Het is discussiëren.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dom vs dom, daar valt niet over te discussieren.
Babel heeft er nog een huis geloof ik, daar zal wel een stal bij zittenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:08 schreef huffderobot het volgende:
Heeft Leroy Fer een paard gekocht?! Dat meen je niet! Die past helemaal niet op zijn flatje, maar wie weet heeft hij in Liverpool een stal bij zijn huis.
Resultaten uit het verleden...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Spatzmann het volgende:
Ik hoop dat Joop een goed alternatief heeft. Ik ben gewoon boos
Willem Janssenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Spatzmann het volgende:
Ik hoop dat Joop een goed alternatief heeft. Ik ben gewoon boos
Twee stuks kan ook: Djoeresietsj en Maher. Voor 11 miljoen totaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:29 schreef blistah het volgende:
Dat is wel even een grote verrassing zeg. Wie wordt zijn vervanger is dan de vraag.
Goed beleid man, 2 spelers voor dezelfde positie kopen terwijl je Tadic en Gutierrez ook nog hebt voor die positie.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twee stuks kan ook: Djoeresietsj en Maher. Voor 11 miljoen totaal.
Omdat Fer in de zomer minder waard is.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef -AnneX- het volgende:
Nou lekker dan, verkoop tadic en chadli er dan ook maar direct bij... Waarom in godsnaam je enige stabiele speler verkopen?
Dank je. Ik heb er kijk op (net als Marcel Brands).quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed beleid man, 2 spelers voor dezelfde positie kopen terwijl je Tadic en Gutierrez ook nog hebt voor die positie.
Loopt zijn contract af dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat Fer in de zomer minder waard is.
Haha, die twee zijn samen minimaal 15 miljoen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twee stuks kan ook: Djoeresietsj en Maher. Voor 11 miljoen totaal.
16quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, die twee zijn samen minimaal 15 miljoen.
Had het ff gecheckt, hij heeft toen getekend voor 3 jaar, met een optie om een jaar te verlengen.quote:
Hihi, nee hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, die twee zijn samen minimaal 15 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |