SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toby een paar keer...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Idd. Lukoki moet erinquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.![]()
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik daarentegen een extreem nuttige statistiek.![]()
Komt omdat Boerigter na zijn blessure als een natte krant speelt. Wordt tijd dat de Boer hem vast op de bank zet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog geen bal van rechts gezien op de hoekschoppen na![]()
Die had er wat mij betreft ook allang uitgehaald moeten worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Kopsterk het volgende:
Frank heeft wel erg veel vertrouwen in Boerrigter. Iets teveel vind ik stiekem.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Het laat zien dat er 15 deense goals gevallen zijn.![]()
Mooi om te zien dat iedereen die trommelaars klapjosti's vindt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien leuk om hier een grafiekje bij te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Theo Janssen in 18 wedstrijden tegen Ajax 5 keer gescoord heeft?![]()
Kijk dit is een redding
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik zeg het je de keeper is de meest belangrijkste speler van je team.
Je kan beter voor 10 miljoen een goeie keeper kopen dan een spits.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
VermeergodOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Vermeer toch wel een baasje hoorIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jij bent zeker niet voor psv?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef MouzurX het volgende:
Ik zeg het je de keeper is de meest belangrijkste speler van je team.
Je kan beter voor 10 miljoen een goeie keeper kopen dan een spits.![]()
![]()
Straks maakt Vermeer weer één foutje en dan is het weer een half jaar een matige keeper. Gewoon prima keeper.![]()
Sana standaard MOTM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?![]()
Nee, ik zeg zelfs: het team dat kampioen wordt heeft dit meestal te danken aan een goeie keeper.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja. Maar het is wel een goede keeper.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Gaat het te ver om te zeggen dat Vermeer voor het grootste gedeelte verantwoordelijk is voor de positie van Ajax op de ranglijst?![]()
Idd, jammer dat hij bij Ajax speeltquote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een goede keeper.![]()
hahahahahahaahah GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Het Sana effectPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zonnetje is heerlijk aan het shinen. Ik voel het, Ajax gaat winnen![]()
![]()
Zo die Vermeer, hij had hem gewoon bijna zeg, zag je dat? Ging net tussen zijn benen door
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef 75020 het volgende:
En daar zijn de lampjes weer.![]()
![]()
Wat een keneuzenkermis.
![]()
![]()
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef 75020 het volgende:
En daar zijn de lampjes weer.![]()
![]()
Wat een keneuzenkermis.
![]()
Inderdaad. Ajax staat weer ouderwets te schutterenquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
laatste 10 minuten is ajax het kwijt. zo ga je nog verliezen ook.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
KIPPENVELSFEER JONGENS KIPPENVELIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Gelijkspel zou een terechte uitslag zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zometeen 2-3, let maar op![]()
Misschien iets voor RKC?quote:
Wat een kneus is die gast ook
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
KIPPENVELSFEER JONGENS KIPPENVEL![]()
![]()
![]()
Doe dan 2-4 als ajax toch wint. Ik heb ook op ajax -1 gewed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zometeen 2-3, let maar op![]()
Hoppa gekkenhuisPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die jankende vetzak?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef Doublepain het volgende:
Davy heb je een screen gemaakt van die supporter?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als de wedstrijd om 12:30 uur begint, weet je dat dit gebeurdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
![]()
3-2 zei ik tochquote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe dan 2-4 als ajax toch wint. Ik heb ook op ajax -1 gewed.![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL !Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
KIPPENVEL!! DIT IS WAAR DE FANS VOOR KOMEN!J! DIT MOMENT DE SPANNIG DE UITLATING !!! EEN EN AL VITEESSEE!![]()
VITAS!!!!!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ajax tyfes mongolen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had hem voorgegevenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zo, had Vermeer hem weer bijna! Wat een topper!Un dann rettet kein Kavallerie,
Het lijkt goffetomme psv welIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Echt héquote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het lijkt goffetomme psv wel![]()
![]()
Tyfes Ajax, Tyfes Vitesse, Tyfes EredivisieWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is dit trouwens de laatste uit-wedstrijd die Ajax speelt om 12:30, het is nu wel mooi geweest namelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wonnen wat makkelijker deze speelrondequote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het lijkt goffetomme psv wel![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef RvLaak het volgende:
Ajax: 2 goals met geluk (richting die verandert wordt)
Fietstas: 3 goals zonder geluk![]()
![]()
gebeurtquote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Als de wedstrijd om 12:30 uur begint, weet je dat dit gebeurdTen percent faster with a sturdier frame![]()
Nee vriend, 12:30 uur. Dat is de enige verklaring. Dat kán Ajax gewoon nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heerlijk ditNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Vorige week daarentegen....quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die wonnen wat makkelijker deze speelronde![]()
Tis nu bijna 14.30 en nu geven ze het wegquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee vriend, 12:30 uur. Dat is de enige verklaring. Dat kán Ajax gewoon nooit.![]()
Het zijn dus geen profsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee vriend, 12:30 uur. Dat is de enige verklaring. Dat kán Ajax gewoon nooit.![]()
Je bent weer supporter af?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef FireFox1 het volgende:
Tyfes Ajax, Tyfes Vitesse, Tyfes Eredivisie![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
2-0 mag je nooit weggeven ook al is het half 6 s'morgensquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze worden toch wel kampioen, het blijft alleen wat langer spannend zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
Is dit trouwens de laatste uit-wedstrijd die Ajax speelt om 12:30, het is nu wel mooi geweest namelijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu jullie straks nog winnen of gelijkspelen en mijn weekendje is top.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze worden toch wel kampioen, het blijft alleen wat langer spannend zo.![]()
Ja. Hierna alleen nog Willem II thuis.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
Is dit trouwens de laatste uit-wedstrijd die Ajax speelt om 12:30, het is nu wel mooi geweest namelijk.![]()
Alsof hij de enige isquote:Dat is daar meer regel dan uitzondering
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Wedstrijd begint om 12:30, dat houden ze nooit vol tot het einde dan. Kijk maar naar de wedstrijd in de Kuipquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tis nu bijna 14.30 en nu geven ze het wegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft gewoon gewacht met voetballen tot Real Madrid afgelopen was, sympathiek!Un dann rettet kein Kavallerie,
AZ uit ook dacht ikquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Hierna alleen nog Willem II thuis.![]()
En toch kampioen wordenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Toen hielden ze het na 20 minuten al niet meer vol.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 12:30, dat houden ze nooit vol tot het einde dan. Kijk maar naar de wedstrijd in de KuipTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik had het over je scheve vergelijking, simpele.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ggmm had het over terecht en afdwingen. Ajax speelt gewoon slecht. 2 lucky goals![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 12:30, dat houden ze nooit vol tot het einde dan. Kijk maar naar de wedstrijd in de Kuip... Blijf maar komen met die smoesjes... Ik geniet erg van dat Calimero gedrag
![]()
![]()
Onzin, er zijn maar twee verklaringen:quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 12:30, dat houden ze nooit vol tot het einde dan. Kijk maar naar de wedstrijd in de Kuip
Ajax speelt na de 0-2 nonchalant
Frank heeft vandaag kut gewisseld![]()
Van dat soort gasten heeft Ajax er nog veeeeeel meer.quote:
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is dus NIET die bolle...
Ben teleurgesteld.![]()
![]()
Hahaha you madquote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over je scheve vergelijking, simpele.![]()
Heel vak vol. River Plate wannabees.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van dat soort gasten heeft Ajax er nog veeeeeel meer.U MAD?![]()
Ajax is fysiek ook een stuk zwakkerNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Bij Ajax gaan ze altijd met hun blote rug naar het veld gericht springen, wat een josti's zijn dat zeg.2000 light years from home![]()
Welke nek?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die nek van die gozer linksboven
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik denk dat we toch wel kunnen stellen dat alle hooligans(ongeacht de club) ongelooflijke josti's zijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Motorisch zwak. Autistjes zijn het.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet om half 1 kan ballen dan ben je idd fysiek zwakU MAD?![]()
Zou zomaar kunne niddquote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Motorisch zwak. Autistjes zijn het.![]()
![]()
Ajax verliest, Utreg wint hopelijk en mijn dag is weer goed.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Die cameraman is ook een homo, ik hoef die blote gasten niet zo nodig 20 keer in beeld te hebben.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zit gewoon te stangen flappie :pquote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, je probeert je gelijk te halen terwijl je dat niet hebt. Lees maar terug.![]()
qftquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Die cameraman is ook een homo, ik hoef die blote gasten niet zo nodig 20 keer in beeld te hebben.graag op anoniem![]()
Geef mij een quote.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hoesen. Dachten ze ook een wereldspeler mee binnengehaald te hebben![]()
Dus vak 410 zijn ook homo's?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Die cameraman is ook een homo, ik hoef die blote gasten niet zo nodig 20 keer in beeld te hebben.![]()
In de Arena zie je ze 90 minuten man.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Die cameraman is ook een homo, ik hoef die blote gasten niet zo nodig 20 keer in beeld te hebben.U MAD?![]()
Kan die pot tussen die duitsers en die natte thee'tjes me ook gejat worden. Ik ga m'm afwas volschelden.![]()
Ik hoop dat je in je broek poept.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te stangen flappie :p![]()
Kenneth MOTM![]()
![]()
Wat is het toch een jodenzender
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Geoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te stangen flappie :p![]()
![]()
loemenatiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef eight het volgende:
Kenneth MOTM![]()
![]()
Wat is het toch een jodenzender![]()
Hij heeft ook een goede wedstrijd gespeeld en Ajax lang in de race gehouden voor wat punten. Terechte MOTM imoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef portie het volgende:
[..]
Dr kon al gestemd worden voor de 2-2 toen Vermeer nog goed stond te keepen.![]()
Alle ballen recht op hem af en laat 3 ballen door, achjaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef eight het volgende:
Kenneth MOTM![]()
![]()
Wat is het toch een jodenzender![]()
Sana.![]()
Mensen zeiden in Ajaxtopic dat hij nieuwe Messi was.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niks dus. Is dat ook weer uit de wereld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'Hoesen is de nieuwe Messi'.
Astu.![]()
Waar slaat dit op
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niks dus. Is dat ook weer uit de wereld.
BOEHOEU MAD?![]()
Die hoef ik ook niet de hele tijd te zien, gewoon sneu gedoe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |