Sorry schatquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen denken al dat ik een slet ben, laten we het niet erger maken oke
Gr.
was nogal verbaasd dat het mij lukte met al dat volk hierquote:
Onder andere.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat jouw username er niet in staat zeker.
'geef me aandachtquote:
* middagquote:
quote:
Wat bedoel je hier meequote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was nogal verbaasd dat het mij lukte met al dat volk hier
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.quote:
voor mij voelt het als morgenquote:
Gvd dan ben je sneu zegquote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hier mee
[..]
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.
de jodenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hier mee
[..]
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.
zeg dat het niet waar is, dan vooral die 'nouuuuuu' als ik er wat van zegquote:
Lekker geslapen? Mag ik toch wel hopen na zo'n korte nacht ervoorquote:
rockquote:
Het is gewoon waarquote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeg dat het niet waar is, dan vooral die 'nouuuuuu' als ik er wat van zeg
Okeeee!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
rock![]()
het was echt suuuuper vet omg
![]()
zo geweldig
ja dertien uur lijkt me wel voldoendequote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Mag ik toch wel hopen na zo'n korte nacht ervoor
Not too bad thank you for askingquote:
Je bent weer opgeladenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dertien uur lijkt me wel voldoende
Kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you for asking
De zon schijnt, ik ben nog vrij vandaag dus eigenlijk niets te klagen
En jij
Ik strooi altijd heel veel zout over mezelf en de laptop heen als ik van plan ben te fokkenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was nestalgie.
FOK! zo serieus nemen
ik heb het over gaygoyim, die hunt altijdquote:
jepquote:
volgende week maak ik het goed ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is gewoon waarik heb gewoon aandacht en liefde nodig en zo
Oh shitquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut.
Morgen tentamen, vorige periode niet gehaald dus nu al op van de zenuwen en ik ben pas net wakker
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik strooi altijd heel veel zout over mezelf en de laptop heen als ik van plan ben te fokken
Ik HAAT regen want dan word je natquote:
Helemaal goed. Nog plannen voor vandaag of lekker beetje niets doen?quote:
En ik heb het over jou, een ginger xDquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb het over gaygoyim, die hunt altijd
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgende week maak ik het goed ja?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik heb het over jou, een ginger xD
kamer opruimen. alweerquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed. Nog plannen voor vandaag of lekker beetje niets doen?
Film kijken klinkt leukquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kamer opruimen. alweeren film afkijken intouchables
Intouchablesquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kamer opruimen. alweeren film afkijken intouchables
Het valt niet erger te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen denken al dat ik een slet ben, laten we het niet erger maken oke
Gr.
Is dat Franstalig thoughquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intouchablesik hou echt van die film
meesterrasquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik heb het over jou, een ginger xD
Goede grap. Hi ha hoquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ene korreltje zout is niet genoeg
ik vind hem ook leukquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intouchablesik hou echt van die film
knufkusquote:
Promiquote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het valt niet erger te maken
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstandquote:
hahaha promquote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het valt niet erger te maken
alles goed? lekker geslapen enzo?quote:
huhquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstand
ik heb te weinig plaats aan de rechterkant.
Wtf did I just read.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstand
Ik heb hem al 4 keer gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hem ook leukmoet nog drie kwartier van gisteren kijken dus ben benieuwd hoe het afloopt
Verschrikkelijkquote:
Ja, allemaal prima thanks. How are you?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alles goed? lekker geslapen enzo?
hallonquote:
Ik vind jou nu al eng.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Eens een slet altijd een slet.
Boks
I'm tiredquote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, allemaal prima thanks. How are you?
watquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
tentamenweekquote:
Volgens mij is hij er ook Engels ingesproken. Niet 100% zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Dat is voldoende reden om die film NOOIT te gaan kijken![]()
Een film die is na gesynchroniseerd kan ik ook niet kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er ook Engels ingesproken. Niet 100% zeker.
Maar alsnog kijken
gvd kijk hem gewoon in het frans en stop met zeikenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een film die is gesynchroniseerd kan ik ook niet kijken
NOOITquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gvd kijk hem gewoon in het frans en stop met zeiken
stu haat fransenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ditquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ach je wordt in elk geval niet genomineerd als FOK!slet want dat is vin alquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje.
Maar we moeten wat aan onze imago doen.
ja fransquote:
Heb jij intouchables gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dit
Tevens is nasynchronisatie wel.een terechte.klacht, laatst das boot in het engels![]()
![]()
Nog erger, ben ik #2 ipv #1, ik kan gvd ook niksquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach je wordt in elk geval niet genomineerd als FOK!slet want dat is vin al
Nou ja zeg! Spongebob die Nederlands spreektquote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef Hypocriet het volgende:
![]()
nagesynchroniseerde spongebob mag wel
objectief een foute meningquote:
maar in het Engels is die stem nog irritanter.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Spongebob die Nederlands spreekt![]()
zelfs de strijd om FOK!slet kan jij als grote slet niet winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog erger, ben ik #2 ipv #1, ik kan gvd ook niks
volgens mij nietquote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heb jij intouchables gezien?![]()
nagesynchroniseerde spongebob mag wel
wtf is dat drama met Vin trouwens?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach je wordt in elk geval niet genomineerd als FOK!slet want dat is vin al
We veranderen jouw stem toch ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar in het Engels is die stem nog irritanter.
wel als ik er niet mee eens benquote:
Het ging best goed! Ik ben benieuwd naar de cijfersquote:
Nee, dan heb je een verschil van mening. Dat maakt niet dat de mening van een ander fout is. Dat is wel heel krom gedachtquote:
Slecht welquote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij niet
Ik.vind die beter dan de Engelse eigenlijk
mijn stem is dan ook niet irritant.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
We veranderen jouw stem toch ook niet![]()
welk drama?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wtf is dat drama met Vin trouwens?
Ik ben een mislukkelingquote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zelfs de strijd om FOK!slet kan jij als grote slet niet winnen
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn stem is dan ook niet irritant.
Of wel?HEPPIEEEEEH
is mijn stem irritant?
ja is goedquote:
doe maarquote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]nee, ik kan je straks wel een uitgebreide review geven van de film
Das mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het ging best goed! Ik ben benieuwd naar de cijfers
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn stem aan de telefoon weldan lijk ik 6
Ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
We zijn te saai.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
idk. Iedereen heeft het telkens over hem en hij is opeens weg en idk.
Ik doe nog havoquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Das mooiWat voor opleiding doe je eigenlijk?
is.het een huilfilm trouwens?quote:
hij vond de meet niet leuk en ipv dat recht in ons gezicht te zeggen gaat ie erover lullen in de seks sc en komt zijn fuckbuddy hier melden hoe leuk hun meet is blablablaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
idk. Iedereen heeft het telkens over hem en hij is opeens weg en idk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
En nog steeds jouw naam wel verkeerd uitspreken
daarom wil je nooit bellenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar schattig welquote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
En nog steeds jouw naam wel verkeerd uitspreken
Ohquote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij vond de meet niet leuk en ipv dat recht in ons gezicht te zeggen gaat ie erover lullen in de seks sc en komt zijn fuckbuddy hier melden hoe leuk hun meet is blablabla
straks zit ik daar met een huilende hypoquote:
wel leukerquote:
Maar ik heb hem al 4 keer gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
straks zit ik daar met een huilende hypo
oh okéquote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel leukeruniek
Eten maken, tot straks mijn beertjes
Je hebt geen gevoelquote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik heb hem al 4 keer gezien.en ik huil nooit tijdens films
quote:
Ik zou een feestje geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als ik wegging zou je huilen hypocriet dat je bent
Zeker dat ik forever alone ben.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde allemaal gemene dingen gaan zeggenToch maar niet doen
HAHA FOREVER ALONEquote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeker dat ik forever alone ben.
Voorspelbaar
Nee niet eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeker dat ik forever alone ben.
Voorspelbaar
ja nou echt welquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Taexon het volgende:
[te lui voor qoute modus]
Moggu stewie
Ja hoor sof prima, lekkor gegeten enzo
Ja toevallig he pxe
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh, heten toetsen bij jullie tentamens?
Hoeft niet, ben onderweg.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Hypocriet het volgende:
aankleden maar geen zin. Meh. Tot zo.
mooizoquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Taexon het volgende:
Moggu stewie
Ja toevallig he pxe
Morningquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef Taexon het volgende:
Moggu stewie
Ja toevallig he pxe
haha het wordt ook wel schoolexamens genoemdquote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow apart, bij ons gewoon toetsen/schoolexamens
Nopequote:
piczquote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder zumba dans leren is geen succes
giffffquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dans kan je niet in een pic zitten.
.gif juh.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dans kan je niet in een pic zitten.
Voor ons nooitquote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Durf ik niet, anders ben ik weer een arrogante aandachtshoer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel kijken, ik ga het over 1 minuut weer verwijderen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Trouwfoto van mijn moeder om het goed te maken:mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel kijken, ik ga het over 1 minuut weer verwijderen.![]()
Same!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef msacras het volgende:
ik was sowieso al een half uurtje stil dus het ligt niet aan mij
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Trouwfoto van mijn moeder om het goed te maken:Het lijkt nog wel een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel kijken, ik ga het over 1 minuut weer verwijderen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
Halloooquote:
Nooit.quote:
Wrm nietquote:Op zondag 27 januari 2013 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit.
Wajo, jullie hebben zojuist mijn ma "ontmoet", een grote stap in onze FOK! Sc vriendschap.
quote:
Gaygayim biedt je moeder wel een grote bruidsschat aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik een kattenvrouwtje word, zoals promi het zei.
Faux!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaygayim biedt je moeder wel een grote bruidsschat aan.
Hoe gaat ie?quote:
Ja zondagquote:
Vind het nooit zo'n hee spannende dag eigenlijkquote:
Brouwniequote:
quote:
Mijn enigste dag met 24 vrije urenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het nooit zo'n hee spannende dag eigenlijk
Nuttelooos dag, luiheid overheerst.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het nooit zo'n hee spannende dag eigenlijk
En woensdag is voor mij ook een vrije dagquote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Mijn enigste dag met 24 vrije uren
ja goedquote:
Grrrr,quote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
En woensdag is voor mij ook een vrije dag
Geniet er dan maar vanquote:Op zondag 27 januari 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Grrrr,
Altijd school hier en daar. Werk op zaterdag..
Maar dan is de zondag eindelijk weer aangebroken
Lekker FOK!kenquote:
Dat is dan wel lekker natuurlijkquote:
Precies!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nuttelooos dag, luiheid overheerst.
Altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
En woensdag is voor mij ook een vrije dag
Dat is wel erg langquote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar meestal tot 12 uur word geslapen
Ik zit eigenlijk altijd op bedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken![]()
![]()
Muziekie erbij, tegen verwarming aan zitten, prima
Al moet ik nog wel een keer een goeie bureaustoel kopen, het zijn er nu 2, een luie stoel waaruit je films kan kijken en een houten keukenstoel waaraan je echt kan werken.
ja, zondag en woensdagquote:
Tsja, het is een soort slaap inhalen van de vorige dagen, zoals je merkt ben ik vaak tot 1 uur nog op terwijl de wekker 6 uurtjes later gaatquote:
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op bedOmdat mn bureau vol met troep staat en mijn bed gewoon lekkerder is
Herkenbaar. Ik kom ook niet aan meer dan 6 uur slaap per dag. En in het weekend is dat 7,5 of 8 uur dus ook niet schokkend veelquote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsja, het is een soort slaap inhalen van de vorige dagen, zoals je merkt ben ik vaak tot 1 uur nog op terwijl de wekker 6 uurtjes later gaat![]()
Bovendien, uitslapen
Maar ikke geen laptop hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op bedOmdat mn bureau vol met troep staat en mijn bed gewoon lekkerder is
Heerlijk, uitslapen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsja, het is een soort slaap inhalen van de vorige dagen, zoals je merkt ben ik vaak tot 1 uur nog op terwijl de wekker 6 uurtjes later gaat![]()
Bovendien, uitslapen
jepquote:
En dan elke doordeweekse dag moe zijn op schoolquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom ook niet aan meer dan 6 uur slaap per dag. En in het weekend is dat 7,5 of 8 uur dus ook niet schokkend veel
Ohja, dat is wel vervelend. Ik heb sinds de zomer een laptop en ik ben echt blij dat ik nu op bed ermee kanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ikke geen laptop hebben![]()
En mijn pc staat aangesloten op een TV + andere monitor dus dat pc't wel lekker
Word meestal gewekt hier om 12.00quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Heerlijk, uitslapen.Tot 13.00 in je bed liggen
Ik ben ook wel veel moe maar dat is vooral mijn eigen schuld. Moet ik maar op tijd naar bed gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan elke doordeweekse dag moe zijn op school![]()
Al denk ik dat het met de saaiheid te maken heeft van school, op het werk ben ik namelijk altijd wel zeer actief.
hahaha ja, bed is gewoon veel chillerquote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Precieshuiswerk maak ik meestal ook op bed
Ik zit ook veel op bed met mijn laptopquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel vervelend. Ik heb sinds de zomer een laptop en ik ben echt blij dat ik nu op bed ermee kan
Ik hoef ook geen laptop opzichquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel vervelend. Ik heb sinds de zomer een laptop en ik ben echt blij dat ik nu op bed ermee kan
Oh ik niet vandaag. Ze lieten me uitslapen en hebben zelfs de hond uitgelaten terwijl ik dat moet doen op zondagquote:
tv kijken, slapen, huiswerk, FOK!ken, soms gitaar spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja, bed is gewoon veel chiller
herkenbaar jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen laptop opzich![]()
Wel fijn maar in bed pc'en word je zo ontiegelijk sloom en lui van
Ik eet ook op bedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
tv kijken, slapen, huiswerk, FOK!ken, soms gitaar spelen.![]()
ik doe gewoon alles op bed
![]()
ja man ik ook. Op school zou ik het met twee uur slaap niet overleven, maar op werk ging het dus welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan elke doordeweekse dag moe zijn op school![]()
Al denk ik dat het met de saaiheid te maken heeft van school, op het werk ben ik namelijk altijd wel zeer actief.
ik ookquote:
Oh ik vaak wel ontbijt, avond eten heel somsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ooknja, avondeten en ontbijt en zo niet
maar toch
![]()
en dan overal kruimels en daardoor niet kunnen slapen
ontbijt alleen als mijn ouders dat niet tegelijk met mij doen dan. In het weekend dus wel vaakquote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vaak wel ontbijt, avond eten heel soms
Doei stuquote:
Wij eten hier thuis eigenlijk nooit ontbijt aan tafel. Lunch ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ontbijt alleen als mijn ouders dat niet tegelijk met mij doen dan. In het weekend dus wel vaak
Lunch vrijwel nooit nee, ontbijt soms, maar mijn moeder eet meestal 's ochtends eerder dan ik. Gezellig wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij eten hier thuis eigenlijk nooit ontbijt aan tafel. Lunch ook niet.
ik durf nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Rockiejj het volgende:
Haha heb hier de hele Spongeknob Squarenuts gevonden
DM maar.
Ach, aan tafel 's avond hebben we ook hele discussies dus denk dat het beter is als we dat hier thuis vermijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Lunch vrijwel nooit nee, ontbijt soms, maar mijn moeder eet meestal 's ochtends eerder dan ik. Gezellig wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |