de*quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat het sneeuw bijna is opgerot
Wat doe jij met een Vitesse Ui?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
cokequote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Stinho is overgestapt, want hij heeft de lul van Bony gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat doe jij met een Vitesse Ui?
Wat is hier zo raar aan?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sneu leven hebben sommige mensen.
Vind je het zo zielig voor Bony? Je neemt het hele tijd voor hem op.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt. Het interesseert me vrij weinig. Hoe sommige mensen he-le-maal uit hun plaat gaan omdat iemand een foto van z'n penis post verwondert me nogal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Vind je het zo zielig voor Bony? Je neemt het hele tijd voor hem op.
verwondert*quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Het interesseert me vrij weinig. Hoe sommige mensen he-le-maal uit hun plaat gaan omdat iemand een foto van z'n penis post verwonderd me nogal.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Gat voor dit jaar is ook weer geslagen.
Op zich wel ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was wel bijzonder grappig idd.
Leef je uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand al een topic geopend over Bony?
Voor iemand die het weinig interesseert reageer je er nogal veel op.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Het interesseert me vrij weinig. Hoe sommige mensen he-le-maal uit hun plaat gaan omdat iemand een foto van z'n penis post verwondert me nogal.
als je 3 á 4 reacties veel vindt is dat zeker waar, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor iemand die het weinig interesseert reageer je er nogal veel op.
Beticht je GGMM hiermee nu van latente homosensuele verlangens?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor iemand die het weinig interesseert reageer je er nogal veel op.
quote:
Wat een leven, wat een leven.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen VI met Schelvecchio
Dinsdag bekervoetbal
Woensdag bekervoetbal
Donderdag bekervoetbal
ik kom de week wel door.
Al moet Utrecht nog wel naar Eindhoven, Rotterdam, Enschede & Arnhem.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die zullen normaal gesproken niet meer worden ingehaald.
GC / Wilfried Bonyquote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie heeft het hier gevonden? Die krijgt van mij de eer.
Normaliter geef ik niet zo om die beker, maar als Vitesse ons weer verslaat ga ik huilen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen VI met Schelvecchio
Dinsdag bekervoetbal
Woensdag bekervoetbal
Donderdag bekervoetbal
ik kom de week wel door.
moet je beter kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nu ondertussen nog steeds de lul van Bony niet gezien hoor. Waar is al die ophef voor nodig?
En open het in VBL ipv GC.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie maak even een degelijke OP dan. Ipv alleen een linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |