Wellens.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die haal je echt niet voor 11 met z'n tweeën, voorzover je dat al zou willen
Hij is fijn. Bedankt Joop.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Impect het volgende:
Opmerkelijk:
Officiële twitteraccount Filip Djuricic ( @fica9Heerenveen) is vandaag opgeheven.
en het zou gaan om 9,2 milj. pond, een kleine 11 milj. euro.
4 en 7 is 11.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Maher gaat niet onder 7 weg en Djuricic zal toch ook 5-6 moeten opleveren
Het probleem is alleen dat Maher alleen al minimaal 9 is. Dus dan hou je nog maar 2 over voor Djuricic. En die is dan weer minimaal 5.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, maar 5 en 7, dat is dan weer 12. Moeilijke zaak.
Ik doe het anders:quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Maher alleen al minimaal 9 is. Dus dan hou je nog maar 2 over voor Djuricic. En die is dan weer minimaal 5.
Komt niet helemaal uit.
Waar haal je die 11 miljoen eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik doe het anders:
Goedeljuh - 3
Djoeresietsj - 8
11 miljoen. Ik win.
Dat is wat Fer opbrengt. Joop's huishoudboekje sluitend maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar haal je die 11 miljoen eigenlijk vandaan?
En Fer heeft 0 gekost? Anders heb je geen 11 miljoen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat is wat Fer opbrengt. Joop's huishoudboekje sluitend maken.
Ander boekjaar slimpie.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Fer heeft 0 gekost? Anders heb je geen 11 miljoen.
Djuricic en dan hoop ik persoonlijk dat ze Toornstra halen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:52 schreef d1ce het volgende:
Het is nu een kwestie van Djuricic of Maher. Wat denken jullie? Ik acht de kans zeer klein dat ze beide komen.
Toornstra is ook een aardige optie. Beetje hetzelfde niveau als Gudelj.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Djuricic en dan hoop ik persoonlijk dat ze Toornstra halen.
9.3 miljoen pond.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer is maar voor 7 miljoen verkocht jongens als jullie dan voor 11 die Djuricic of Maher kopen ben je niet lekker bezig.
Hoe dan ook je draait verlies.quote:
Zou op zich kunnen, ik hoop dat ze dan ipv Toornstra een andere VM halen. Misschien eentje uit het buitenland, die nu de tijd krijgt om te rijpen. Misschien wel een beetje kort dag nu, maar goed. Dan houd je in ieder geval nog zo'n 500k over indien er iets loopt in de JL.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Djuricic en dan hoop ik persoonlijk dat ze Toornstra halen.
Kan je niet normaal discussiëren ?quote:
bronquote:Brama “not amused” met transfer Fer
FC Twente middenvelde Leroy Fer vertrekt naar het Engelse Everton. Wout Brama reageerde voor Metronieuws en was duidelijk: “Hier ben ik niet blij mee.”
“Dit komt voor mij als een verrassing”, zegt FC Twente-aanvoerder Wout Brama. “Ik had niet verwacht dat er nog iets zou gebeuren. In de kleedkamer heb ik ook niet gehoord dat er jongens bezig waren met een transfer. Ook van Leroy niet. Maar het kan ineens snel gaan. Dat hebben we eerder meegemaakt met bijvoorbeeld Bryan Ruiz. Met zijn dynamiek, loopvermogen en sprongkracht is Leroy een speler waarop gelet wordt. Hij speelde dit seizoen heel sterk, dan weet je dat dit kan gebeuren.”
Door de stroeve start onder Co Adriaanse en de vele blessures speelde Fer in 1,5 seizoen slechts 38 duels in de Eredivisie voor FC Twente waarin hij 11 keer tot scoren kwam.
“Wat dat betreft hebben we weinig plezier aan hem gehad”, beaamt Brama tegenover Metronieuws. “Leroy is heel belangrijk voor het team, eindelijk liep het lekker. Het hele seizoen zijn we al bezig met het zoeken naar de perfecte samenstelling op het middenveld. Met Leroy terug van een blessure en Dusan Tadic op ‘tien’ kwamen de vastigheden. Ik ben hier dan ook niet blij mee, want dit betekent een behoorlijke knauw voor onze titelaspiraties.”
Over het transferbedrag van rond de 10 miljoen Euro heeft Brama ook een mening: “Je krijgt nu het dubbele voor Fer terug, maar sportief is het een drama. Het kan niet anders dat het geld gebruikt wordt om één of twee spelers te halen.”
11 miloen!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je niet normaal discussiëren ?
7 waarvan mimimaal 1 miljoen naar Feyenoord omdat Van Geelquote:
Waar haal jij telkens die 7 miljoen vandaan. Het ligt altijd nog boven de 8 of 9 in de berichten die ik tot nu toe heb gelezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
7 waarvan mimimaal 1 miljoen naar Feyenoord omdat Van Geel![]()
![]()
Hou je 1 miljoen over en daar wil je Maher of Djuricic van kopen? in your dreams.
Ergens gelezen tevensquote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar haal jij telkens die 7 miljoen vandaan. Het ligt altijd nog boven de 8 of 9 in de berichten die ik tot nu toe heb gelezen.
quote:Martin van Geel dolblij met de transfer van Leroy Fer
Martin van Geel is dolblij met de transfer van Leroy Fer van FC Twente naar Everton. Feyenoord kan namelijk als opleidingsvergoeding voor de middenvelder minimaal een half miljoen euro tegemoet zien. Feyenoord heeft recht op een vergoeding van ongeveer 4 procent. Omdat de transfersom van Fer 10 miljoen euro bedraagt zou dat dus om een bedrag gaan van 400.000 euro dat naar Rotterdam-zuid wordt overgemaakt.
Daarnaast heeft Van Geel destijds bedongen dat de Rotterdammers een doorverkooppercentage krijgen voor iedere euro boven 5,5 miljoen euro (dat was het bedrag dat FC Twente anderhalf jaar geleden betaalde voor Fer). Hoe hoog dat percentage is wilde Van Geel niet zeggen.
Eén van de scheefste rekensommen die ik ooit heb gezien. Die 5 miljoen is al betaald dus ze kunnen gewoon 7-1=+/- 6 miljoenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
7 waarvan mimimaal 1 miljoen naar Feyenoord omdat Van Geel![]()
![]()
Hou je 1 miljoen over en daar wil je Maher of Djuricic van kopen? in your dreams.
Maar dan ga je weer uit van 7, terwijl het 9.2miljoen pond is.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eén van de scheefste rekensommen die ik ooit heb gezien. Die 5 miljoen is al betaald dus ze kunnen gewoon 7-1=+/- 6 miljoen
Overigens spreken ze meer van een bedrag rond de 10miljoen + doorverkooppercentage voor Twente.
Draaien geen verlies sjap.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde prima speler verkocht voor een schijntje Europees mislopen en met verlies een vervanger kopen.
Goed lezen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan ga je weer uit van 7, terwijl het 9.2miljoen pond is..
quote:Leroy Fer gaat maandag praten met Everton over een transfer naar die club vanaf FC Twente. In Enschede weet men al wie hem moet opvolgen, zo schrijft TC Tubantia: de keuze valt op Filip Djuricic. De Serviër is al meermaals met FC Twente in verband gebracht en mogelijk komt zijn stap naar het oosten des lands nu in een stroomversnelling.
Djuricic is drie jaar jonger dan Fer, maar beschikt al over redelijk wat ervaring in de Eredivisie. De twintigjarige middenvelder arriveerde in het seizoen 2009/10 op de Nederlandse velden, toen sc Heerenveen hem overnam van Rode Ster Belgrado. Zijn contract loopt nog door tot volgend jaar zomer, maar Djuricic heeft dit seizoen al meermaals aangegeven in de zomer te willen vertrekken.
Twee weken geleden gaf de Servisch international (acht caps, twee goals) in De Telegraaf nog aan dat hij vier clubs als potentiële nieuwe bestemming ziet. “PSV, Twente, Ajax en Vitesse sluit ik komende zomer niet uit. Over vier jaar wil ik er wel staan. Dan denk ik aan een topclub uit Spanje, Engeland, Duitsland of Italië”, sprak hij toen.
Everton
Fer maakt voor om en nabij de tien miljoen euro de overstap, indien hij zelf ook tot een akkoord komt. “We vliegen over een uurtje naar Liverpool”, sprak zaakwaarnemer Rob Jansen maandag aan NUsport. De belangenbehartiger erkende dat het snel is gegaan met zijn cliënt. “Soms lukt het ons een transfer uit de media te houden, maar soms ook niet
twitter:WillemJanssen86 twitterde op maandag 28-01-2013 om 16:23:28@EvdV_1973 Zeker een domper voor ons en totaal onverwachts. Geweldige speler en verwacht dat Everton niet zijn eindstation zal zijn reageer retweet
Nee ik ook niet echt. Vind hem een beetje zo'n mooi weer voetballerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef -AnneX- het volgende:
Vind niet dat Djuricic een gelijkwaardige vervanger is.. Fer is stukken fysieker en heeft het in zich een team bij de hand te nemen en er door te slepen... Zie ik bij Djuricic niet gebeuren
Zonde eigenlijk. Hebben we straks 3 spelers die het liefst op 10 spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Buster91 het volgende:
Djuricic en Claudemir (ex-Vitesse, nu Kopenhagen) moeten het worden dus.. http://www.tubantia.nl/sp(...)-claudemir-1.3633285
Ik was ook bij die groepsverkrachting. Het viel allemaal wel mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
'Twente vreesde negatieve publiciteit Fer'
Door Niek 28 januari 2013 20:54, Bron: VI
De op handen staande bliksemtransfer van Leroy Fer naar Everton komt FC Twente en voorzitter Joop Munsterman goed uit. Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft de dynamische middenvelder een 'ernstige misdaad' gepleegd, waardoor er mogelijk (opnieuw) negatieve publiciteit zou komen voor de Tukkers.Derksen wilde niet tot in detail treden, maar gaf wel aan dat het om een ernstig vergrijp ging. Munsterman zou een 'Janssen-scenario' willen voorkomen, de huidig middenvelder van Vitesse was in zijn periode bij FC Twente betrokken bij een auto-ongeluk terwijl hij met alcohol op achter het stuur zat. FC Twente zou bovendien niet blij zijn met het gedrag van Fer buiten het veld, waardoor de miljoenentransfer erg gelegen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |