SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toby een paar keer...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Idd. Lukoki moet erinquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik daarentegen een extreem nuttige statistiek.![]()
Komt omdat Boerigter na zijn blessure als een natte krant speelt. Wordt tijd dat de Boer hem vast op de bank zet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na![]()
Die had er wat mij betreft ook allang uitgehaald moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.![]()
Mooi om te zien dat iedereen die trommelaars klapjosti's vindt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien leuk om hier een grafiekje bij te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?![]()
Kijk dit is een redding
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik zeg het je de keeper is de meest belangrijkste speler van je team.
Je kan beter voor 10 miljoen een goeie keeper kopen dan een spits.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
VermeergodOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Vermeer toch wel een baasje hoorIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jij bent zeker niet voor psv?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik zeg het je de keeper is de meest belangrijkste speler van je team.
Je kan beter voor 10 miljoen een goeie keeper kopen dan een spits.![]()
![]()
Straks maakt Vermeer weer één foutje en dan is het weer een half jaar een matige keeper. Gewoon prima keeper.![]()
Sana standaard MOTM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?![]()
Nee, ik zeg zelfs: het team dat kampioen wordt heeft dit meestal te danken aan een goeie keeper.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja. Maar het is wel een goede keeper.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?![]()
Idd, jammer dat hij bij Ajax speeltquote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een goede keeper.![]()
hahahahahahaahah GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Het Sana effectPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zonnetje is heerlijk aan het shinen. Ik voel het, Ajax gaat winnen![]()
![]()
Zo die Vermeer, hij had hem gewoon bijna zeg, zag je dat? Ging net tussen zijn benen door
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef 75020 het volgende:
En daar zijn de lampjes weer.![]()
![]()
Wat een keneuzenkermis.
![]()
![]()
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef 75020 het volgende:
En daar zijn de lampjes weer.![]()
![]()
Wat een keneuzenkermis.
![]()
Inderdaad. Ajax staat weer ouderwets te schutterenquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
laatste 10 minuten is ajax het kwijt. zo ga je nog verliezen ook.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
KIPPENVELSFEER JONGENS KIPPENVELIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |