SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga niet posten in dit topic na dezeWat een onrealistische TT
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tot in het volgende deel he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga niet posten in dit topic na dezeWat een onrealistische TT
Ik weet niet, ik zit niet te kijkenquote:Ik zie het vanavond wel bij studio ajax
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet, ik zit niet te kijkenIk zie het vanavond wel bij studio ajax
![]()
![]()
Ik ben de foto's van gisteren aan het bekijken, spinnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vast geen lieve schattige huis tuin en keuken spinnetjes he?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de foto's van gisteren aan het bekijken, spinnen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Huppel zou het woord pauper niet gebruiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey
Je gaat teveel met ajacieden om geloof ikOf is dit Huppel?
![]()
relax zondagVoetenbadje, theetje, heerlijk broodje, bijkletsen met vriendinnetje via skype
ondertussen wisselen jamie oliver en rudolf hun kookkunsten af... moet vaker zon dagje plannen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel zou het woord pauper niet gebruiken.
Maar vorige week poste hij nog anti ajax plaatjes.
Ik neem aan dat je mijn verwarring wel begrijpt toch?![]()
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast geen lieve schattige huis tuin en keuken spinnetjes he?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jakkiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.![]()
![]()
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
relax zondagVoetenbadje, theetje, heerlijk broodje, bijkletsen met vriendinnetje via skype
ondertussen wisselen jamie oliver en rudolf hun kookkunsten af... moet vaker zon dagje plannen
![]()
Nope, it's mequote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey
Je gaat teveel met ajacieden om geloof ikOf is dit Huppel?
. En Huppel reageert niet meer in dit topic.
![]()
Piet van de snackbar is goed genoeg voor mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
wat heeft ze met je gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, it's me. En Huppel reageert niet meer in dit topic.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.![]()
lekker in de frituur
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook wel weer waar
![]()
Waarschijnlijk zit huppel nu naast hem en durft ie niks negatiefs over 020 te zeggen uit angst dat ze zijn ballen er af draait.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk hetquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn verwarring wel begrijpt toch?
[/quote
Waarschijnlijk zit huppel nu naast hem en durft ie niks negatiefs over 020 te zeggen uit angst dat ze zijn ballen er af draait.![]()
![]()
lijkt me ook niet vervelend...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagen![]()
![]()
Die spinnen die hier tentoon werden gesteld zijn verre van goedkoop.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het bestelt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?![]()
![]()
goedkoop is subjectiefquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die spinnen die hier tentoon werden gesteld zijn verre van goedkoop.
Ik heb/had echt een hekel aan AGOVVquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?. Pauper club
Kusje opquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb/had echt een hekel aan AGOVV. Pauper club
[..]
Kusje op![]()
![]()
Nou ja, als jij graag 150 euro betaalt voor een gefrituurde spin, be my guest.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat krijg ik als ik dat doe?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als jij graag 150 euro betaalt voor een gefrituurde spin, be my guest.
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is de enige weg die ik kenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?
heb je NHL 13?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond mijn pc scherm naar boven halen (wat tevens tv is) en XBOX aansluiten.
Makkiequote:Op zondag 27 januari 2013 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viel het nog een beetje te rijden?![]()
![]()
voor hoeveel?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over gekocht van charmed haar broertje
Hier heeft het echt gewoon de hele godganse dag geregend_!
hier ook hoor maar nu schijnt de zon.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Samzz het volgende:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Het moet nog meer regenenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef Samzz het volgende:
Weg pekel
![]()
![]()
Het mag nog wel ietsje harder regenen dan... Hier ligt nog steeds een laag van 10 cm sneeuwquote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het moet nog meer regenenWeg pekel
. En als het vannacht gaat vriezen, dan zijn we morgen de sjaak
.
Jeetje, ik houd van zippyshare. Alle foto's van gisteren in een keer doorsturen naar m'n vriendin zonder gezeik van overschreden datalimiet
.
Wel langerquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 2 dagen geen seks gehad?Ik zie in de verte alweer een panda aankomen
![]()
![]()
Ik las pindaquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel langerIk zie in de verte alweer een panda aankomen
.
Whehe, hier (Gorinchem) ligt nog her en der een klein beetje sneeuw.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mag nog wel ietsje harder regenen dan... Hier ligt nog steeds een laag van 10 cm sneeuw. En als het vannacht gaat vriezen, dan zijn we morgen de sjaak
.
Maar moet nog zeker wel een week regenen daarvoor ja.quote:
Dankje![]()
![]()
Arme jongen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel langerIk zie in de verte alweer een panda aankomen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo los, ik ook niet. Maar in borrelnootjesquote:.
Of die dry roasted dingen zijn ook goed binnen te houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo los, ik ook niet. Maar in borrelnootjes.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Da's een ander verhaal ja. Ik heb hier nog een zakje liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo los, ik ook niet. Maar in borrelnootjes.
![]()
![]()
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, want voetbal is hetzelfde als ijshockey![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
bye bye sneeuw, genomen bij mij thuis
Wij zijn burenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik zou niet weten hoeveel punten ik heb, hou het nooit bij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is altijd zo'n slappe smoes.... Alsof mannen niet weten wanneer ze voor het laatst seks hebben gehad, niet eens mannen, gewoon mensen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel punten ik heb, hou het nooit bij.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Na de eerste maanden hou ik het echt niet bij hoor. Het is niet alsof het in mijn agenda staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n slappe smoes.... Alsof mannen niet weten wanneer ze voor het laatst seks hebben gehad, niet eens mannen, gewoon mensen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij houdt het precies bij altijd?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n slappe smoes.... Alsof mannen niet weten wanneer ze voor het laatst seks hebben gehad, niet eens mannen, gewoon mensen.Rustig aan.![]()
Oooh, je bedoelt na een hele lange perioden? Ik dacht dat we het over een maand/ twee maanden hadden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste maanden hou ik het echt niet bij hoor. Het is niet alsof het in mijn agenda staat.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het is bij mij nooit zo lang geleden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij houdt het precies bij altijd?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Lucky you.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is bij mij nooit zo lang geleden.Rustig aan.![]()
Het heeft met een bepaalde houding te maken denk ik, vind het ook niet erg als er langer tussen zit.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ah, ik dacht al dat je een supergeheugen had.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt na een hele lange perioden? Ik dacht dat we het over een maand/ twee maanden hadden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat? Of je niet lang droogstaat?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het heeft met een bepaalde houding te maken denk ik, vind het ook niet erg als er langer tussen zit.Rustig aan.![]()
Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat je een supergeheugen had.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Leuk toch? Beter dan dudes die ruiten in busabri's in elkaar gaan stampen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Er zit hier een dude in de wachtruimte bij NS foto's te maken van een mus die rond looptBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Mussen zijn tof,quote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk toch? Beter dan dudes die ruiten in busabri's in elkaar gaan stampen.
Mussen
Rustig aan.![]()
Kijk deze mus hem chille op een takje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baas.Rustig aan.![]()
Sommige mensen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Er zit hier een dude in de wachtruimte bij NS foto's te maken van een mus die rond loopt
Maar misschien is het wel een hele belangrijke mus. Heel uniek ofzo.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Je gaat toch geen foto proberen te maken als dat vogeltje tussen de 2 banken zitquote:Op zondag 27 januari 2013 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk toch? Beter dan dudes die ruiten in busabri's in elkaar gaan stampen.![]()
![]()
Die zal ook vast te vinden zijn in de wachtruimte van de NSquote:Op zondag 27 januari 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sommige mensen.
Maar misschien is het wel een hele belangrijke mus. Heel uniek ofzo.![]()
![]()
Ja waarom niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zal ook vast te vinden zijn in de wachtruimte van de NSI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk deze mus hem chille op een takje:Mooi takje zeg. Lijkt net prikkeldraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baas.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi takje zeg. Lijkt net prikkeldraad.
Goed opgelet.
Rustig aan.![]()
ik heb zojuist eens goed kunnen niezen, was lang geleden
ik eet straks lekker friet/patat![]()
Werewolf
Wat een rare beredenering, dus omdat het wellicht een bijzonder soort is, komt ie niet op dezelfde plekken als een normale mus?quote:
Dat idee heb ik er inderdaad vanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een rare beredenering, dus omdat het wellicht een bijzonder soort is, komt ie niet op dezelfde plekken als een normale mus?![]()
![]()
Tzou zomaar kunnen maar ehh, ik weet geen kont van mussen dus geen idee.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een rare beredenering, dus omdat het wellicht een bijzonder soort is, komt ie niet op dezelfde plekken als een normale mus?Rustig aan.![]()
Beroemde mensen komen toch ook gewoon in Amsterdam?quote:
Maar dat vind ik anders. Kan niet goed uitleggen waaromquote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beroemde mensen komen toch ook gewoon in Amsterdam?![]()
![]()
En het jaar is net begonnen!quote:Op zondag 27 januari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dit jaar seks ga hebben.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is dat nou weer voor rare vraag? Dit is toch een zekerheidje?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dit jaar seks ga hebben.![]()
Ja want mussen hebben zo veel intelligentie, die gedragen zich kei anders en beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat vind ik anders. Kan niet goed uitleggen waarom
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dit jaar seks ga hebben.Te makkelijke grap.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want mussen hebben zo veel intelligentie, die gedragen zich kei anders en beter.![]()
![]()
Ik heb altijd het volste vertrouwen in jou, komt goed.quote:C'est la vie
Waarschijnlijk gewoon niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dit jaar seks ga hebben.Rustig aan.![]()
Dat is fijn om te horen, broeder.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd het volste vertrouwen in jou, komt goed.
Als ik een dag geen vertrouwen in mezelf heb, heb ik vertrouwen in het feit dat jij vertrouwen hebt in mij.
Dan is mijn dag weer goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nooit zeg ik niet.quote:
Heb er weer enorm weinig vertrouwen in... En dan al die fijne posts hier altijd dat het zo vanzelfsprekend is, het frustreert een beetje.
Ah jah..
Rustig aan.![]()
Tis ook maar net hoe belangrijk je het zelf maakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit zeg ik niet.
Heb er weer enorm weinig vertrouwen in... En dan al die fijne posts hier altijd dat het zo vanzelfsprekend is, het frustreert een beetje.
Ah jah..![]()
![]()
Voor veel mensen is het ook gewoon vanzelfsprekend. Omdat het gewoon niet moeilijk te verkrijgen is als dat is wat je wilt.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit zeg ik niet.
Er is praktisch niemand zo lelijk dat er niemand is die seks met hem of haar wil.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar gebeurt dat niet nogal onbewust? Of?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook maar net hoe belangrijk je het zelf maakt.Rustig aan.![]()
Maar de meeste zijn dan ook weer niet zo simpel dat als er hoi gezegd wordt dat men gelijk blijft plakken bij elkaar, er moet dan wel wat gebeuren natuurlijk..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het ook gewoon vanzelfsprekend. Omdat het gewoon niet moeilijk te verkrijgen is als dat is wat je wilt.
Er is praktisch niemand zo lelijk dat er niemand is die seks met hem of haar wil.Rustig aan.![]()
Nou ja, je hebt mensen die aan niets ander kunnen denken (nou zijn wij mannen hier nogal snel vanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat niet nogal onbewust? Of?) en dan ook daardoor andere leuke dingen uit het oog verliezen. Heb je dan ook een tijdje geen seks zit je al snel in een neerwaartse spiraal.
Vind je andere dingen ook belangrijk en leuk en kan je je daar ook mee bezighouden dan denk je er toch minder aan en is je leven evengoed wel tof.
Kan ook zo'n vicieuze cirkel worden dan. Dan zit je te tobben omdat je geen seks hebt, dat straal je uit, is weer minder aantrekkelijk etc etc.![]()
Seks is ook niet zo geweldig hoor. Klaarkomen is maar relatief.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Klaarkomen is maar relatief.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Seks is ook niet zo geweldig hoor. Klaarkomen is maar relatief.
Dit komt later als tegel op mijn WC te hangen.C'est la vie
wait whut?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso (maar das persoonlijk) hecht ik meer waarde aan het idee iemand te hebben in goede en slechte tijden dan seks. Seks met zo'n iemand is dan ook wel weer tof, gewoon los seks hebben met een 'los' iemand is lekker maar ook niet meer dan dat. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.![]()
Ik hecht aan alles eromheen wel veel waarde... Hoe zou jij functioneren als je nooit aandacht van mannen kreeg waar je potentieel interesse in zou kunnen hebben en er nooit toffe gesprekjes mee zou voeren?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:35 schreef Tamashii het volgende:
O wacht jij was bi? Mannen dan wel vrouwen dan..Rustig aan.![]()
Ja echt, het opbouwen naar een orgasme is geweldig en fijn. Maar daarna, is alles... raar.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is er raar dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja echt, het opbouwen naar een orgasme is geweldig en fijn. Maar daarna, is alles... raar.
Vreselijk. Gelukkig is het eerder omgedraaid.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hecht aan alles eromheen wel veel waarde... Hoe zou jij functioneren als je nooit aandacht van mannen kreeg en er nooit toffe gesprekjes mee zou voeren?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Raar?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja echt, het opbouwen naar een orgasme is geweldig en fijn. Maar daarna, is alles... raar.![]()
![]()
Ja. Orgasme is zo fucking nice, en daarna is dat hele gevoel gewoon weg en is alles weer 'normaal'.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Beter koop je dan die wc waarop je je eerste third party handjob kreeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Klaarkomen is maar relatief.
Dit komt later als tegel op mijn WC te hangen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus je hebt genoeg leuk contact met potentieel neukmateriaal?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk. Gelukkig is het eerder omgedraaid.Rustig aan.![]()
vaker een orgasme hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Orgasme is zo fucking nice, en daarna is dat hele gevoel gewoon weg en is alles weer 'normaal'.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Net vakantie, al die voorpret, lekker genieten en dan is die vakantie over en denk je weer 'blegh'.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Orgasme is zo fucking nice, en daarna is dat hele gevoel gewoon weg en is alles weer 'normaal'.![]()
Ja, logisch toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Orgasme is zo fucking nice, en daarna is dat hele gevoel gewoon weg en is alles weer 'normaal'.
Even wachten en je kan weer verder![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter koop je dan die wc waarop je je eerste third party handjob kreeg.![]()
C'est la vie
Ja hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je hebt genoeg leuk contact met potentieel neukmateriaal?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja hoe vaak, 10 keer op een dag ofzo?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja fuck man, dit dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net vakantie, al die voorpret, lekker genieten en dan is die vakantie over en denk je weer 'blegh'.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoe vaak, 10 keer op een dag ofzo?
Dat gaat hem niet worden, dadelijk word ik nog nymfomaan.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is wel fijn..quote:
Zou ik ook wel willen.
Wat doe jij zoal dan? Komt het je aanwaaien?Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, dadelijk word ik nog nymfomaan.
Dan sta je bovenaan mijn bazenlijstje.quote:
This is where the magic happens
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ligt eraan hoe vaak per keer seks je kunt komenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoe vaak, 10 keer op een dag ofzo?.
![]()
Op zijn MTV Cribsquote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan sta je bovenaan mijn bazenlijstje.
This is where the magic happens
C'est la vie
Seks is weer wat anders dan klaarkomen, dmv penetratie kan ik niet komen. Kunnen er heel weinig.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak per keer seks je kunt komen.
Ja, ik zeg toch ook niet dat het per se bij penetratie moet zijn? Ik zei dat het eraan ligt hoeveel keer je klaar kunt komen als je seks hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Seks is weer wat anders dan klaarkomen, dmv penetratie kan ik niet komen. Kunnen er heel weinig.
Grappig wel trouwens, want dat hoor ik wel vaker, maar heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt dat een vrouw niet kan komen door penetratie.![]()
![]()
Ach ik heb dames gehad die juist door penetratie heerlijk kunnen klaarkomen. Anderen juist weer niet. Maakt mij niet uit, klaarkomen doen ze uiteindelijk toch wel
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat doet er niet toequote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
En met hoeveel vrouwen heeft kapitein vinnie dan de lakens gedeeld?.
![]()
Natuurlijk wel, op basis van 1 of 100 vind ik het wel een verschil om zoiets te zeggen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Daarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, op basis van 1 of 100 vind ik het wel een verschil om zoiets te zeggen.Rustig aan.![]()
Vin is natuurlijk wel een echte fokslet. Ik denk dat het wel hoger ligt.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoorde iets over 20+
ouwe snoeperd!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan faken ze hetquote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook niet dat het per se bij penetratie moet zijn? Ik zei dat het eraan ligt hoeveel keer je klaar kunt komen als je seks hebt.
Grappig wel trouwens, want dat hoor ik wel vaker, maar heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt dat een vrouw niet kan komen door penetratie.![]()
picsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef sararaats het volgende:
oh jee sexpraatjes
maar kom, ik vind het wel eens lekker![]()
100quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, op basis van 1 of 100 vind ik het wel een verschil om zoiets te zeggen.. Dat is wel heel erg veel
.
Nee hoor, minder.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoorde iets over 20+
ouwe snoeperd!
Maar goed, precieze aantal houd ik voor mijzelf. Zal wel toevallig zo zijn dat het zo uitkomt.![]()
![]()
10?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
100. Dat is wel heel erg veel
.
[..]
Nee hoor, minder.
Maar goed, precieze aantal houd ik voor mijzelf. Zal wel toevallig zo zijn dat het zo uitkomt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vin is natuurlijk wel een echte fokslet. Ik denk dat het wel hoger ligt.![]()
![]()
En dit wil iedereen weten omdat?C'est la vie
Dat zegt elke man.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid, maar dat betwijfel ik.![]()
Laat die arme jongen nou gewoon in de waan joh.C'est la vie
Sinterklaas bestaat niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef heloef het volgende:
Laat die arme jongen nou gewoon in de waan joh.
Rustig aan.![]()
Woensdag lagen de paaseitjes al in de winkelquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Boeiuh! Als de paashaas maar bestaat!.
![]()
nu je het zegt, ik ben ook al choco-eitjes tegengekomenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woensdag lagen de paaseitjes al in de winkel.
Werewolf
Ja met die kou blijven die konijnen binnen, dus die hebben nu hun werk al gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woensdag lagen de paaseitjes al in de winkel.
Whehehehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja met die kou blijven die konijnen binnen, dus die hebben nu hun werk al gedaan![]()
ik ga eten, tot later!!!!
oh by the way, ik heb weer een beetje lucht.Werewolf
thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd wat er voor mij gekookt gaan worden.
[..]
Smakelijk
boterhammen met ei en cup-a-soupvoor de tv
Noem je dat avondeten?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
boterhammen met ei en cup-a-soupvoor de tv
![]()
![]()
Ik bedenk me nu; waarom zit ik toch te wachten tot dit topic vol is, terwijl de arrogantie de grond al in is getrapt?![]()
Dus hoi
What you forget, you are gonna repeat.
hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik bedenk me nu; waarom zit ik toch te wachten tot dit topic vol is, terwijl de arrogantie de grond al in is getrapt?![]()
Dus hoi
Welke arrogantie?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus hoiDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hoihoiquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus hoi
O ja, dat was hetquote:.
![]()
En toch gaan we nog steeds kampioen wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus hoi![]()
![]()
Lekker, met spek en stroop?quote:Hehehe, ik wilde gaan zeggen dat je ook iets kan bestellen, maar dan heb je weer geen geld en is het weer:quote:quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker, met spek en stroop?
[..]
Hehehe, ik wilde gaan zeggen dat je ook iets kan bestellen, maar dan heb je weer geen geld en is het weer:
[..]helderziende
heb net stufi binnen, maar heb nu nog maar 150 euro over voor deze maand
Zow wat kan douchen lekker zijn zeg na uren hard werken in de bittere kou en nattigheidProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch gaan we nog steeds kampioen worden
Ik vind jullie arrogantie werkelijkwaar kotswaardig.What you forget, you are gonna repeat.
Hopelijk zie ik straks nog wat lachende gezichten in Nijmegen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
bureau halt is ook weer tevreden met hun plantsoendienstploeg?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef fietsie het volgende:
Zow wat kan douchen lekker zijn zeg na uren hard werken in de bittere kou en nattigheid
over 3 weken ben ik weer lachend in Nimmaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
Hopelijk zie ik straks nog wat lachende gezichten in Nijmegen.
Ach arrogantie van Feyenoorders is nog lachwekkend in verhouding met de arrogantie van Ajax supportersquote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes
Ik vind jullie arrogantie werkelijkwaar kotswaardig.
Deze maand duurt nog maar 4 dagen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]helderziende
heb net stufi binnen, maar heb nu nog maar 150 euro over voor deze maand![]()
Cool.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over 3 weken ben ik weer lachend in NimmaWat ga je doen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nog maar 4 wekenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze maand duurt nog maar 4 dagen.
Met kaas? Is dat lekker?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach arrogantie van Feyenoorders is nog lachwekkend in verhouding met de arrogantie van Ajax supportersWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijn ouders zijn dan weer eens in Nederland, en ik ga dan ook weer eens een keer naar de elquote:
kap met voetbalpraatik wil gewoon het zelf straks zien
Keep that hate coming.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach arrogantie van Feyenoorders is nog lachwekkend in verhouding met de arrogantie van Ajax supporters
C'est la vie
Stufi is altijd op het einde vd maand, rond de 24e.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze maand duurt nog maar 4 dagen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met kaas? Is dat lekker?Denk eens na over aan wie je dat vraagt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Welke arrogantie? Ik bedoel het allemaal niet zo serieus hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes
Ik vind jullie arrogantie werkelijkwaar kotswaardig.
Als jullie kampioen worden dan is het jullie ook van harte gegund hoor.
Al denk ik echt dat we dit jaar gaan verrassen, en niet omdat we het beste team hebben.![]()
Ik was in de buurtquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
kap met voetbalpraatik wil gewoon het zelf straks zien
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, januari duurt t/m de 31e.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stufi is altijd op het einde vd maand, rond de 24e.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Weet ik, ik zit te trollenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stufi is altijd op het einde vd maand, rond de 24e..
O jaquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk eens na over aan wie je dat vraagt...![]()
![]()
was jij in Rotterdam?quote:
dan had je wel ff een bakkie kunnen komen doen
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
Erwtensoep
Ik zit vol
Nu Kyra uitlaten en lekker thee![]()
![]()
Ow en series
Veel plezier.
![]()
O, nice.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn dan weer eens in Nederland, en ik ga dan ook weer eens een keer naar de el![]()
Blijven emogiffen.quote:C'est la vie
Feyenoord tochquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was jij in Rotterdam?
dan had je wel ff een bakkie kunnen komen doen![]()
![]()
Bomen zagen, de blokken hout kloven en het gekloofde hout stapelen....quote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bureau halt is ook weer tevreden met hun plantsoendienstploeg?
(Bomen waren al jaar geleden omgezaagd en op -enorme- berg gelegd)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:![]()
niets zeggen over de uitslag want ik wil het zo zelf zien
Gast, de maand duurt tot de 31e. Dat het 4 weken duurt voordat je weer stufi krijgt weet ik ook welquote:.
![]()
wie is er beter in fifa?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xbox al aangesloten
vergeet mij niet toe te voegen he
dan zie je dus mijn probleem?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, de maand duurt tot de 31e. Dat het 4 weken duurt voordat je weer stufi krijgt weet ik ook wel.
Geen hoogstaande wedstrijd iig. Zal wel zo voorbij zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
niets zeggen over de uitslag want ik wil het zo zelf zien![]()
![]()
Nee, nog niet. Ben eigenlijk net een half uurtje thuisquote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Xbox al aangesloten
vergeet mij niet toe te voegen he.
Haha, nee natuurlijk niet.![]()
![]()
Natuurlijk. Moet makkelijk kunnen in je eentje.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zie je dus mijn probleem?![]()
150/30 = 5 euro per dagquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk. Moet makkelijk kunnen in je eentje.
De goedkoopste Games zoeken:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ben eigenlijk net een half uurtje thuis.
Haha, nee natuurlijk niet.
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-xbox360.html
Hier op dit moment goedkoopst xbox live
http://www.gamehubs.com/x(...)wide-compatible.html![]()
en ook geen NHLquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... ik speel geen fifaWat de fuck doe je dan wel?
Dan is het goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke arrogantie? Ik bedoel het allemaal niet zo serieus hoor.
Als jullie kampioen worden dan is het jullie ook van harte gegund hoor.
Al denk ik echt dat we dit jaar gaan verrassen, en niet omdat we het beste team hebben.What you forget, you are gonna repeat.
NEEEEEEEEEE.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij koopt je boodschappen per dag?quote:Thanksquote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De goedkoopste Games zoeken:
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-xbox360.html
Hier op dit moment goedkoopst xbox live
http://www.gamehubs.com/x(...)wide-compatible.html. Even kijken
.
![]()
Gears of War uiteraardquote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ook geen NHLWat de fuck doe je dan wel?
En anders voeg je mij even toe, dan kan je in mijn lijst games kijken![]()
![]()
Nope, ik ga morgen even voor 3 weken eten inslaanquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij koopt je boodschappen per dag?
[..]
Thanks. Even kijken
.
ik heb geen xboxquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears of War uiteraard
En anders voeg je mij even toe, dan kan je in mijn lijst games kijken
Whehehe, succesquote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, ik ga morgen even voor 3 weken eten inslaan.
![]()
maar je speelt zelf nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat dat de vetste spellen zijn![]()
![]()
quote:![]()
net even gekeken en dacht zo rond de 60 euro kwijt te zijn voor 3 weken
Nietquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat dat de vetste spellen zijn![]()
![]()
Nou, dan heb je dus nog 90 euro overquote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
net even gekeken en dacht zo rond de 60 euro kwijt te zijn voor 3 weken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: