Beter van niet inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb het topicnummer maar niet verlaagd want dat levert vast weer gedoe op
Wat betreft de eiser: die mag de rechter kiezen waar het centrum van zijn belang is, woonplaats of een andere EEX-staat waar hij groot belang bij heeftquote:Op zondag 27 januari 2013 03:09 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nou vertel dan even wat wel waar is
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou daar gaan we dan hč. De LaPo stelen van Paxcon.
That's the spirit.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:18 schreef _Rooos_ het volgende:
We hebben in 4,5 uur twee topics volgeluld, derde moet ook nog wel lukken toch?
Er zitten hier wel weinig vrouwen inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:20 schreef Aurelius. het volgende:
Eindelijk weer eens vrouwelijk gezelschap
Niet echt representatief voor de studie, waar de verhouding iets anders ligtquote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Er zitten hier wel weinig vrouwen inderdaad.
Hoe is de man:vrouw verhouding eigenlijk bij rechten?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niet echt representatief voor de studie, waar de verhouding iets anders ligt
Ik heb geen exacte getallen maar wat ik zelf merk hier 30/70quote:Op zondag 27 januari 2013 03:25 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Hoe is de man:vrouw verhouding eigenlijk bij rechten?
Best groot verschil dan nog tussen mannen en vrouwen, ik had verwacht dat het wel wat meer in het midden zou liggen.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik heb geen exacte getallen maar wat ik zelf merk hier 30/70
Nee, heel veel vrouwen hierquote:Op zondag 27 januari 2013 03:29 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Best groot verschil dan nog tussen mannen en vrouwen, ik had verwacht dat het wel wat meer in het midden zou liggen.
quote:Spotted: UB Groningen
"Sta je rustig je handen te wassen in de wc, komt er in eens iemand uit een pishokje met een laptop en headset! Beste jonge, ik weet niet wat je op de wc hebt gedaan, maar ik hoop in ieder geval dat heeft opgelucht! Succes nog met studeren, moet nu waarschijnlijk wel weer lukken!"
Vind het niet echt een typische vrouwenstudie, maar blijkbaar is het dat dan wel. Waarom komen die vrouwen niet naar dit topic.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee, heel veel vrouwen hier
maar niet dat ik dat erg vind hoor![]()
Soms komen er wat vrouwen kijken maar die worden dan weer snel weggejaagd door o.a. Yrealquote:Op zondag 27 januari 2013 03:36 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Vind het niet echt een typische vrouwenstudie, maar blijkbaar is het dat dan wel. Waarom komen die vrouwen niet naar dit topic.
Op wat voor manier worden ze weggejaagd dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Soms komen er wat vrouwen kijken maar die worden dan weer snel weggejaagd door o.a. Yreal
onze casanova
Haha vraag maar aan N0rahquote:Op zondag 27 januari 2013 03:40 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Op wat voor manier worden ze weggejaagd dan?
I guess.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Is dat dezelfde N0rah die eens in een blauwe maan langskomt om haar usericon te verversen met een nieuwe foto van zichzelf en dan beledigd gaat zitten doen als iemand (Yreal) haar daar op aanspreekt?
Sorry, ik geef het toch op, tijd om naar bed te gaan.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:01 schreef Boterbartje het volgende:
Ties zuipt zoals dat een ware Twentenaar beaamt
Nouja ik moet eerlijk zeggen dat er aardig stevig gedronken kan worden hier. Viel me in Nijmegen eigenlijk nog wel tegen.quote:
Tijd om te relaxen. Ik zal eens een video uploaden naar youtube en dan hier postenquote:Op zondag 27 januari 2013 04:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Neem ook net geen informatie meer op.
De suspensie is me aan het vermoorden.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tijd om te relaxen. Ik zal eens een video uploaden naar youtube en dan hier posten
Jij slacked ook wat afquote:Op zondag 27 januari 2013 04:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga straks weer bezig met belasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |