Nu moet ie altijd onder de auto kijken voordat ie wil wegrijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk man. Wat voor de een een grap is kan voor de ander gigantische gevolgen hebben in z'n prive-leven. Dit soort dingen moet je met zorg behandelen. Voor je het weet heb je btw een team van advocaten in je nek hijgen, want ik denk niet dat Merab Jordania het heel leuk vind als z'n potentiele toptransfer in diskrediet wordt gebracht door 1 of ander kneusje op 't internet.
Zijn hele leven verwoest door dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Leuk man. Wat voor de een een grap is kan voor de ander gigantische gevolgen hebben in z'n prive-leven. Dit soort dingen moet je met zorg behandelen. Voor je het weet heb je btw een team van advocaten in je nek hijgen, want ik denk niet dat Merab Jordania het heel leuk vind als z'n potentiele toptransfer in diskrediet wordt gebracht door 1 of ander kneusje op 't internet.
Georgische huurmoordenaar op je bakkes!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Hij laat toch zelf zijn eigen foto's zienquote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is Misc?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij willen ze het posten op misc. van forum.bodybuilding.com
[..]
Zijn hele leven verwoest door dit.. Ook wel triest dat je als 23 jarige man er intrapt.
Vooral de Montenegrijnen zijn daar goed in.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Georgische huurmoordenaar op je bakkes!
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Vreemd, voetballers zijn over het algemeen bijzonder intelligent.
Wat is daar zo speciaal aan dan?quote:
miscellaneous denk ik, maar waarom het zo grappig moet zijn dat ze het daar gaan posten ontgaat me even.quote:
Hij zet ze zelf niet op internet. Los daarvan, was dat m'n punt niet. M'n punt was dat ik toch niet zo heel lekker zou liggen met de gedachte dat Merab Jordania boos op me was.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij laat toch zelf zijn eigen foto's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |