.
sorryquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'wel tof' ... weet je zeker dat 't geen pepermuntjes waren die je vrienden je gaven?
ja, ik doe het ook met een vochtige tandenborstelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oude tobo gewoon in bad geweekt en met een tandenborstel gepoetst zonder de toetsen los te hoeven halen
Wil je sos? Ik heb nog.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry
het was echt KANKERVET, SERIEUS fokking VET. HELE avond lopen SPACEN en echt alles en iedereen was je VRIEND en KNUFFELEN en ondertussen met allerlei CHICKS bezig. van 11 tot TIEN UUR 's OCHTENDS door lopen gaan zonder energiegebrek.
Kijk uit, als je zo praat wordt hij opgewonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry
het was echt KANKERVET, SERIEUS fokking VET. HELE avond lopen SPACEN en echt alles en iedereen was je VRIEND en KNUFFELEN en ondertussen met allerlei CHICKS bezig. van 11 tot TIEN UUR 's OCHTENDS door lopen gaan zonder energiegebrek.
Eens met dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mechanische toetsenborden, beetje overrated.
HMF stijlquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry
Nee hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heb jij een aparte functie in je spytool hiervoor
Enige medische onderbouwing hiertoe, want je praat lulkoek.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, sos is een stuk minder slecht dan pillen hoor..
wisselt ook van je uitgangspunt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, sos is een stuk minder slecht dan pillen hoor..
Bronquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
XTC remt trouwens de aanmaak van kankercellen.
Tsja...ik zeg 't niet om stoer te doen ofzo, maar 't gros van de mensen vind z'n eerste keer legendarisch.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry
MDMA is slechter dan cocaïne manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige medische onderbouwing hiertoe, want je praat lulkoek.
Sterker nog: de eerste 5 XTC pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen, in tegenstelling tot SOS.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, als je zo praat wordt hij opgewonden.
De medische bron of gewoon een nieuwsberichtje? Voor de medische moet je geregistreerd staan op een geneeskundige opleiding. Maar bij deze:quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
XTC remt trouwens de aanmaak van kankercellen.
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MDMA is slechter dan cocaïne man. Voor je hersenen én je lichaam.
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.
Totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?
Totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?
nee klopt ook wel, was ook erg fijn. Duurde wel heel even, allereerst omdat ik me wel nog moest ontspannen bij het begin en ervan genieten en niet echt op de effecten letten. Daarna was het inderdaad heerlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ik zeg 't niet om stoer te doen ofzo, maar 't gros van de mensen vind z'n eerste keer legendarisch.
vanwege de vochtophoping ja. Ik had me wel nog wat ingelezen gelukkig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MDMA is slechter dan cocaïne man. Voor je hersenen én je lichaam.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
nee klopt ook wel, was ook erg fijn. Duurde wel heel even, allereerst omdat ik me wel nog moest ontspannen bij het begin en ervan genieten en niet echt op de effecten letten. Daarna was het inderdaad heerlijk.
Wiet heb ik eigenlijk nooit fijn gevonden, van de 30 keer dat ik heb geblowd vond ik het eigenlijk maar 2 keer echt een heerlijke meerwaarde hebben. Meeste keren werd ik gewoon wat duf, niet erg, maar ook niet echt fijn. Bij dit voelde het wel direct goed.
van wat ik heb gelezen kan het ook een stuk meer dan 5 zijn, zolang er maar genoeg tijd zit tussen opeenvolgend gebruik. Na 2-3 maanden is je lichaam weer compleet hersteld.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |