SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga niet posten in dit topic na dezeWat een onrealistische TT
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tot in het volgende deel he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga niet posten in dit topic na dezeWat een onrealistische TT
Ik weet niet, ik zit niet te kijkenquote:Ik zie het vanavond wel bij studio ajax
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet, ik zit niet te kijkenIk zie het vanavond wel bij studio ajax
![]()
![]()
Ik ben de foto's van gisteren aan het bekijken, spinnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vast geen lieve schattige huis tuin en keuken spinnetjes he?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de foto's van gisteren aan het bekijken, spinnen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Huppel zou het woord pauper niet gebruiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey
Je gaat teveel met ajacieden om geloof ikOf is dit Huppel?
![]()
relax zondagVoetenbadje, theetje, heerlijk broodje, bijkletsen met vriendinnetje via skype
ondertussen wisselen jamie oliver en rudolf hun kookkunsten af... moet vaker zon dagje plannen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel zou het woord pauper niet gebruiken.
Maar vorige week poste hij nog anti ajax plaatjes.
Ik neem aan dat je mijn verwarring wel begrijpt toch?![]()
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast geen lieve schattige huis tuin en keuken spinnetjes he?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jakkiequote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.![]()
![]()
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef marbasnarf het volgende:
relax zondagVoetenbadje, theetje, heerlijk broodje, bijkletsen met vriendinnetje via skype
ondertussen wisselen jamie oliver en rudolf hun kookkunsten af... moet vaker zon dagje plannen
![]()
Nope, it's mequote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey
Je gaat teveel met ajacieden om geloof ikOf is dit Huppel?
. En Huppel reageert niet meer in dit topic.
![]()
Piet van de snackbar is goed genoeg voor mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
wat heeft ze met je gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, it's me. En Huppel reageert niet meer in dit topic.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.![]()
lekker in de frituur
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook wel weer waar
![]()
Waarschijnlijk zit huppel nu naast hem en durft ie niks negatiefs over 020 te zeggen uit angst dat ze zijn ballen er af draait.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk hetquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn verwarring wel begrijpt toch?
[/quote
Waarschijnlijk zit huppel nu naast hem en durft ie niks negatiefs over 020 te zeggen uit angst dat ze zijn ballen er af draait.![]()
![]()
lijkt me ook niet vervelend...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als jamie en rudolf voor je koken.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het leuke van neutraal zijn, kun je iedereen plagen![]()
![]()
Die spinnen die hier tentoon werden gesteld zijn verre van goedkoop.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt eraan waar je het bestelt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?![]()
![]()
goedkoop is subjectiefquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die spinnen die hier tentoon werden gesteld zijn verre van goedkoop.
Ik heb/had echt een hekel aan AGOVVquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat nu omdat AGOVV naar de haaien is?. Pauper club
Kusje opquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb/had echt een hekel aan AGOVV. Pauper club
[..]
Kusje op![]()
![]()
Nou ja, als jij graag 150 euro betaalt voor een gefrituurde spin, be my guest.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat krijg ik als ik dat doe?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als jij graag 150 euro betaalt voor een gefrituurde spin, be my guest.
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vogelspinnen van gemiddeld zo'n 15 cm.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is de enige weg die ik kenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar de bekende weg?
heb je NHL 13?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond mijn pc scherm naar boven halen (wat tevens tv is) en XBOX aansluiten.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |