Nee hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
heb jij een aparte functie in je spytool hiervoor
Enige medische onderbouwing hiertoe, want je praat lulkoek.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, sos is een stuk minder slecht dan pillen hoor..
wisselt ook van je uitgangspunt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, sos is een stuk minder slecht dan pillen hoor..
Bronquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
XTC remt trouwens de aanmaak van kankercellen.
Tsja...ik zeg 't niet om stoer te doen ofzo, maar 't gros van de mensen vind z'n eerste keer legendarisch.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
sorry
het was echt KANKERVET, SERIEUS fokking VET. HELE avond lopen SPACEN en echt alles en iedereen was je VRIEND en KNUFFELEN en ondertussen met allerlei CHICKS bezig. van 11 tot TIEN UUR 's OCHTENDS door lopen gaan zonder energiegebrek.
MDMA is slechter dan cocaïne manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige medische onderbouwing hiertoe, want je praat lulkoek.
Sterker nog: de eerste 5 XTC pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen, in tegenstelling tot SOS.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, als je zo praat wordt hij opgewonden.
De medische bron of gewoon een nieuwsberichtje? Voor de medische moet je geregistreerd staan op een geneeskundige opleiding. Maar bij deze:quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
XTC remt trouwens de aanmaak van kankercellen.
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MDMA is slechter dan cocaïne man. Voor je hersenen én je lichaam.
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.
Totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?
Totaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De eerste 5 pillen op een avond of in totaal gebruikte zin?
nee klopt ook wel, was ook erg fijn. Duurde wel heel even, allereerst omdat ik me wel nog moest ontspannen bij het begin en ervan genieten en niet echt op de effecten letten. Daarna was het inderdaad heerlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ik zeg 't niet om stoer te doen ofzo, maar 't gros van de mensen vind z'n eerste keer legendarisch.
vanwege de vochtophoping ja. Ik had me wel nog wat ingelezen gelukkig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MDMA is slechter dan cocaïne man. Voor je hersenen én je lichaam.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
nee klopt ook wel, was ook erg fijn. Duurde wel heel even, allereerst omdat ik me wel nog moest ontspannen bij het begin en ervan genieten en niet echt op de effecten letten. Daarna was het inderdaad heerlijk.
Wiet heb ik eigenlijk nooit fijn gevonden, van de 30 keer dat ik heb geblowd vond ik het eigenlijk maar 2 keer echt een heerlijke meerwaarde hebben. Meeste keren werd ik gewoon wat duf, niet erg, maar ook niet echt fijn. Bij dit voelde het wel direct goed.
van wat ik heb gelezen kan het ook een stuk meer dan 5 zijn, zolang er maar genoeg tijd zit tussen opeenvolgend gebruik. Na 2-3 maanden is je lichaam weer compleet hersteld.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again, de eerste 5 pillen hebben geen negatieve effecten op de hersenen. Het lichaam hoeft geen effecten te ervaren wanneer je genoeg water drinkt en zorgt voor een gezond voedingspatroon voor en na het gebruik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |