SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toby een paar keer...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Idd. Lukoki moet erinquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik daarentegen een extreem nuttige statistiek.![]()
Komt omdat Boerigter na zijn blessure als een natte krant speelt. Wordt tijd dat de Boer hem vast op de bank zet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na![]()
Die had er wat mij betreft ook allang uitgehaald moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.![]()
Mooi om te zien dat iedereen die trommelaars klapjosti's vindt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien leuk om hier een grafiekje bij te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |