nog meer wensen?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijkspelletje in Rotterdam zou wel lekker zijn.
Heb alleen de 2e helft gekeken maar vond ze veel gevaarlijker dan Feijenoord die aanvallend helemaal niets in te brengen had. Twente kreeg een paar goede kansen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk over Twente, wat een droevig team is dat zeg
We hebben Twente en PSV uit. En AZ, als ze de stijgende lijn een beetje vasthouden. Dat zijn de drie 'gevaarlijkste duels'. Zelfs als we het hierin laten liggen maken we nog een prima kans, mits we de mindere tegenstanders verslaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht sluit ook aan. Ajax heeft wel al 3 clubs van de top 6 al 2x gehad. Feijenoord 2 clubs, Twente 1 en PSV nog helemaal geeneen. Wat dat betreft een klein voordeel.
Maar als ze voetballen als vandaag dan maakt dat ook helemaal niets uit maar ik ga er van uit dat de opmars in Februari weer gaat beginnen.
Is wel zo maar eerst zelf maar weer is fatsoenlijk gaan voetballen. Daarna kijken we wel verder.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We hebben Twente en PSV uit. En AZ, als ze de stijgende lijn een beetje vasthouden. Dat zijn de drie 'gevaarlijkste duels'. Zelfs als we het hierin laten liggen maken we nog een prima kans, mits we de mindere tegenstanders verslaan.
Immers Twente en PSV moeten nog tegen elkaar. Twente krijgt Vitesse nog op bezoek. PSV moet zelfs nog uit naar Feyenoord, Vitesse en AZ.
Te grappig topic ditquote:Op zondag 27 januari 2013 15:48 schreef Smoofie het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)a-328568/index5.html
zorg voor 150 guests, spam.
Al 1,5 seizoen lang spelen ze de beste wedstrijden zonder Sightorsson.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel zo maar eerst zelf maar weer is fatsoenlijk gaan voetballen. Daarna kijken we wel verder.
Hopelijk dat Siggy weer snel aansluit want die hebben we hard nodig, dan kan Siem weer naar het middenveld.
Klopt helemaal. Maar op een dag als deze wil het speelschema doorpluizen wel helpen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel zo maar eerst zelf maar weer is fatsoenlijk gaan voetballen. Daarna kijken we wel verder.
Hopelijk dat Siggy weer snel aansluit want die hebben we hard nodig, dan kan Siem weer naar het middenveld.
Ik heb de wedstrijd moeten missen, maar ik begrijp dat het aan die veel te makkelijk gegeven rode kaart van vorige week ligt?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef CaasS het volgende:
Utrecht staat op 4 punten haha. Wat een competitie.
Alderweireld bekritiseert ploeggenoot: 'Je moet je niet laten aftroeven'
“Je weet dat Theo sterk is, dan moet je je niet laten aftroeven. Dit is een goed leermoment voor Joël, maar we moeten het niet op hem afschuiven”, verklaarde de gelegenheidsrechtsback in gesprek met NUsport. Over zijn eigen rol wenste hij niet al te veel uit te weiden. “Iedereen weet dat ik liever in het centrum speel”, zei hij.
Inderdaad bikkelen achterin.
Als we twee Siems hadden stonden ze beiden in de basis, maar op dit moment is hij hard nodig op het middenveld. Ik heb wel vertrouwen in Babel of Sigthorsson in de punt. D'r zal toch wel eentje ooit fit geraken?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al 1,5 seizoen lang spelen ze de beste wedstrijden zonder Sightorsson.
Bony wordt getrolled door een fake account op een datingsite.quote:
Veltman laat zich veel te makkelijk piepelen en daarna 2 steekballetjes voorbij de backs met een gol tot gevolgquote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd moeten missen, maar ik begrijp dat het aan die veel te makkelijk gegeven rode kaart van vorige week ligt?
Havenaar heeft de meeste kansen gehad aan de kant van Vitessequote:Op zondag 27 januari 2013 16:53 schreef ha_n het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax liet even goed zien hoe een fatsonelijke trainwreck er uit ziet.. Jesus wat erg ditHoe kan een ploeg zo naief spelen bij een 2-0 voorsprong.
Vond het wel een beetje erg voor die Joel Veltman, naast die ene blunder spelde die jongen verder wel goed. Hij spelde Havenaar die twee keer lang is als hem compleet uit de wedstrijd.
Eigenlijk wel, maar tot die toevalstreffer van Theo had ik de indruk Vitesse het al opgegeven had, maar dat was de omslagquote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Enchanter het volgende:
Mag dus blij wezen dat ik moest werken vandaag
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax won bijna alweer Lucky, maar gelukkig werd dat verschrikkelijk matige elftal van Ajax toch nog overklast.
Als je naar kwaliteit kijkt hoort Ajax naast Feyenoord op de 4/5e plaats te eindigen.
Praatjes van de minderjarige Grolsch waren even een weekje weg maar hij is er weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax won bijna alweer Lucky, maar gelukkig werd dat verschrikkelijk matige elftal van Ajax toch nog overklast.
Als je naar kwaliteit kijkt hoort Ajax naast Feyenoord op de 4/5e plaats te eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |