Wie is Flip Djuricic? Dat is niks voor Ajax, Maher welquote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef tammepiet het volgende:
Toivomaki, Sulejmani, Boerrigter, Sana, Schøne, Koppers en Dijks weg zal de club een enorme impuls geven.
Eriksen verpatsen. Maher en Flip z.s.m. halen.
In ieder geval goed dat er al afscheid van Ebecilio en Rits ed. is genomen.
Feyenoord en Ajax horen altijd eerste en tweede te worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax won bijna alweer Lucky, maar gelukkig werd dat verschrikkelijk matige elftal van Ajax toch nog overklast.
Als je naar kwaliteit kijkt hoort Ajax naast Feyenoord op de 4/5e plaats te eindigen.
Niet dus. Selecties zijn gewoon matig dit jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax horen altijd eerste en tweede te worden.
Dat duurt toch niet lang meer?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef CaasS het volgende:
Maher gaat nooit komen. Strookt niet met het beleid. Je hebt Eriksen, De Jong, Serero, Klaassen, Meleg, Andersen en Schöne voor die 2 posities. Hooguit als je Eriksen en De Jong kwijtraakt denk ik.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niet dus. Selecties zijn gewoon matig dit jaar.
PSV/Vitesse/Twente steken er bovenuit.
Toetoet gekkie in de zaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef tammepiet het volgende:
Toivomaki, Babel, Sulejmani, Boerrigter, Sana, Schøne, Koppers en Dijks weg zal de club een enorme impuls geven.
Eriksen verpatsen. Maher en Flip z.s.m. halen.
In ieder geval goed dat er al afscheid van Ebecilio en Rits ed. is genomen.
Wat niet dat ze vertrekken? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze allebei weggaan komende zomer.quote:
Dat is waar maar ik bedoel meer als speler is Maher wel geschikt voor Ajax en Djuricic minder mocht Eriksen vertrekkenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat niet dat ze vertrekken? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze allebei weggaan komende zomer.
Ik ben een voorstander van Maher, kan het met alleen niet voorstellen dat ze daar een kleine 10 mln voor neerleggen.
Het lijkt me dat ze daar Andersen en Meleg voor willen gebruiken met die anderen als back-up.
Jup, ook omdat v. Marwijk zei dat die Maher het niveau van NL elftal heel snel eigen maakte en de topspelers hem direct accepteerde. Dat is beter dan een soutingsrapport lijkt mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik bedoel meer als speler is Maher wel geschikt voor Ajax en Djuricic minder mocht Eriksen vertrekken
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Syntix het volgende:
Overigens wel opvallend dat Fisher alleen scoort tegen de kleintjes (feyenoord, psv etc.) maar tegen Vitesse als het er om gaat dan weer niets laat zien... Ach hij is nog jong..
Bitch please wat maak je jezelf belachelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Fischer gaat gewoon ebecilio en al die anderen achterna. Uitgeroepen worden tot de nieuwe Messias en vervolgens via de achterdeur vertrekken.
Heb je ajacieden niet gehoord na de eerste paar wedstrijdjes van ebecilio zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Bitch please wat maak je jezelf belachelijkAls je Fischer met Ebecilio gaat vergelijken klopt er toch echt iets niet
Fischer heeft in z'n eentje 2 toppers beslist.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je ajacieden niet gehoord na de eerste paar wedstrijdjes van ebecilio zeker.
En Dijks moest na 4 invalbeurten al in het nederlands elftal.
Sana was ook weer een fantastische aankoop die over 2 seizoenen naar barca zou gaan.
Ik voorspel zelfde voor Fischer
We zijn inmiddels op het punt aangekomen dat eenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je ajacieden niet gehoord na de eerste paar wedstrijdjes van ebecilio zeker.
En Dijks moest na 4 invalbeurten al in het nederlands elftal.
Sana was ook weer een fantastische aankoop die over 2 seizoenen naar barca zou gaan.
Ik voorspel zelfde voor Fischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |