Sorry schatquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen denken al dat ik een slet ben, laten we het niet erger maken oke
Gr.
was nogal verbaasd dat het mij lukte met al dat volk hierquote:
Onder andere.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat jouw username er niet in staat zeker.
'geef me aandachtquote:
* middagquote:
quote:
Wat bedoel je hier meequote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was nogal verbaasd dat het mij lukte met al dat volk hier
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.quote:
voor mij voelt het als morgenquote:
Gvd dan ben je sneu zegquote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hier mee
[..]
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.
de jodenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hier mee
[..]
Vanochtend was al een FOK!ker in mijn dm box, janken dat ik een arrogante aandachtshoer ben.
zeg dat het niet waar is, dan vooral die 'nouuuuuu' als ik er wat van zegquote:
Lekker geslapen? Mag ik toch wel hopen na zo'n korte nacht ervoorquote:
rockquote:
Het is gewoon waarquote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeg dat het niet waar is, dan vooral die 'nouuuuuu' als ik er wat van zeg
Okeeee!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
rock![]()
het was echt suuuuper vet omg
![]()
zo geweldig
ja dertien uur lijkt me wel voldoendequote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Mag ik toch wel hopen na zo'n korte nacht ervoor
Not too bad thank you for askingquote:
Je bent weer opgeladenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dertien uur lijkt me wel voldoende
Kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you for asking
De zon schijnt, ik ben nog vrij vandaag dus eigenlijk niets te klagen
En jij
Ik strooi altijd heel veel zout over mezelf en de laptop heen als ik van plan ben te fokkenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was nestalgie.
FOK! zo serieus nemen
ik heb het over gaygoyim, die hunt altijdquote:
jepquote:
volgende week maak ik het goed ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is gewoon waarik heb gewoon aandacht en liefde nodig en zo
Oh shitquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut.
Morgen tentamen, vorige periode niet gehaald dus nu al op van de zenuwen en ik ben pas net wakker
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik strooi altijd heel veel zout over mezelf en de laptop heen als ik van plan ben te fokken
Ik HAAT regen want dan word je natquote:
Helemaal goed. Nog plannen voor vandaag of lekker beetje niets doen?quote:
En ik heb het over jou, een ginger xDquote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb het over gaygoyim, die hunt altijd
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgende week maak ik het goed ja?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik heb het over jou, een ginger xD
kamer opruimen. alweerquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed. Nog plannen voor vandaag of lekker beetje niets doen?
Film kijken klinkt leukquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kamer opruimen. alweeren film afkijken intouchables
Intouchablesquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kamer opruimen. alweeren film afkijken intouchables
Het valt niet erger te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen denken al dat ik een slet ben, laten we het niet erger maken oke
Gr.
Is dat Franstalig thoughquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intouchablesik hou echt van die film
meesterrasquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik heb het over jou, een ginger xD
Goede grap. Hi ha hoquote:Op zondag 27 januari 2013 12:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ene korreltje zout is niet genoeg
ik vind hem ook leukquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Intouchablesik hou echt van die film
knufkusquote:
Promiquote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het valt niet erger te maken
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstandquote:
hahaha promquote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het valt niet erger te maken
alles goed? lekker geslapen enzo?quote:
huhquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstand
ik heb te weinig plaats aan de rechterkant.
Wtf did I just read.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat moeilijk als je sinusitis hebt maar kom, het houdt de krokodillen op afstand
Ik heb hem al 4 keer gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hem ook leukmoet nog drie kwartier van gisteren kijken dus ben benieuwd hoe het afloopt
Verschrikkelijkquote:
Ja, allemaal prima thanks. How are you?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alles goed? lekker geslapen enzo?
hallonquote:
Ik vind jou nu al eng.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Eens een slet altijd een slet.
Boks
I'm tiredquote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, allemaal prima thanks. How are you?
watquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
tentamenweekquote:
Volgens mij is hij er ook Engels ingesproken. Niet 100% zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Dat is voldoende reden om die film NOOIT te gaan kijken![]()
Een film die is na gesynchroniseerd kan ik ook niet kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er ook Engels ingesproken. Niet 100% zeker.
Maar alsnog kijken
gvd kijk hem gewoon in het frans en stop met zeikenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een film die is gesynchroniseerd kan ik ook niet kijken
NOOITquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gvd kijk hem gewoon in het frans en stop met zeiken
stu haat fransenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gvd kijk hem gewoon in het frans en stop met zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |